ŽIVOT

Slavonia.Travel – Nova digitalna platforma s informacijama o regiji za strane turiste

Najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske

Objavljeno 10.06.2020
Ivona Amidžić

Osjeti/Okusi/Upoznaj – ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu.

Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.

U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.

Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, utvrde, muzeji, opušten način života – sve je to Slavonija. Izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mnogo je onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.

„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.

Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju – inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.

foto: Ministarstvo turizma

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

"Ovo je pjesma u koju vjerujemo od početka njezina stvaranja. Posvećena je našoj Slavoniji i smatramo da naš kraj zaslužuje još jednu domoljubnu pjesmu"

Slavonija ima novu himnu! Ovo je pjesma koju će voljeti svaki Slavonac, ali i svatko tko voli zlatnu ravnicu

Slavonija je dobila novu himnu, a za to su se pobrinuli Garavi – jedni od najomiljenijih slavonskih tamburaša. Pjesma „Dijete Više…

Radi se o aktualnom serijalu koji dokumentiraju i objavljuju na YouTube kanalu. Izašlo je oko 15 videa i bit će ih još jako puno kako kažu

[VIDEO] Mladi par iz Splita putuje fićom “Luigi” po Hrvatskoj i zemljama balkana

Nakon mukotrpne restauracije jedne stare Zastave 750, popularnog Fiće, koja se odužila na čak dvije godine, mladi par iz Splita Više…

Svaki korak po slavonskoj zemlji priča priču o ljubavi prema nasljeđu koje se pažljivo prenosi s koljena na koljeno. Nećeš ostati ravnodušan na pejzaže i okuse, na gostoljubive domaćine spremne na toplu dobrodošlicu

[VIDEO] Slavonija u kampanji HTZ-a “POsjeti me”

Nakon prekrasnih prizora Dugog otoka i Šibenika sa zaleđem, objavljenih kroz kampanju „POsjeti me“ koju Hrvatska turistička zajednica provodi na domaćem Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Bez naručivanja mnoge žene tako dolaze k njima kako bi sredile svoje obrve, trepavice, našminkale se ili pak dotjerale svoje nokte

Hrvatski brend izašao iz okvira Lijepe Naše! Isplati li se riskirati u poslovanje izvan Hrvatske?

Školske ustanove uskladit će svoje interne dokumente (kućni red školske ustanove, interni protokoli o postupanju u slučaju kriznih situacija i sl.) s ovim novim Protokolom

Djeca se vraćaju u škole. Ovo su nova pravila

Govoriti o bilo kojem vremenu, pa tako i nadolazećem, znači imati u fokusu činjenice da je najveća imovina svakog čovjeka njegovo zdravlje, najveći resurs vrijeme, a najjači alat za ostvarenje željenih ciljeva znanje i volja

Što donosi 2025? Pod teretom konzumerizma gubimo sebe i svoju slobodu, hoće li se tako nastaviti i u 2025?