ŽIVOT

Turistička zajednica u Bolu naglašava važnost uključivanja lokalne zajednice u promociju

Zlatni rat je jedna od prvih plaža u Europi koja je dobila vlastitu web stranicu, a izradila ju je upravo osječka digitalna agencija Simplico

Objavljeno 27.07.2020
Ivona Amidžić

Iako je ova sezona izazovna za turizam, mještani Bola su i dalje optimistični, a svoj optimizam prenose i na svoje goste. Turistički djelatnici u Bolu trenutno postižu oko 50% prošlogodišnjeg turističkog prometa. Najviše posjetitelja dolazi iz Njemačke, zatim slijede Slovenci, Česi, Hrvati i Austrijanci, a odmaraju se na 58.950 m² šljunčanih plaža ove općine.

Obzirom na situaciju možemo biti zadovoljni posjetom. Do Brača prometuje čak dvanaest dnevnih trajektnih linija Split – Supetar i jedna katamaranska linija Split – Bol, a dva puta tjedno (utorkom i subotom) Zagreb je povezan s Bračem avionskom linijom. Početkom kolovoza planira se uvođenje i avionske linije iz  Frankfurta do Brača, koja bi bila aktivna do 23. listopada. Ne bude li većih poteškoća vezanih uz korona virus nadamo se koncem srpnja postići oko 70% prošlogodišnjeg posjeta, a od 24.7, uz već jednu postojeću, očekujemo i uvođenje druge katamaranske linije direktno za Bol. Važno je istaknuti da se pridržavamo svih epidemioloških mjera kako bi se naši gosti osjećali sigurno i ugodno, izjavio je direktor TZ Bola, g. Markito Marinković.

Boljani i Bolke svojim gostima nude raznolike sadržaje, a njihovo je mjesto kod nas, kao i u svijetu, prepoznatljivo po jedinstvenom Zlatnom ratu.

Ova je plaža, duljine oko 500 metara, jedna od rijetkih na koju se, uz puno poštivanje epidemioloških mjera, može smjestiti oko 2.500 kupača. Njezin puni kapacitet je oko 4.000 ljudi, a među prvim je plažama u Europi koja je upravo dobila vlastitu, dvojezičnu web stranicu, http://zlatniratbol.com/, kako bi se gosti što lakše snalazili u ovoj zeleno šljunčanoj oazi.

Ciljano dizajnirani elementi olakšavaju interaktivnu pretragu i pregled ponude na plaži te servisnih informacija, kao i vremenske prognoze u realnom vremenu, no i povezanu ponudu destinacije Bol. Poseban fokus stavljen je na mobilne korisnike, a stranicu je izradila osječka digitalna agencija Simplico.

Bol se može pohvaliti i brojnim ostalim zanimljivostima o kojima govore sami mještani, u drugom dijelu kampanje Naše bolske priče. Jedanaest atraktivnih videa otkriva zašto svratiti u Zmajevu špilju i na Vidovu goru, gdje biciklirati i okušati se u adrenalinskim sportovima, koji se svjetski poznati teniski turnir održava baš u Bolu, koje kulturne i povijesne ljepote vrijedi posjetiti te gdje pronaći odmor u potpunom miru drevnih maslinika. Video uratke na atraktivnim lokacijama snimao je DOKU FILMS s redateljem Filipom Bašićem, producenticom Mihaelom Reščić iz Meritum komunikacija, scenaristicom Hanom Klain te koordinatoricom snimanja Đurđom Eterović iz TZO Bol.

Ovim projektom Turistička zajednica još jednom naglašava važnost uključivanja lokalne zajednice u kreiranje promocije svoga mjesta, ističući da je upravo s njom autohtona priča dobitna kombinacija koja kampanju čini originalnom i kreativnom.

Sve bolske priče možete pogledati klikom na poveznicu ovdje.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Najpoželjnija turistička destinacija kontinentalne Hrvatske domaćin je i najboljeg turističkog događaja u Hrvatskoj, manifestacije HeadOnEast

Zaslužena priznanja za Slavoniju i Baranju na Danima hrvatskog turizma

Dodjelom godišnjih nagrada najboljima u turizmu, u petak navečer završeni su u Dubrovniku Dani hrvatskog turizma, a Rovinj je proglašen Više…

Danas ćemo vam pokazati kako izgleda plovidba Žitnom lađom, šetnju Starim gradom Dubovcem, ali i uživanje u posjedu Contessa koji nudi čitav niz aktivnosti

Imamo super ideju za vikend! Plovidba brodom, stari dvorac, posjed carskih konja… Nemojte više dvojiti kamo otići na izlet!

Da je Karlovac srce Hrvatske jasno je kada pogledamo kartu Lijepe Naše, no da mnogi još nisu dovoljno upoznali taj Više…

Trećina ispitanika prvog nacionalnog istraživanja o boli se, s ciljem ublažavanja boli, okreće promjeni životnih navika, dok četvrtina poseže za alternativnim metodama

Istraživanje: Svaki četvrti stanovnik Hrvatske uzima lijekove za bolove na tjednoj razini

Kada ih nešto boli, stanovnici Hrvatske najčešće posežu za lijekovima. Koristi ih 95% građana, četvrtina gotovo redovito – na tjednoj Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Riječ je o glazbeniku i autoru čije su pjesme dotaknule i obilježile milijune mladosti i života, a posebno je drag svojoj publici jer joj oduvijek prilazi s jednakom iskrenošću, toplinom i autentičnim šarmom koji ga čini uistinu prepoznatljivim

Sejo Sexon gostuje na Filozofskom u Osijeku

Blagdanska sezona stigla je – lampice svijetle, grad miriše na adventske delicije, a ista misao kruži svima: "Što ove godine pokloniti?"

Links Božićna akcija: Popusti, adventski kalendar i cyber outlet do 80% – savršeni pokloni za sve generacije

Portanova Advent Express je veseli blagdanski vlakić koji svakoga dana, od 1. do 24. prosinca, donosi novu nagradu i zaustavlja se na novoj adventskoj stanici

Portanova Advent Express krenuo je na putovanje – čarolija darivanja traje cijeli prosinac