ŽIVOT

Slavonia.Travel – Nova digitalna platforma s informacijama o regiji za strane turiste

Najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske

Objavljeno 10.06.2020
Ivona Amidžić

Osjeti/Okusi/Upoznaj – ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu.

Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.

U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.

Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, utvrde, muzeji, opušten način života – sve je to Slavonija. Izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mnogo je onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.

„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.

Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju – inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.

foto: Ministarstvo turizma

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Kada broj prometnih nesreća podijelimo s brojem stanovnika po županija dolazimo do podatka u kojoj se županiji nalaze najbolji, a u kojoj najgori vozači u Hrvatskoj

Gdje su u Hrvatskoj najbolji, a gdje najbolji vozači?

Gdje su na toj tablici nalaze vozači iz Slavonije i koja slavonska županija ima najgore vozače? Iako proizvođači automobila sve Više…

Studenac će i ove godine nastaviti podržavati udruge koje donose pozitivne promjene i dobrobit u svojoj zajednici, a ukupno će u 2024. donirati 80 000 eura

Studenac otvorio sedmi krug prijava za dodjelu 20 000 eura neprofitnim organizacijama i udrugama iz Slavonije

Hrvatski lanac susjedskih dućana Studenac otvorio je sedmi krug prijava za donacije u sklopu svog društveno-odgovornog programa „Korak bliže zajednici“ Više…

Gostoljubivost ponuđača smještaja prepoznata je i od korisnika Booking.com platforme pa je Osječko-baranjska županija 2023. godine proglašena najsrdačnijom hrvatskom regijom.

Osječko-baranjska županija kao hedonistička destinacija ponovo bilježi rekordne turističke rezultate

Osječko-baranjska županija u turističkom smislu iz godine u godinu postavlja nove rekorde, 2023. godina ponovo je najuspješnija turistička godina, a Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Iz Udruge kažu da će biti još šareniji, veseliji nego travanjski, a da ćete moći pronaći odlične stvari za sebe ili sebi drage osobe - odjeću, obuću, knjige, ploče, nakit...

Posh store – svibanjsko izdanje!

Cipelcugom po osječkim storytelling turama. Ima ih ukupno četiri u šest izvedbi. Na ovaj način se promovira kultura grada Osijeka ali i šetanje po našem lijepom gradu

Cipelcugom po Osijeku u svibnju

Grah su kuhali članovi Udruge majstora kotlića Slavonije i Baranje, koji su od ranih jutarnjih sati krenuli s pripremom dvanaest kotlova u kojima se kuhalo stotinjak kilograma graha.

[FOTO] Građanima Osijeka besplatno podijeljeno više od 2500 porcija graha, gužvara i pića