GOSPODARSTVO

Miris kao marketinški alat – besplatni seminari za poduzetnike

Marketing mirisa praksa je korištenja ugodne arome za poboljšanje ugleda tvrtke, poboljšanje korisničkog iskustva i povećanje prodaje

    Objavljeno 16.01.2023
    Darija Kovačić

    Osječko-baranjska županija pokrenula je u rujnu 2022. godine novi projekt besplatne edukacije za poduzetnike i sve one koji su uključeni u poslovni svijet, a koji žele razvijati svoja znanja i poslovne vještine, unaprijediti pristup poslu i poslovnoj organizaciji te ostvariti bolje rezultate poslovanja, nazvan „Poduzetnički obzor“. U okviru „Poduzetničkog obzora“ održano je do sada šest seminara koji su bili izvrsno prihvaćeni. Poduzetnici su pohvalili zanimljive i aktualne teme, konkretne informacije i nova znanja koja su stekli, kao i međusobno povezivanje i umrežavanje.

    Nakon božićne i novogodišnje stanke, Županija nastavlja s organiziranjem besplatnih seminara, a sljedeći u nizu je seminar pod nazivom „Miris kao marketinški alat“.

    Marketing mirisa praksa je korištenja ugodne arome za poboljšanje ugleda tvrtke, poboljšanje korisničkog iskustva i povećanje prodaje. Smirujući miris unutar poslovnog sastanka može ljude održati mirnijima. Miris koji potrošaču izaziva sretno sjećanje može učiniti sretnije iskustvo kupnje. Marketing mirisom može povećati promet i utjecati na to koliko vremena kupci provode u trgovini. Svrha radionice je upoznati polaznike s utjecajem prirodnih mirisa u svrhu poboljšanja poslovne komunikacije, prodaje, atmosfere i radne učinkovitosti na poslu, predstaviti primjere kreiranja mirisnih logotipa te dati savjete za poboljšanje fokusa i amortizacije stresa na radnom mjestu – aromaterapija za zaposlene.

    Seminar će se održati 20. siječnja 2023. godine u Velikoj vijećnici Osječko-baranjske županije, Županijska 4, Osijek, s početkom u 10 sati, a predviđeno trajanje je do 13 sati. Predavač je Anamarija Pažin Morović, mag oec, aromaterapeut i wellness manager.

    Za sudjelovanja na ovom seminaru potrebno je popuniti i poslati obrazac prijave koji se nalazi na web stranicama Županije u okviru projekta „Poduzetnički obzor“ najkasnije do 18. siječnja ove godine.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Bilje i Darda postaju nova top destinacija za one koji žele mir, moderni dom i brzu povezanost s gradom

    Cijene nekretnina rastu, nakon Višnjevca i Josipovca, Osječani sve više gledaju prema Bilju i Dardi

    Kako cijene nekretnina u Osijeku, Višnjevcu i Josipovcu nastavljaju rasti, sve više obitelji i mladih parova okreće pogled prema obližnjim Više…

    S obzirom na veliki interes investitora, pristiglo je 56 ponuda, a četiri lokacije uz Dravu privukle su čak 45 ponuda, što potvrđuje visoku atraktivnost ovog područja grada

    Atraktivne lokacije uz Dravu: Rivijera stambenih zgrada u Osijeku

    Grad Osijek postao je atraktivna destinacija za investitore zahvaljujući prodaji zemljišta uz Dravu, koja uključuje četiri lokacije na Donjodravskoj obali. Više…

    Cilj projekta je dati poduzetnicima dodatne informacije i dodatne alate kako bi u ovom izazovnom vremenu mogli unaprijediti svoje poslovanje, biti konkurentni na tržištu i dugoročno opstati

    Održan seminar za poduzetnike – Miris kao marketinški alat

    U organizaciji Upravnog odjela za gospodarstvo Osječko-baranjske županije danas (20. siječnja 2023. godine) održan je seminar namijenjen poduzetnicima i ostalima Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Cilj programa jest potaknuti stambeno zbrinjavanje mladih obitelji, doprinijeti revitalizaciji ruralnih područja i osigurati ravnomjeran razvoj svih dijelova županije

    Pokrenut program “Naša Slavonija i Baranja – naš dom”: Javni poziv općinama i gradovima za partnerstvo u razvoju priuštivog stanovanja

    Green Matrix Summit predstavlja prostor za umrežavanje, zajedničko učenje i osnaživanje ideja koje mogu pokrenuti promjene

    Green Matrix Summit 2025: Osijek kao centar zelene i digitalne tranzicije

    Nije svaka investicija plodna za zaradu, a postoje investicije i koje naprosto moraju postojati iako nemaju značajnu dobit...

    Znate li koliko država troši, a koliko zarađuje novaca? Evo na kojim stvarima država može još više zaraditi!