GOSPODARSTVO

VAŽNO: Pogledajte radno vrijeme trgovina za uskrsne blagdane 2022.

Kaufland, Konzum, Pevex, Plodine, Spar i Interspar, Lidl, šoping centri...

    Objavljeno 16.04.2022
    Ivona Amidžić

    Pred nama je uskrsni vikend. Pogledajte kako će raditi trgovine i šoping centri, prenosi Index.

    Kaufland

    Sve trgovine Kauflanda bit će zatvorene na sam Uskrs, u nedjelju, 17. travnja, kao i na Uskrsni ponedjeljak, 18. travnja 2022.

    Konzum

    Konzum također ne radi na Uskrs ni na Uskrsni ponedjeljak.

    Pevex

    Pevex trgovine ne rade na Uskrs ni na Uskrsni ponedjeljak, a na Veliku subotu rade skraćeno do 18 sati.

    Plodine

    Prodavaonice Plodina ne rade na Uskrs.

    Lidl

    Sve će prodavaonice Lidla na Uskrs i Uskrsni ponedjeljak biti zatvorene. U subotu uoči Uskrsa trgovine Lidla će raditi prema uobičajenom radnom vremenu.

    Spar i Interspar

    Spar Hrvatska će prilagoditi radno vrijeme svojih prodavaonica. Svi Spar supermarketi u Hrvatskoj bit će zatvoreni na Uskrs, dok će na Uskrsni ponedjeljak trgovine biti otvorene od 8 do 14 sati.

    Iznimka su Spar poslovnice u zadarskom šoping centru Supernova i na zagrebačkom Tuškancu, koje će i na Uskrsni ponedjeljak biti zatvorene, dok će Spar supermarket na adresi Martinkovac 127 u Rijeci i na Uskrsni ponedjeljak biti otvoren od 8 do 21 sat.

    I Interspar hipermarketi će svi na Uskrs biti zatvoreni, dok će na Uskrsni ponedjeljak trgovine raditi po prilagođenom radnom vremenu.

    Prehrana i Studenac

    Trgovine Prehrane ne rade na Uskrs i Uskrsni ponedjeljak. Prodavaonice Studenca ne rade na Uskrs.

    Radno vrijeme šoping centara

    Trgovine i usluge u Arena Centru za Uskrs ne rade. Na Uskrsni ponedjeljak većina ih radi normalno.

    City Center one West za Uskrs ne radi. Na Uskrsni ponedjeljak centar radi po redovnom radnom vremenu.

    Isto radno vrijeme je i za City Center one East te City Center one Split.

    Osječka Portanova zatvorena je za Uskrs i uskrsni ponedjeljak.

    foto: unspalsh

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Bojkot u Osijeku još traje, a organizatori i građani nadaju se da će ova akcija potaknuti promjene koje će donijeti dugoročne koristi za sve. Što vi mislite o bojkotu trgovina? Je li ovo pravi način za borbu protiv visokih cijena?

    Bojkot trgovina u Hrvatskoj: Osijek pokazuje solidarnost građana

    Danas, 24. siječnja 2025., diljem Hrvatske, pa tako i u Osijeku, održava se masovni bojkot trgovina kao odgovor na nezadovoljstvo Više…

    Građani raspravljaju o smislu jednodnevnog bojkota: "Opet će im se napuniti blagajne" - Za pravi bojkot treba mijenjati životni stil!

    “Ne kupujte ništa”: Poziv na bojkot trgovina preplavio društvene mreže

    Sada se bojkot širi, a građani se međusobno pozivaju da 24. siječnja bojkotiraju trgovine i toga dana ne kupuju ništa. Više…

    Bogata ponuda trgovina i raznovrsni popusti osiguravaju da svatko pronađe nešto za sebe. Obratite pozornost na radno vrijeme trgovina

    Krenula je sezona najvećih popusta u Portanovi

    Ove sezone, shopping u Portanovi postaje još uzbudljiviji! Uživajte u nevjerojatnim popustima na sve što volite. Bez obzira tražite li Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea