ŽIVOT

Slavonia.Travel – Nova digitalna platforma s informacijama o regiji za strane turiste

Najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske

Objavljeno 10.06.2020
Ivona Amidžić

Osjeti/Okusi/Upoznaj – ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu.

Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.

U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.

Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, utvrde, muzeji, opušten način života – sve je to Slavonija. Izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mnogo je onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.

„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.

Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju – inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.

foto: Ministarstvo turizma

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Danas ćemo vam pokazati kako izgleda plovidba Žitnom lađom, šetnju Starim gradom Dubovcem, ali i uživanje u posjedu Contessa koji nudi čitav niz aktivnosti

Imamo super ideju za vikend! Plovidba brodom, stari dvorac, posjed carskih konja… Nemojte više dvojiti kamo otići na izlet!

Da je Karlovac srce Hrvatske jasno je kada pogledamo kartu Lijepe Naše, no da mnogi još nisu dovoljno upoznali taj Više…

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom utjecaju putovanja

Istraživanje Booking.com-a iz 2025. ukazalo je na rastuću svijest putnika o utjecaju turizma na zajednice u zemlji i inozemstvu

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom Više…

Uz zadivljujuće prirodno bogatstvo kroz deset epizoda upoznat ćemo i lokalno stanovništvo, oživjeti stare običaje i vidjeti zadivljujuće urbanističke panorame i krajolik Hrvatske iz očiju jednog sokola

Oči sokolove – let nad slavonijom

U jedinstvenoj odiseji iz zraka, serijal ‘Oči sokolove’ po prvi puta prikazat će sve prirodne ljepote i kulturnu baštinu Lijepe Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Nova školska zgrada, smještena na križanju Strossmayerove i Kanižlićeve ulice na ulazu u Retfalu, prostire se na 7000 četvornih metara i predstavlja najmoderniju srednju školu u regiji

Osijek dobiva najmoderniju srednju školu Hrvatskoj: Pri kraju radovi na novoj zgradi I. gimnazije

Cilj projekta je stvaranje i implementacija novog “sustava klimatskih usluga” u prekograničnoj regiji kao zajedničkog rješenja koje sadrži nova rješenja zelene infrastrukture i online interaktivnu platformu za prilagodbu klimatskim promjenama

Održana radionica na temu klimatskih promjena u sklopu projekta INTERCLIM

Cilj projekta je okupiti 50 mladih iz cijele Europe koji će kroz umjetnost i društveni angažman raditi na podizanju svijesti o važnosti mentalnog zdravlja te na rušenju stigme koja ga često prati

Poziv mladima: Postanite ambasadori mentalnog zdravlja kroz projekt “Do You Mind?”