GPP Osijek donio odluku o poskupljenju javnog prijevoza u Osijeku
Navode kako su zbog ulaganja u modernizaciju tramvajske infrastrukture, vrijedne 267 milijuna kuna, u posljednjih godinu dana umjesto tramvaja u promet pušteni dodatni autobusi, što stvara dodatne troškove
Nadzorni odbor osječkog Gradskog prijevoza putnika (GPP) donio je odluku o poskupljenju javnog prijevoza na području grada od 1. siječnja, čemu su se oštro usprotivili u Domovinskom pokretu (DP) smatrajući to neopravdano visokim poskupljenjem.
U objavi na službenim stranicama GPP navodi kako je u posljednjih godinu dana došlo do snažnog rasta cijena energenata te rasta cijene održavanja voznog parka, što je dovelo do velikog rasta troškova poslovanja poduzeća, zbog čega je provedena korekcija cijena prijevozničkih usluga.
Navode kako su zbog ulaganja u modernizaciju tramvajske infrastrukture, vrijedne 267 milijuna kuna, u posljednjih godinu dana umjesto tramvaja u promet pušteni dodatni autobusi, što stvara dodatne troškove.
Objavljene nove cijene
Ističu kako će od 1. siječnja jednokratna karta kupljena na prodajnom mjestu ili kioscima koštati 13.56 kuna ili 1.80 eura, a jednokratna karta kupljena kod vozača 15.07 kuna ili dva eura. Stari cjenik možete pogledati ovdje a novi ovdje.
Cijena opće mjesečne karte iznosit će 339 kuna ili 45 eura, mjesečne karte za srednjoškolce 120.55 kuna ili 16 eura, studentske mjesečne karte 226 kuna ili 30 eura, dok će mjesečna karta za umirovljenike s primanjima većim od 4500 kuna iznositi 226 kuna ili 30 eura.
Domovinski pokret: Ovo je neočekivana novogodišnja čestitka
Reagirajući na odluku o poskupljenju javnog prijevoza, osječka organizacija Domovinskog pokreta (DP) priopćila je kako je GPP “drakonskim povećanjem cijena usluga Osječanima poslao neočekivanu Božićnu i novogodišnju čestitku”.
Ističu kako se protive takvom podizanju cijena, koje je eventualno moglo biti minimalno, s obzirom na povećanje cijena energenata u proteklom razdoblju. Nespretnim smatraju obrazloženja tvrtke o povećanju troškova zbog rasta cijena energenata, održavanja voznog parka i puštanja dodatnih autobusa u promet, zbog ulaganja u projekt obnove tramvajske infrastrukture.
“Koliko nam je poznato, vozni park i rekonstrukcija pruge za dolazak niskopodnih tramvaja financira se EU-ovim sredstvima, a cijene benzina su nešto pale”, kažu u DP-u. Zaključuju kako se HDZ-ovo upravljanje gradom i dalje svodi na lažna obećanja i neopravdano visoka poskupljenja i nadaju se da će građani zapamtiti tko ih je doveo u situaciju da im je i obična vožnja tramvajem postala luksuz.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?