66-godišnjakinji na prevaru skinut novac s računa
Prijavila je kako je 2. srpnja putem mobilne društvene mreže dobila poruku od nepoznate osobe koja se predstavila kao njezin bliski član obitelji, a koji je tražio da mu uplati 1.500 eura na račun što je ona i učinila
Šezdesetšestogodišnjakinja je prijavila kako je 2. srpnja putem mobilne društvene mreže dobila poruku od nepoznate osobe koja se predstavila kao njezin bliski član obitelji, a koji je tražio da mu uplati 1.500 eura na račun što je ona i učinila.
Ubrzo je shvatila da je prevarena, pa je slučaj prijavila policiji.
Policija traga za nepoznatim počiniteljem.
Pozivamo građane da podatke sa svoje bankovne kartice ne upisuju na sumnjivim stranicama ili aplikacijama, a više o računalnim prijevarama i njihovim oblicima možete pročitati OVDJE.
Upozoravamo građane da ne nasjedaju na ovakve i slične vrste prijevara. Budite sumnjičavi i ne uplaćujte novac dok niste sigurni u vjerodostojnost osobe s kojom ostvarujete komunikaciju.
Informirajte se, budite oprezni, ne poklanjajte povjerenje i osobne podatke bilo kome.
Ukoliko sumnjate na prijevaru, pozivamo građane da svaki takav način komunikacije prijavite policiji.
Posjetite stranice Web heroj – Ulovimo lika s weba koji tvoje € vreba i saznaj kako i na koji način se zaštititi.
Također, CARNET-ov Nacionalni CERT u rad je pustio novi servis CERT iffy koji korisnicima, prije ili prilikom online kupovine, omogućuje provjeru ima li internetska trgovina obilježja lažnog weba. Korištenje servisa je jednostavno, a sve što korisnici trebaju napraviti kako bi provjerili internetsku trgovinu je da na stranici https://iffy.cert.hr upišu ili zalijepe URL adresu trgovine koju žele provjeriti te pritisnuti gumb za provjeru.
Više o samoj usluzi možete pročitati na portalu: https://www.cert.hr/cert-iffy-servis-za-provjeru-internetskih-trgovina/
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?