ŽIVOT

Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za nove koncepte upravljanja poznatim brendom

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR)

Objavljeno 02.02.2022
Ivona Amidžić

U ponedjeljak 31. siječnja je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na studiji slučaja u sklopu znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom Saponia d.d.

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Faks Helizim Saponije d.d. Pritom je nagradu za prvo mjesto osvojio tim koji su činile Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.

Saponia d.d., jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku su u listopadu 2021. potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.

U ovom su natjecanju sudjelovali studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a sama studija slučaja je organizirana kao dio nastave na obveznom kolegiju Marketing-strategije, koji vode prof.dr.sc. Marija Ham i doc. dr. sc. Ana Pap. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima, a prva ovakva suradnja je sa Saponijom d.d. ostvarena još 2014. kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont. Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.

„Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Osim što će se rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli koristiti promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, ovom se suradnjom također gradi i kvalitetna baza stručnog kadra. Štoviše, Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, istaknula je predsjednica uprave Saponije d.d., Dajana Mrčela.

„Ekonomski fakultet u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti obogaćivati nastavne sadržaje praktičnim iskustvima iz stvarnih poslovnih slučajeva, ali i gostujućim predavanjima stručnjaka iz prakse, studijskim posjetima tvrtkama i svim povezanim aktivnostima. Ovakvi projekti odražavaju jednu od temeljnih misija Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a to je obrazovanje budućih stručnjaka koji će biti maksimalno osposobljeni za tržište rada i za preuzimanje uloge nositelja gospodarskog rasta i napretka. Snažno podržavamo ovu suradnju i sva slična nastojanja kontinuiranog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, tržišta i zajednice na temelju akademske izvrsnosti i inovativnosti“, prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

EFOS Business Forum okupio je vodeće menadžere, poduzetnike i akademske stručnjake, pružajući im priliku za umrežavanje i razmjenu ideja o najnovijim trendovima u području umjetne inteligencije

Održan Drugi EFOS Business Forum: Umjetna inteligencija kao ključ globalne konkurentnosti

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku uspješno je održan Drugi EFOS Business Forum pod nazivom „Umjetna inteligencija – nova era poslovanja“ Više…

Važno je da niti jedna operacija nije trebala biti odgođena, da su zaista svi životi koji su trebali biti spašeni s krvi i krvnim pripravcima tijekom protekle i ove godine i bili spašeni

Darivatelji krvi su najveći humanitarci grada Osijeka – Uručene zahvalnice i priznanja dobrovoljnim darivateljima krvi u Osijeku

Svake godine 25. listopada obilježava se Dan dobrovoljnih davatelja krvi u Republici Hrvatskoj, a tim povodom Gradsko društvo Crvenog križa Više…

Ideja je da za osnovnu ulaznicu, koja je 2,00 eura, svi studenti Sveučilišta mogu tijekom cijele akademske godine dolaziti u Park prirode Kopački rit, biciklirati, šetati, trčati.

Kopački rit otvoren za studente osječkog Sveučilišta za sport, edukaciju i rekreaciju

Potpisivanjem sporazuma kojim se reguliraju međusobna prava i obveze, Osječko-baranjska županija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Javna ustanova Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Cilj akcije je skrenuti pozornost vozačima na važnost tehničke ispravnosti vozila jer je vozilo uz vozača i cestu ključan čimbenik sigurnosti

Dani tehničke ispravnosti vozila