ŽIVOT

Na Svjetski dan djece UNICEF pokreće kampanju za podršku djeci s teškoćama

Pretvorimo teškoće u mogućnosti

    Objavljeno 20.11.2020
    Darija Kovačić

    UNICEF u Hrvatskoj ove godine na Svjetski dan djece pokreće kampanju za podršku djeci s teškoćama i njihovim obiteljima pod sloganom „Pretvorimo teškoće u mogućnosti“. Cilj kampanje je osigurati djeci s teškoćama u Hrvatskoj potrebne usluge rane intervencije, a sredstva koja će biti prikupljena kampanjom UNICEF će ulagati u osiguravanje terapija, opreme i stručne podrške za djecu s teškoćama o njihove obitelji.

    Svjetski dan djece obilježava se 20. studenoga, na dan kad je prije 31 godinu usvojena Konvencija o pravima djeteta čija je ideja osigurati ispunjenje svih prava i osiguravanje jednakih prilika za zdrav i ispunjen život za svako dijete. Cilj UNICEF-ove kampanje je poboljšati životne uvjete djece s teškoćama u razvoju i pomoći osigurati da svako dijete s teškoćama u Hrvatskoj ima jednake mogućnosti za kvalitetnu skrb, obrazovanje i zaštitu.

    Usluge rane intervencije još uvijek nisu dostupne brojnoj djeci i obiteljima u Hrvatskoj. Procjenjuje se da je u Hrvatskoj trenutno 24.000 djece s teškoćama ili u riziku od teškoća u razvoju u dobi od 0 do 5 godina koja su potencijalni korisnici tih usluga, ali samo 1 od 8 djece koristi usluge rane intervencije. Nedostatak dostupnih usluga rane intervencije ili nemogućnost pristupa tim uslugama, rezultiraju stvarnim preprekama za djecu i roditelje.

    Jedna od glavnih prepreka za djecu s teškoćama je i neprihvaćanje okoline – oko  45 % obitelji  djece s teškoćama u razvoju u Hrvatskoj ne koristi usluge rane intervencije zbog stigme povezane s invaliditetom. Kampanjom usmjerenom na mogućnosti djece s teškoćama UNICEF želi utjecati na promjene stavova i graditi svijest o važnosti socijalne uključenosti u stvaranju jednakih mogućnosti za svako dijete, što je temelj za stvaranje boljeg društva.

    „Sve dok svako dijete, gdje god živjelo, ne ostvari sva prava zajamčena Konvencijom o pravima djeteta, posao UNICEF-a nije završen. Prava djece s teškoćama u Hrvatskoj, nažalost, nisu ostvarena jer 7 od 8 djece s teškoćama u razvoju do 5 godina ne prima potrebnu stručnu podršku, a pandemija je dodatno otežala pristup tim životno važnim uslugama. Stoga pozivam sve da nam se pridruže i podrže ovu kampanju jer zajedno možemo teškoće pretvoriti u mogućnosti“, rekla je predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, Regina M. Castillo.

    UNICEF podupire razvoj i pružanje usluga rane intervencije, kao integrirane i koordinirane zdravstvene i socijalne skrbi te stručnih službi za obrazovanje, ključnih za razvoj djece s teškoćama u razvoju. Sredstva prikupljena u kampanji za djecu s teškoćama UNICEF će uložiti u:

    • usluge rane intervencije na daljinu, važne za obitelji koje nemaju pristup uslugama zbog udaljenosti, troškova ili nedostatka usluga
    • nabavu opreme za terapiju senzorne integracije i didaktičke opreme za ustanove diljem zemlje
    • edukaciju stručnjaka koji pružaju podršku djeci s teškoćama i njihovim obiteljima (zdravstveni radnici, stručnjaci u sustavu socijalne skrbi, udomitelji).

    UNICEF poziva partnere, medije, tvrtke i građane da podrže kampanju za djecu s teškoćama u Hrvatskoj kako bi im osigurali kvalitetnu podršku kroz usluge rane intervencije.

    Donirati se može putem web stranice www.unicef.hr/pomozite-djeci-s-teskocama ili uplatom na UNICEF-ov račun HR1723600001501092524, poziv na broj 20462-989

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Građanska dužnost je prijaviti bilo koji oblik nasilja, a svojim postupanjem dokazujemo da je Grad Osijek ali i Osječko-baranjska županija mjesto nulte tolerancije na nasilje, a ovakvim postupanjem možemo unaprijediti život u lokalnoj zajednici

    U Osijeku održana plesna kampanja protiv nasilja nad ženama – “Milijarda ustaje”

    Kampanja “One Billion Rising” ili „Milijarda ustaje“ započela je na Valentinovo 2012. kao inicijativa za podizanje svijesti o uznemirujućoj statistici Više…

    Na Medicinskome fakultetu danas je održana konferencija za medije povodom početka kampanje Budi mRAK cijepljenja protiv HPV-a...

    Budi mRAK: Svaki drugi roditelj zna za virus HPV-a, a svaki treći za besplatno cjepivo

    Na Medicinskome fakultetu danas je održana konferencija za medije povodom početka kampanje Budi mRAK cijepljenja protiv HPV-a, kampanju i punktove Više…

    Nisu stali na kulenu, ima i ljute i slatke paprike, vinograda... - Osam vizuala pravi su za krilaticu kampanje "Hedonizam je na istoku"

    (FOTO) Urnebesno duhovita kampanja Turističke zajednice OBŽ: Pogodili u sridu s kulenom…

    Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    U Auro Domus poslovnicama diljem Hrvatske ti klijenti svakodnevno dobivaju nekoliko stotina ili tisuća eura. I vrlo često se iznenade činjenicom da su u zamjenu za slomljeni lančić ili ogrlicu koju ne nose godinama mogli u samo nekoliko trenutaka dobiti dovoljno sredstava za zatvore minus na tekućem računu ili si priušte nešto što su dugo željeli.

    Požurite i iskoristite visoke cijene: Otkup zlata sada se najviše isplati

    Biciklijada se i ove godine organizira u znak podrške nacionalnoj kampanji Hrvatskog knjižničarskog društva za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom "I ja želim čitati"

    FFOS-ova BICIKLIJADA 2024.

    Izvučen je dobitnik 3.000 eura za shopping u Portanovi,  čak 50 trgovina u Portanovi nudilo je rođendanske popuste, mađioničar, disco hostese i ljudi od stakla (Mirror crew) napustili su Portanovu, velika rođendanska torta se pojela, šampanjac popio, a svih 150 nagrada koje su bile sakrivene u mnoštvu balona je pronađeno.

    [FOTO] Trgovački centar Portanova proslavio 13. rođendan uz vrijedne nagrade, shopping s popustima i pregršt iznenađenja za posjetitelje