Održan seminar za poduzetnike – Miris kao marketinški alat
Cilj projekta je dati poduzetnicima dodatne informacije i dodatne alate kako bi u ovom izazovnom vremenu mogli unaprijediti svoje poslovanje, biti konkurentni na tržištu i dugoročno opstati
U organizaciji Upravnog odjela za gospodarstvo Osječko-baranjske županije danas (20. siječnja 2023. godine) održan je seminar namijenjen poduzetnicima i ostalima uključenima u poslovni svijet. Riječ je o nastavku ciklusa besplatnih edukacija za poduzetnike i ostale koji žele razvijati svoja znanja i poslovne vještine, unaprijediti pristup poslu i poslovnoj organizaciji te ostvariti bolje rezultate poslovanja. Projekt je pod nazivom „Poduzetnički obzor“ pokrenut u rujnu prošle godine i ovo je bio već sedmi seminar.
– Cilj projekta je dati poduzetnicima dodatne informacije i dodatne alate kako bi u ovom izazovnom vremenu mogli unaprijediti svoje poslovanje, biti konkurentni na tržištu i dugoročno opstati. Na seminarima se obrađuju različite teme prilagođene potrebama poduzetnika i poslovnog okruženja, a do sada održani seminari su bili izuzetno dobro posjećeni i prihvaćeni od strane poduzetnika. Povratne informacije su bile jako pozitivne jer su sudionici dobili nova znanja i vještine, što nam je i bio cilj. S edukacijama nastavljamo svaka dva tjedna, a naravno ovo je samo jedna od mjera koje Osječko-baranjska županije provodi s ciljem poticanja poduzetništva, poput bespovratnih i beskamatnih kredita i potpora te različitih projekata i edukacija kojima nastojim pomoći poduzetnicima – kazala je Ivana Katavić Milardović, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo Osječko-baranjske županije.
Pročelnica ističe da polaznici izražavaju zadovoljstvo kvalitetom i konceptom tih seminara i radionica, posebice činjenicom da su edukacije u velikoj mjeri sufinancirane sredstvima Županije jer su potrebe poduzetnika za dodatnim usavršavanjem vrlo često veće od njihovih financijskih mogućnosti.
Tema današnjeg seminara bila je „Miris kao marketinški alat“, a predavač je bila Anamarija Pažin Morović, mag oec, aromaterapeut i wellness manager. Polaznici su upoznati s utjecajem prirodnih mirisa u svrhu poboljšanja poslovne komunikacije, prodaje, atmosfere i radne učinkovitosti na poslu, predstavljeni su im primjeri kreiranja mirisnih logotipa te dati savjeti za poboljšanje fokusa i amortizacije stresa na radnom mjestu – aromaterapije za zaposlene.
– Mirisi su nova komunikacija s klijentima i tržištem te sam nazočnima na seminaru pokazala na koji način mogu primijeniti mirise i aromaterapije u vlastitom uredu da bi se dobro osjećali, a zatim u komunikaciji s klijentima, kako mogu unaprijediti prodaju, postati prepoznatljivi na tržištu i probati nešto novo, što do sada nisu koristili u svom poslovanju – istaknula je.
Poduzetnik Darko Vodeničar kao direktor tvrtke Potenza d.o.o. sudjelovao je na svim dosadašnjim seminarima. – Ove seminare smatram jako dobrim poticajem i dobrom početnom edukacijom, osobito za poduzetnike koji nemaju fakultetsko obrazovanje, jer nam mogu pomoći u radu i daljnjem razvoju našeg poslovanja, kazao je Vodeničar.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?