ŽIVOT

Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za nove koncepte upravljanja poznatim brendom

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR)

Objavljeno 02.02.2022
Ivona Amidžić

U ponedjeljak 31. siječnja je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na studiji slučaja u sklopu znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom Saponia d.d.

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Faks Helizim Saponije d.d. Pritom je nagradu za prvo mjesto osvojio tim koji su činile Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.

Saponia d.d., jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku su u listopadu 2021. potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.

U ovom su natjecanju sudjelovali studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a sama studija slučaja je organizirana kao dio nastave na obveznom kolegiju Marketing-strategije, koji vode prof.dr.sc. Marija Ham i doc. dr. sc. Ana Pap. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima, a prva ovakva suradnja je sa Saponijom d.d. ostvarena još 2014. kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont. Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.

„Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Osim što će se rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli koristiti promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, ovom se suradnjom također gradi i kvalitetna baza stručnog kadra. Štoviše, Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, istaknula je predsjednica uprave Saponije d.d., Dajana Mrčela.

„Ekonomski fakultet u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti obogaćivati nastavne sadržaje praktičnim iskustvima iz stvarnih poslovnih slučajeva, ali i gostujućim predavanjima stručnjaka iz prakse, studijskim posjetima tvrtkama i svim povezanim aktivnostima. Ovakvi projekti odražavaju jednu od temeljnih misija Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a to je obrazovanje budućih stručnjaka koji će biti maksimalno osposobljeni za tržište rada i za preuzimanje uloge nositelja gospodarskog rasta i napretka. Snažno podržavamo ovu suradnju i sva slična nastojanja kontinuiranog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, tržišta i zajednice na temelju akademske izvrsnosti i inovativnosti“, prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Projekt je organiziran s ciljem podizanja svijesti o važnosti prevencije moždanog udara, ranog otkrivanja fibrilacije atrija te praćenja kardiovaskularnog zdravlja općenito

[FOTO] Održana akcija “Čuj, Srce Ti Priča!”

Predstavljanje projekta „Čuj, Srce Ti Priča!“ održano je 22.11.2025., s početkom u 10 sati, u trgovačkom centru Portanova u Osijeku. Više…

Sudjelovanje na EFOS Business Forumu posjetiteljima pruža priliku da postanu dio ključnih dijaloga o razvoju poduzetništva uz mentorsku podršku, razmijene iskustva s poduzetnicima i mentorima iz prakse te uspostave nove poslovne kontakte

Treći EFOS Business Forum “Poduzetnici u dijalogu – učenje i rast kroz mentorstvo”

Forum je organiziran u suradnji s Klubom poduzetnika seniora SENTOR, a okuplja iskusne poduzetnike, mentore i predstavnike poslovne zajednice s Više…

U konkurenciji timova iz više zemalja, studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu

Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku osvojile prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Digitalnog inovacijskog inkubatora

U sklopu kolegija Marketinška studija slučaja, koji se izvodi na drugoj godini diplomskog studija smjera marketing pod vodstvom prof. dr. Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Svi sudionici predstavljanja složili su se u jednoj ključnoj misli: u Slavoniji i Baranji ljudi su ti koji čine destinaciju

Predstavljen četvrti broj časopisa Via Slavonija i Baranja – Ljudi čine destinaciju

Radionice su namijenjene učenicima 4. i 8. razreda osnovnih škola, a svaka radionica trajat će 45 minuta. Sudjelovanje na radionicama je besplatno

STEMpo – Poziv učenicima za sudjelovanje na radionicama

Ako te pokreću tehnologija, rješavanje tehničkih izazova i želja za učenjem, a pritom želiš raditi u poticajnom i opuštenom okruženju - prijavi se u Ofir!

Ofir d.o.o. zapošljava – Stručnjak/inja za računalnu i mrežnu opremu