ŽIVOT

Od zaboravljenog nakita do korisne gotovine: tko i zašto prodaje zlato?

Svakog mjeseca usluge ove tvrtke koristi više od 10.000 klijenata na osamdesetak lokacija diljem zemlje. Zanimalo nas je tko je prosječan klijent odnosno korisnik usluge otkupa i prodaje zlata. Prodaju li zlatne predmete češće muškarci ili žene, stariji ili mlađi, kakvog su materijalnog statusa?

Objavljeno 28.05.2021
Petar Tauković

Pojavom poslovnica za otkup zlata prije desetak godina, javnost nije imala jasnu sliku o kakvoj se to točno djelatnosti radi. Sve je još  bilo novo i nepoznato – ljudi nisu znali koji se sve zlatni predmeti mogu prodati, što spada pod lom zlato, kakva je procedura kod otkupa ili zamjene zlata, kako se procjenjuje kvalitete i formira cijena otkupa… Pojavio se vrlo veliki broj tvrtki koje su nudile ovu uslugu i otkupljivačnice su nicale „kao gljive poslije kiše”. S vremenom se tržište stabiliziralo i ostale su one tvrtke koje su profesionalnom uslugom zadobile povjerenje brojnih građana.

Jedna od takvih tvrtki je Auro Domus, prvi lanac za otkup i prodaju zlata i najveća kompanija u trgovanju plemenitim metalima u Hrvatskoj.

Svakog mjeseca usluge ove tvrtke koristi više od 10.000 klijenata na osamdesetak lokacija diljem zemlje. Zanimalo nas je tko je prosječan klijent odnosno korisnik usluge otkupa i prodaje zlata. Prodaju li zlatne predmete češće muškarci ili žene, stariji ili mlađi, kakvog su materijalnog statusa?

Naši su klijenti vrlo raznoliki i teško je odrediti jednog prosječnog korisnika” odgovaraju iz Auro Domusa. „Podjednak broj muškaraca i žena dolazi u naše poslovnice, kao što ima i ljudi različite dobi – mlađih, srednje dobi ali i onih starijih. Jedini je uvjet da su punoljetni. Govoreći o materijalnom statusu, također se radi o širokom rasponu: ima onih koje je materijalna situacija navela da prodaju zlato i time zatvore neki dug odnosno financijski si olakšaju određeno razdoblje svog života, dok ima i dobrostojećih ljudi” ističu. Zaključujemo da takvi korisnici naprosto uviđaju priliku da iskoriste stari ili oštećeni nakit odnosno zlatne predmete koje posjeduju a ne koriste, kako bi dobili gotovinu kojom mogu odmah raspolagati i iskoristiti je na pametniji način. Bilo to ulaganje, štednja ili jednostavno kupovina nečega po svom „guštu”.

Važno je spomenuti kako je procjena zlata u Auro Domus-ovim poslovnicama besplatna i ništa ne obavezuje na prodaju. „Ljudi često dođu samo na procjenu nakita, ali zadovoljni ponuđenim iznosom odlučuju ga odmah i prodati.” – naglašavaju te dodaju: „Mnogi nam se klijenti, zadovoljni uslugom te dobivenom isplatom, ponovno vraćaju i donose dodatne količine zlatnog nakita na otkup”.

Za mnoge je stanovnike Hrvatske ovo najbolji način za brz i jednostavan dolazak do gotovine. Razgranata mreža poslovnica Auro Domusa olakšava prodaju zlata svojim klijentima otvarajući im novu perspektivu, smanjujući potrebu za zaduživanjima i ulaskom u dubiozne kreditne aranžmane.

Skoro svatko posjeduje komad lom zlata koji mu kod kuće stoji neiskorišten, dok uz sustav otkupa poput ovoga u Auro Domusu, on može postati visoko monetizirana vrijednost. Pojava i etabliranje ovakvih  profesionalnih otkupljivača zlata tako predstavlja dobitnu situaciju i za tvrtku i za građane.

Auro Domus svoje poslovnice ima i u Osijeku, na adresi Županijska ulica 12.

Zbog velikog interesa građana, Auro Domus ima i besplatni info-telefon, pa se sve informacije mogu dobiti pozivom na 0800 73 72.

Auro Domus Osijek

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Od 7.-9-studenog održavalo se međunarodno plesno natjecanje European Grand Prix u Buziasu ( Rumunjska) na kojem se natjecalo više od 2500 plesača iz 10 zemalja

Plesni studio Illusion osvojio zlato i srebro u Rumunskoj!

Od 7.-9-studenog održavalo se međunarodno plesno natjecanje European Grand Prix u Buziasu ( Rumunjska) na kojem se natjecalo više od Više…

Prošle godine, Hrvati su u žuti plemeniti metal uložili oko 350 milijuna eura, a podaci pokazuju da bi ove godine taj iznos mogao premašiti pola milijarde eura

Gdje kupiti investicijsko zlato? Mnogo je opcija, ali ova se izdvaja

Zlatne poluge i zlatnici, često nazivani i investicijskim zlatom, zadnjih su godina drastično dobili na popularnosti među ulagačima i štedišama Više…

Država ulagačima u trezorske zapise garantira povrat od svega 2.6% godišnje. Na kupnju jednog jednogodišnjeg trezorskog zapisa s vrijednosti od 1000 eura, ulagač može zaraditi manje od 30 eura

Ovo ulaganje pokazalo se deset puta isplativijim od trezorskih zapisa

Trezorski zapisi zadnjih su godina postali popularna vrsta ulaganja među hrvatskim građanima koji nisu zadovoljni niskim kamatama na štednju u Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?