ŽIVOT

Turistička zajednica u Bolu naglašava važnost uključivanja lokalne zajednice u promociju

Zlatni rat je jedna od prvih plaža u Europi koja je dobila vlastitu web stranicu, a izradila ju je upravo osječka digitalna agencija Simplico

Objavljeno 27.07.2020
Ivona Amidžić

Iako je ova sezona izazovna za turizam, mještani Bola su i dalje optimistični, a svoj optimizam prenose i na svoje goste. Turistički djelatnici u Bolu trenutno postižu oko 50% prošlogodišnjeg turističkog prometa. Najviše posjetitelja dolazi iz Njemačke, zatim slijede Slovenci, Česi, Hrvati i Austrijanci, a odmaraju se na 58.950 m² šljunčanih plaža ove općine.

Obzirom na situaciju možemo biti zadovoljni posjetom. Do Brača prometuje čak dvanaest dnevnih trajektnih linija Split – Supetar i jedna katamaranska linija Split – Bol, a dva puta tjedno (utorkom i subotom) Zagreb je povezan s Bračem avionskom linijom. Početkom kolovoza planira se uvođenje i avionske linije iz  Frankfurta do Brača, koja bi bila aktivna do 23. listopada. Ne bude li većih poteškoća vezanih uz korona virus nadamo se koncem srpnja postići oko 70% prošlogodišnjeg posjeta, a od 24.7, uz već jednu postojeću, očekujemo i uvođenje druge katamaranske linije direktno za Bol. Važno je istaknuti da se pridržavamo svih epidemioloških mjera kako bi se naši gosti osjećali sigurno i ugodno, izjavio je direktor TZ Bola, g. Markito Marinković.

Boljani i Bolke svojim gostima nude raznolike sadržaje, a njihovo je mjesto kod nas, kao i u svijetu, prepoznatljivo po jedinstvenom Zlatnom ratu.

Ova je plaža, duljine oko 500 metara, jedna od rijetkih na koju se, uz puno poštivanje epidemioloških mjera, može smjestiti oko 2.500 kupača. Njezin puni kapacitet je oko 4.000 ljudi, a među prvim je plažama u Europi koja je upravo dobila vlastitu, dvojezičnu web stranicu, http://zlatniratbol.com/, kako bi se gosti što lakše snalazili u ovoj zeleno šljunčanoj oazi.

Ciljano dizajnirani elementi olakšavaju interaktivnu pretragu i pregled ponude na plaži te servisnih informacija, kao i vremenske prognoze u realnom vremenu, no i povezanu ponudu destinacije Bol. Poseban fokus stavljen je na mobilne korisnike, a stranicu je izradila osječka digitalna agencija Simplico.

Bol se može pohvaliti i brojnim ostalim zanimljivostima o kojima govore sami mještani, u drugom dijelu kampanje Naše bolske priče. Jedanaest atraktivnih videa otkriva zašto svratiti u Zmajevu špilju i na Vidovu goru, gdje biciklirati i okušati se u adrenalinskim sportovima, koji se svjetski poznati teniski turnir održava baš u Bolu, koje kulturne i povijesne ljepote vrijedi posjetiti te gdje pronaći odmor u potpunom miru drevnih maslinika. Video uratke na atraktivnim lokacijama snimao je DOKU FILMS s redateljem Filipom Bašićem, producenticom Mihaelom Reščić iz Meritum komunikacija, scenaristicom Hanom Klain te koordinatoricom snimanja Đurđom Eterović iz TZO Bol.

Ovim projektom Turistička zajednica još jednom naglašava važnost uključivanja lokalne zajednice u kreiranje promocije svoga mjesta, ističući da je upravo s njom autohtona priča dobitna kombinacija koja kampanju čini originalnom i kreativnom.

Sve bolske priče možete pogledati klikom na poveznicu ovdje.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Danas ćemo vam pokazati kako izgleda plovidba Žitnom lađom, šetnju Starim gradom Dubovcem, ali i uživanje u posjedu Contessa koji nudi čitav niz aktivnosti

Imamo super ideju za vikend! Plovidba brodom, stari dvorac, posjed carskih konja… Nemojte više dvojiti kamo otići na izlet!

Da je Karlovac srce Hrvatske jasno je kada pogledamo kartu Lijepe Naše, no da mnogi još nisu dovoljno upoznali taj Više…

Trećina ispitanika prvog nacionalnog istraživanja o boli se, s ciljem ublažavanja boli, okreće promjeni životnih navika, dok četvrtina poseže za alternativnim metodama

Istraživanje: Svaki četvrti stanovnik Hrvatske uzima lijekove za bolove na tjednoj razini

Kada ih nešto boli, stanovnici Hrvatske najčešće posežu za lijekovima. Koristi ih 95% građana, četvrtina gotovo redovito – na tjednoj Više…

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom utjecaju putovanja

Istraživanje Booking.com-a iz 2025. ukazalo je na rastuću svijest putnika o utjecaju turizma na zajednice u zemlji i inozemstvu

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Ovaj mirni skup odgovor je na okupljanja pripadnika Marijine bojne, koji na trgovima diljem Hrvatske mole za očuvanje patrijarhata i "duhovnog autoriteta muškaraca u obitelji", kažu iz udruge Adela

Udruga Adela: Tiha misa – otpor patrijarhalnim porukama

Svjetski trendovi u medicinskoj i wellness industriji polako osvajaju i naše tržište. Najpopularniji pojam u prvoj polovici ove godine je definitivno 'longevity' o kojemu se sve više govori.

Da li je hipoksijski trening budući fitness trend?

Traže se doktori medicine, pravnici, ekonomisti, psiholozi, inženjeri i drugi stručnjaci — prijave otvorene do 18. srpnja ili 30 dana od objave

Ministarstvo obrane raspisalo natječaj za prijam 46 časnika u Oružane snage RH