949 milijuna za most preko Drave i 164 milijuna za osječku obilaznicu
Zajedno s gradonačelnikom Krešimirom Bubalom, zamjenikom župana Željkom Kraljičkom, predstavnicima izvođača radova te mnogobrojnim suradnicima obišli su radove na izgradnji mosta na rijeci Dravi – Auto cesta A5 „Slavonica“, a potom i radove na državnoj cesti D2 – Južnoj osječkoj obilaznici.
Most na rijeci Dravi – Auto cesta A5 „Slavonica“
Ukupna dužina mosta je 2507 metara, ugovorena vrijednost investicije 949.386.067,65 kuna (bez PDV-a), a radove, prema projektu Instituta IGH d.d., izvode Viadukt d.d. (vodeći partner), Osijek-Koteks d.d., Skladgradnja-grup d.o.o., Hidroelektra-niskogradnja d.d. i Konstruktor inženjering d.d. Investitor su Hrvatske ceste, a rok dovršenja 27. prosinca 2013.
Autocesta Beli Manastir – Osijek – Svilaj, dio je međunarodnog Paneuropskog cestovnog koridora Vc i jedan od najvažnijih ogranaka TEM/TER Projekta. Ova autocesta dio je europske mreže prometnica s oznakom E-73, koja sjever Europe povezuje s Jadranom.
Južna obilaznica Osijeka
Južna obilaznica Osijeka najopterećenija je dionica državne ceste D2 u Osječko-baranjskoj županiji. Sastavni je dio državne ceste D2 koja povezuje RH u smjeru zapad-istok, od granice sa Slovenijom kod Varaždina do Iloka na krajnjem istoku.
Na svom potezu kroz Osijek, intenzitet i struktura prometa nametnuli su potrebu da se uz postojeći kolnik krene u dogradnju još jednog kolnika u duljini od 13,2 kilometra, od čvorišta s autocestom A5 do čvorišta Tenja.
Izgradnjom južnog kolnika također je predviđena izgradnja još jednog novog čvorišta na križanju s Vinkovačkom ulicom što će značajno smanjiti prometnu opterećenost Trpimirove ulice i Ulice SV. L.B. Mandića te građanima Industrijske četvrti omogućiti brzi pristup obilaznici.
Izgradnja novog kolnika predviđa i izgradnju 7 novih objekata na trasi od kojih je najznačajniji nadvožnjak Bosutsko u duljini od 127 metara. Projekt predviđa sve potrebne mjere s aspekta zaštite okoliša te prirodne i kulturne baštine i tome je posvećena značajna pozornost sukladno EU standardima.
Uz trasu ceste predviđeno je hortikulturno uređenje, sadnja drvoreda te zaštita od buke, a cijelom duljinom trase predviđena je i rasvjeta ceste čime će se značajno doprinijeti sigurnosti svih sudionika u prometu.
Radove na izgradnji južne obilaznice Osijeka izvode Osijek- Koteks, dok je nadzor Institut – IGH d.d., Zagreb. Ugovorena vrijednost radova iznosi 164,79 milijuna kuna (bez PDV-a ) s rokom izvođenja od 30 mjeseci (počevši od rujna 2011. godine).
Osijek.hr
Video prikaz osječke obilaznice by Studio-Ratio
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?