ŽIVOT

Građani ove godine sve rjeđe odlaze jesti u restorane

Iako se u restorane sada odlazi rjeđe, a cijena ima sve veći utjecaj, ipak oni koji to čine i dalje pritom troše otprilike isto kao prije

    Objavljeno 10.11.2020
    Ivona Amidžić

    Zbog pandemije i izbjegavanja većih okupljanja te financijskih razloga građani ove godine sve rjeđe odlaze jesti u restorane, ali raste broj onih koji hranu iz restorana online naručuju za doma, pokazuje istraživanje MasterIndex o navikama posjećivanja restorana provedeno u rujnu i listopadu ove godine.

    Od tisuću ispitanika od 18 do 55 godina-sudionika tog istraživanja koje je za kompaniju Mastercard provela agencija Improve, 65 posto ispitanih kazalo je da zbog pandemije rjeđe odlazi u restorane, iako su nakon proljetnog zatvaranja otvoreni već nekoliko mjeseci i posluju u skladu s novim epidemiološkim okvirima.

    Nešto više od 60 posto ispitanih kao razlog za manji posjet restoranima navela je izbjegavanje većih okupljanja, za 44 posto je to financijska neizvjesnost i briga za vlastite financije, dok je za svakog četvrtog to određena bojazan da se restorani ne pridržavaju ili ne mogu ispuniti propisane epidemiološke mjere.

    Iako se u restorane sada odlazi rjeđe, a cijena ima sve veći utjecaj, ipak oni koji to čine i dalje pritom troše otprilike isto kao prije, odnosno njihova okvirna mjesečna potrošnja se kreće između 200 i 500 kuna, a više od tisuću kuna mjesečno u tim objektima troše oni s većim mjesečnim primanjima, većinom osobe između 40 i 49 godina.

    Gotovo 60 posto ispitanih istaknulo je da ove godine rjeđe ili gotovo nikada ne odlazi u restorane na poslovne sastanke, a kod većine ili 80 posto koji posjećuju restorane usmena preporuka je i dalje među najvažnijima za odabir restorana, kao i u lanjskom istraživanju, kada je to bila najvažnije za gotovo 90 posto ispitanih.

    Online recenzije na popularnim platformama (TripAdvisor, Facebook, Google) nešto su važnije za mlađe ispitanike, poput onih od 18 do 39 godina, a istraživanje je pokazalo i da raste broj onih koji hranu naručuju online, kao i broj onih koji fizički posjećuju i online naručuju iz sebi lokacijski bližih restorana.

    Broj onih koji koriste usluge online servisa za restorana tako je u odnosu na lani povećan za 55 posto, a za čak 93 posto onih koji odlučuju jesti u restoranu ili naručiti iz njih hranu i dalje je najvažnija kvaliteta.

    (Hina)

    foto: unsplash

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Usluga dostave ručka u ured postala je sve popularnija među djelatnicima, ali i poslodavcima koji na različite načine pokušavaju svojim radnicima omogućiti primamljive uvjete koji će ih potaknuti na napredovanje i češći dolazak u ured

    Osigurajte svojim djelatnicima jedan od najpoželjnijih benefita kroz neoporezive dodatke

    Poznata lokalna platforma za dostavu hrane – dobartek.hr, već neko vrijeme nije samo sinonim za brzu hranu ili kasno noćnu Više…

    Za stanovnike Osijeka ovo su najpopularniji izbori korisnika, top tri restorana u Osijeku.

    Osječani obožavaju street food, naručuju ga više od burgera i pizza, ali i dalje najviše vole – pomfrit!

    Donosimo vam kulinarske izbore Hrvata u 2023. godini. Izgleda da tradicionalni favoriti polako ustupaju mjesto nekim novim jelima, a apsolutni Više…

    Crna slavonska svinja ili „fajferica“ hrvatska je autohtona pasmina svinja nastala u drugoj polovici 19. stoljeća na pustari Orlovnjak u blizini Osijeka...

    Osijek postaje najprivlačnija destinacija gurmanskog užitka

    Najuspješnija kontinentalna destinacija gradskog turizma u studenom postaje i najprivlačnija kontinentalna destinacija gurmanskog užitka. Od sutra do nedjelje 13. studenog Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

    Srce za promjenu – Poziv mladima

    Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

    Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

    Cilj akcije je skrenuti pozornost vozačima na važnost tehničke ispravnosti vozila jer je vozilo uz vozača i cestu ključan čimbenik sigurnosti

    Dani tehničke ispravnosti vozila