ŽIVOT

Slavonia.Travel – Nova digitalna platforma s informacijama o regiji za strane turiste

Najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske

Objavljeno 10.06.2020
Ivona Amidžić

Osjeti/Okusi/Upoznaj – ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu.

Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.

U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.

Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, utvrde, muzeji, opušten način života – sve je to Slavonija. Izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mnogo je onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.

„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.

Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju – inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.

foto: Ministarstvo turizma

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom utjecaju putovanja

Istraživanje Booking.com-a iz 2025. ukazalo je na rastuću svijest putnika o utjecaju turizma na zajednice u zemlji i inozemstvu

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom Više…

Uz zadivljujuće prirodno bogatstvo kroz deset epizoda upoznat ćemo i lokalno stanovništvo, oživjeti stare običaje i vidjeti zadivljujuće urbanističke panorame i krajolik Hrvatske iz očiju jednog sokola

Oči sokolove – let nad slavonijom

U jedinstvenoj odiseji iz zraka, serijal ‘Oči sokolove’ po prvi puta prikazat će sve prirodne ljepote i kulturnu baštinu Lijepe Više…

"Ovo je pjesma u koju vjerujemo od početka njezina stvaranja. Posvećena je našoj Slavoniji i smatramo da naš kraj zaslužuje još jednu domoljubnu pjesmu"

Slavonija ima novu himnu! Ovo je pjesma koju će voljeti svaki Slavonac, ali i svatko tko voli zlatnu ravnicu

Slavonija je dobila novu himnu, a za to su se pobrinuli Garavi – jedni od najomiljenijih slavonskih tamburaša. Pjesma „Dijete Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Načelnik Policijske uprave Ladislav Bece pozdravio je okupljene novinare i zahvalio im se na dolasku i medijskom praćenju rada policije

Povodom Svjetskog dana slobode medija u PU osječko-baranjskoj organizirano druženje novinara i policije

U osječkome Azilu živi 180 pasa o kojima, dok čekaju svoje domove, i na ovaj način skrbi Udruga Pobjede, podržite ih dolaskom na Posh Store ili šetnjom sa psima u Azilu

Svibanjski Posh store, buvljak za pse u Azilu

Projekt Travnate Perspektive je pokrenut pod inicijativom "Communities for Climate - C4C" od Europske Komisije, te je jedini projekt u Hrvatskoj podržan od strane ove inicijative

Predstavljanje prve Osječke urbane livade