ŽIVOT

Udruga Pobjede poziva hrvatske tvrtke na priključenje svjetskom cage-free trendu online

"Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija"

Objavljeno 27.05.2020
Ivona Amidžić

Posljednjih godina, vodeće svjetske tvrtke javno su obznanile svoje društveno odgovorne politike kao odgovor na zahtjeve potrošača vezanih za zaštitu životinja u industriji hrane. Te su politike usko povezane sa tri stupa održivoga razvoja – društvenim, ekonomskim i okolišnim.

Industrijska poljoprivreda koja je vezana uz intenzivni farmski uzgoj životinja ima dokazano velik utjecaj na klimatske promjene, izravno ugrožava resurse vode, hrane i tla, neophodne za život ljudi, a mega-kompanije prijetnja su opstanku malih poljoprivrednika koji proizvode hranu za potrebe ljudi.

Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija

Osim navedenoga, ogromni farmski kompleksi, zbog neadekvatnih uvjeta držanja životinja, mjesta su nastanka i širenja brojnih patogena s potencijalom razvoja infekcija opasnih i po ljude.

Ab ovo kampanja Udruge Pobjede prva je korporativna kampanja za životinje u Hrvatskoj čiji je cilj da se i hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog poslovanja.

“Pozivamo tvrtke diljem Lijepe naše na postupno izbacivanje iz svog lanca nabave jaja iz kavezog uzgoja putem cage-free izjave. Time će javno svjedočiti svoju orijentiranost ka održivoj budućnosti i razvoju koji uključuje dobrobit čitave planete Zemlje. Na web stranici Ab ovo kampanje to im omogućavamo ispunjavanjem ONLINE obrasca”, kaže Zrinka Košta, izvršna rukovoditeljica Ab ovo kampanje.

Kampanji su se pridružile brojne međunarodno poznate tvrtke

“Ab ovo kampanju provodimo kao članice globalne koalicije Open Wing Alliance . Zajedničkim djelovanjem organizacija članica osigurali smo više od 70 cage-free izjava o društveno odgovornom poslovanju od svjetskih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi, Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best Western te preko 400 izjava od nacionalnih tvrtki iz zemalja članica koalicije”, dodaje Košta.

Košta pojašnjava da je ljudima u ovom trenutku potreban zaokret prema uključivom pogledu na svijet koji je iskonski povezan s prirodnim zakonima i zdrav, uravnotežen odnos sa prirodom, Zemljom i svim životom na njoj. Potvrda ovoj tvrdnji 3P je načelo društveno odgovornog poslovanja – people, planet, profit, koje ističe nužnost održivog odnosa prema Planeti i njezinim resursima.

“Društvenu odgovornost vidimo kao jedno od najsnažnijih oruđa u izgradnji brendova današnjice, a ono je u ekonomiji 21. stoljeća zasigurno najvrjednija imovina tvrtke”, zaključuje Košta.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Ovu subotu, 18.og listopada, ako volite pse i ako volite svoje biciklo, Udruga Pobjede i Gradski Savez za Sport i Rekreaciju imaju prijedlog za vas: BICIKLIJADA za Azil! 

Biciklijada za Azil

Ovu subotu, 18.og listopada, ako volite pse i ako volite svoje biciklo, Udruga Pobjede i Gradski Savez za Sport i Više…

Organizatorice poručuju da slobodno povedete i svoje pse, za njih je uvijek i na svim eventima Pobjeda osigurana barem zdjelica sa vodom i koja grica

Udruga Pobjede – Posh store!

Ovu subotu 6.9., nakon ljetne stanke, Udruga Pobjede opet organizira svoj poznati a možda i najdugovječniji osječki sajam second hand Više…

Sajam će biti parkiran u hladovini i za sve koji se umore od "vrpanja" bii će poslužena i kava ohrabrenja servirana uz osmijeh, sasvim dovoljno za doći...

[NAJAVA] Najvrući Posh store u godini

Meteorolozi najavljuju vrel dan u subotu a volonterke osječkog Azila za pse svoj posljednji proljetni POSH STORE i kako kažu Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

„Naša kampanja temelji se na jednostavnoj, ali moćnoj poruci – Uz tebe sam. Jer svaka odluka o zdravlju lakša je kada znate da niste sami,“ poručila je Anita Bujanić, mag. pharm. iz Health Hub-a

“UZ TEBE SAM”  – Vaša podrška nekome može značiti – život:  Podijelite i Vi riječ ohrabrenja oboljelima od raka dojke i prostate!

Voliš putovanja, kvizove i dobru zabavu? Želiš otkriti kako besplatno istraživati Europu? Onda je ovaj kviz baš za tebe!

Pub kviz “Put pod noge”

Svaki korak koji sudionici naprave podsjetnik je da nestala djeca nikada ne smiju biti zaboravljena, a da broj za nestalu djecu 116 000 mora postati dio svijesti svakog građanina

Find Me 2025 – svaki korak nosi poruku nade