Udruga Klikeraj i ove godine provodi projekt izvaninstitucionalnog obrazovanja darovitih učenika
I ove školske godine tim udruge Klikeraj okupio je partnere kako bi realizirali projekt “Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost” koji se provodi od 2016. godine
Udruga Klikeraj iz Osijeka jedna je od vodećih organizacija za rad s darovitom djecom i učenicima u Hrvatskoj. Tijekom posljednjih osam godina profilirala se kao prepoznatljiv tim stručnjaka koji svojim djelovanjem ukazuju na važnost rada s darovitim učenicima kao ključnog društvenog potencijala.
I ove školske godine tim udruge Klikeraj okupio je partnere kako bi realizirali projekt “Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost” koji se provodi od 2016. godine zahvaljujući financijskoj potpori Ministarstva znanosti i obrazovanja. Partneri projekta su osnovne škole s područja Osijeka i Slavonije.
OŠ Ivana Martinovića (Štitar)
OŠ “Ivana Brlić Mažuranić” (Strizivojna)
OŠ “Vjekoslav Klaić” (Garčin)
OŠ Đakovački Selci (Đakovački Selci)
OŠ “Dr. Stjepan Ilijašević” (Oriovac)
OŠ Drenje (Drenje)
OŠ “Silvije Strahimir Kranjčević” (Levanjska Varoš)
OŠ Antuna Mihanovića (Osijek)
OŠ “Ivan Goran Kovačić” (Slavonski Brod)
OŠ Kralja Tomislava (Našice)
OŠ Ivana Filipovića (Osijek)
OŠ Nikole Andrića (Vukovar)
OŠ “Antun i Stjepan Radić” (Gunja)
Osnovna ideja projekta je prepoznavanje učenika s visokim potencijalima i razvijanje njihove kreativnosti. Kako bi se to postiglo učitelji i stručni suradnici bit će educirani kroz niz edukacija iz područja kreativnosti i darovitosti te će biti obučeni za primjenu suvremenih metoda u radu s darovitim učenicima. Glavne aktivnosti projekta uključuju programe za učenike, programe za učitelje i stručne suradnike te učeničku konferenciju i jednodnevni kamp “Proljetna škola kreativnosti” koji će se održati krajem školske godine u Osijeku.
Na ovoj konferenciji učenici će prezentirati rezultate svog istraživačkog rada, razmjenjivati iskustva i stjecati nova poznanstva i prijateljstva.
Ovim, kao i drugim projektima, stručnjaci iz udruge Klikeraj nastoje razviti kompetencije škola i lokalnih zajednica kako bi pravovremeno prepoznali učenike s visokim potencijalima, stvorili poticajno okruženje i prilike za razvoj talenata. Daroviti učenici, zahvaljujući svojim predispozicijama i sposobnostima, imaju najveću mogućnost mijenjati i unaprjeđivati zajednicu u kojoj žive.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?