ŽIVOT

Osijekov novi stadion na Pampasu bit će Red Bull Arena?

Očekuje se da bi ove godine stadion trebao biti dovršen i svečano otvoren...

Objavljeno 21.02.2022
Ivona Amidžić

Još se ne zna kada će točno biti otvoren novi osječki stadion na Pampasu, prenosi Index. Moderno zadnje kapaciteta 12 tisuća natkrivenih sjedećih mjesta probilo je rokove u kojima je trebalo biti dovršeno, ali očekuje se da bi ove godine stadion trebao biti dovršen i svečano otvoren.

U Osijeku se nadaju da bi stadion mogao biti dovršen dovoljno brzo da Osijek eventualne kvalifikacije za europska natjecanja na ljeto može igrati na njemu, ali zasad nema garancije da će tako biti. Ipak, ima novih informacija iz Osijeka o tome u kojoj je fazi izgradnja stadiona, ali i tko bi mogao kupiti pravo na sponzorstvo stadiona.

“Osječki klub i njegovi navijači vrlo brzo će dobiti puno komfornije uvjete za igranje i praćenje utakmica, a da ne govorimo o kampu koji će biti uz stadion i nuditi trening-uvjete s pet zvjezdica prvoj momčadi i Školi nogometa. Iz projekta su uklonjene one ekskluzivne ideje koje je imao tadašnji predsjednik Ivan Meštrović, poput gledanja utakmica iz jacuzzija ili terase restorana koja bi izlazila na zapadnu tribinu.

Toga više nema, na mjesto prostora s jacuzzijem ubačene su daleko potrebnije sobe za igrače, a bilo je i važnih promjena u samom kampu. Naime, prvobitni projekt nije predviđao pomoćne terene s tribinama, što nije baš bilo idealno. Na kraju će biti izgrađene tribine uz dva terena, što će svakako olakšati gledanje eventualnih prijateljskih utakmica i nastupa svih mlađih kategorija”, piše Glas Slavonije.

Red Bull Arena u Osijeku?

Od ranije je poznato da su u tijeku pregovori s novim generalnim sponzorom koji bi u sklopu dugogodišnjeg paketa trebao kupiti i ime stadiona. U klubu već neko vrijeme ne žele otkriti detalje prije nego što posao bude ugovoren, ali, kako smo ranije doznali, pregovori su ozbiljnoj fazi.

Slavonski medij piše da je jedan gigant koji želi svoje ime staviti na Osijekov stadion i Red Bull. Poznati proizvođač energetskih pića već ima stadione koji nose njegovo ime u Salzburgu, Leipzigu i New Yorku. U to birano društvo mogao bi ući i Osijek.

Osijek će izaći u javnost s imenom generalnog sponzora kada budu potpisani ugovori o suradnji koja bi klubu trebala donijeti dodatnu financijsku stabilnost. Ako pregovori budu uspješni, Osijekov stadion bit će prvi u Hrvatskoj koji će nositi ime generalnog sponzora, a bit će i jedno od najmodernijih nogometnih zdanja u regiji.

foto: screenshot

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Jučer je zastava postavljena na Pješačkom mostu, a danas i u subotu, na dan utakmice sa Slaven Belupom "prošetat" će osječkim ulicama

Velika zastava NK Osijeka uoči prve utakmice na novom stadionu na Pampasu

Dvije su udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata iz Osijeka i Čepina zajedničkim snagama izradile veliku zastavu NK Osijeka uoči prve Više…

Opus arena se otvara na ljeto na površini od 15,3 hektara, višegodišnjem iščekivanju napokon se nazire kraj, san brojnih generacija navijača Osijeka postat će java, a novi stadion ponos svih Osječana i Slavonaca

Opus arena, novi stadion u gradu Osijeku

Opus arena, stadion na osječkom Pampasu nazvan je po jednoj o tvrtki glavnog sponzora. Uporabna dozvola se očekuje do kraja Više…

Osim sajma Tehnicoolum održati će se i Sajam strukovnih zanimanja kao dio projekta RCK ELPROS. Pregledajte zanimljiv program ovog inovativnog sajma

4. TEHNICOOLUM – sajam tehničke kulture Osijek, 25. i 26. studeni 2022. [PROGRAM]

Osječki sajam d.o.o. pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Grada Osijeka, Osječko-baranjske županije, u suradnji sa Zajednicom tehničke kulture Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?