OSJEČANI

Hrvatski studenti zadovoljni cijenom, ali ne i kvalitetom prehrane

Studentima je u prehrani najvažniji okus, pa okruženje i kontrola tjelesne težine

Objavljeno 01.07.2020
Ivona Amidžić

Hrvatski studenti općenito su zadovoljni cijenom ali ne i kvalitetom i raznovrsnošću studentske prehrane, te je njih čak 76 posto spremno platiti više za “zdraviji” meni u studentskim restoranima, pokazalo je istraživanje Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja priopćilo je da je u suradnji s priznatim chefom Matom Jankovićem provelo istraživanje o prehrambenim navikama i zadovoljstvu studenata studentskim restoranima.

Sudionici istraživanja bili su studenti preddiplomskih i diplomskih studija, a glavni cilj istraživanja bio je otkriti prehrambene navike te zadovoljstvo ponudom i kvalitetom studentskih restorana.

Istraživanje je utvrdilo da uslugu prehrane u studentskim restoranima nekoliko puta tjedno ili češće koristi 77 posto studenata, dok ih samo 7 posto tu uslugu ne koristi gotovo nikad.

Ukupno 67 posto studenata smatra da se njihove studentske prehrambene navike razlikuju u odnosu na prehrambene navike kod kuće, a radije biraju prehranu u studentskim restoranima nego onu iz restorana brze hrane i pekara. Uobičajene prehrambene navike temelje se na mesu (86 posto), zatim povrću i voću (78 posto), a slijede salate (59 posto), tjestenina (56 posto), žitarice (32 posto), te riba (24 posto).

Studentima je u prehrani najvažniji okus, pa okruženje i kontrola tjelesne težine, dok cijenu ne smatraju najvažnijim elementom. Općenito su zadovoljni cijenom (49 posto) i osobljem u studentskim restoranima (45 posto), a nezadovoljni raznovrsnošću ponude, kvalitetom jela i dostupnošću povrća.

Više od 80 posto ispitanika smatra da za prehranu može izdvojiti do 50 kuna dnevno, dok je 76 posto studenata spremno platiti više za “zdraviji” meni.

“Koliko je studentima važno da se i njihov glas čuje po pitanju studentske prehrane pokazuje interes za ovaj projekt. Pitanje studentske prehrane predugo je vremena bilo zapostavljeno i zato je iznimno važna modernizacija jelovnika koju provodimo u suradnji s poznatim chefom Matom Jankovićem, a cilj nam je da ga sukreiraju i sami studenti”, istaknula je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak.

Upitnik je bio aktivan od 10. do 23. lipnja 2020., a pristupilo mu je 14.626 studenata, dok je 8.291 ispitanik/student upitnik u cijelosti ispunio (uz napomenu da su odgovorili na obvezna pitanja u cijelosti). Od ukupnog broja studenata koji su ispunili upitnik, 70 posto su studenti preddiplomskog, a 30 posto diplomskog studija, od čega su 64 posto bile studentice, a 36 posto studenti.

(Hina)

foto: pixabay

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Ideja je da za osnovnu ulaznicu, koja je 2,00 eura, svi studenti Sveučilišta mogu tijekom cijele akademske godine dolaziti u Park prirode Kopački rit, biciklirati, šetati, trčati.

Kopački rit otvoren za studente osječkog Sveučilišta za sport, edukaciju i rekreaciju

Potpisivanjem sporazuma kojim se reguliraju međusobna prava i obveze, Osječko-baranjska županija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Javna ustanova Više…

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Zvijezda

[FOTO] Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za najuspješnije marketinške poslovne slučajeve na temu brenda „Planet of plants“ tvrtke Zvijezda

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je podjela priznanja najuspješnijim studentima na natjecanju u rješavanju poslovnog slučaja „Planet of plants“. Više…

Ekonomski fakultet u Osijeku prije dvije godine osnovao je Ured za razvoj karijera i karijerno savjetovanje, koji organizira različite aktivnosti namijenjene studentima

Bivši studenti EFOS-a podijelili priče o svojim poslovnim počecima na panelu „Što nakon EFOS-a? Iskustva iz prve ruke!“

Ured za karijerno savjetovanje i razvoj karijera na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održao je panel pod nazivom “Što nakon EFOS-a? Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Nakon predavanja održat će se praktična radionica na kojoj će predavačica odgovarati na pitanja polaznika i pomoći im s njihovim profilima na Facebooku

Drugi modul besplatne edukacije za umirovljenike “Društvene mreže i zlatna dob – Facebook”

Snimanje filma predviđeno je za ožujak 2025. godine na slikovitim lokacijama slavonskoga kraja, uključujući Beli Manastir, Osijek, Draž, Popovac i Kopačevo

Holivudska zvijezda traži glumačke partnere u Slavoniji – prijavite se!