OSJEČANI

PP Orahovica ugostila ravnatelje osnovnih škola Virovitičko-podravske županije: Zdrave se navike uče od najranije dobi

Proizvodi ponosno nose oznaku „ŽIVJETI ZDRAVO“ što znači da imaju jako nizak udio, ili uopće nemaju soli te su vrijedan izvor proteina i vitamina D koji pridonosi zdravlju kostiju i zubi, osigurava konstantnu koncentraciju kalcija i fosfata u tijelu, važnih za razvoj djece i odraslih, a služi i za održavanje normalne funkcije mišića i živčanog sustava

Objavljeno 18.05.2023
Matija Ivanković

Najveći proizvođač i prerađivač slatkovodne ribe u Hrvatskoj i regiji, PP Orahovica, ugostio je 19 ravnatelja osnovnih škola Virovitičko-podravske županije te četiri predstavnika županije, kako bi ih upoznali s benefitima konzumacije ribe za zdravlje mladih i odraslih, ali i novim asortimanom panirane slatkovodne ribe pod brandom Panona Mare, koji je na nedavnom svjetskom sajmu u Barceloni izazvao oduševljenje posjetitelja iz cijeloga svijeta.

Naši inovativni i jedinstveni proizvodi spravljeni su od 100% mesa slatkovodne ribe isključivo domaćeg porijekla, a dio ih je, poput nuggetsa, burgera i chipsa, u potpunosti očišćen od kostiju, što ih čini idealnim izborom za najmlađe. Sve ih odlikuje brza i jednostavna priprema čime se u trenu pretvaraju u zdrav i kvalitetan obrok“, istaknuli su u PP Orahovici, napomenuvši kako su Panona Mare proizvodi odnedavno dostupni u maloprodaji.

Osnovne škole Virovitičko-podravske županije pohađa oko 5.500 učenika i ravnateljima je, čulo se tijekom posjeta, od velike važnosti imati pouzdane partnere za nabavku kvalitetnih namirnica kako bi mogli osmisliti balansirane i atraktivne jelovnike. Školska je kuhinja mjesto gdje djeca uče o uravnoteženoj prehrani i usvajaju zdrave navike, stoga je potrebno uvesti što više kvalitetnih namirnica, kao što je riba, složni su ravnatelji, ističući izazov nedostatka navike konzumiranja ribe kod djece i odraslih. „No, i to se može promijeniti ako im se riba prezentira na njima zanimljiv način, u obliku hamburgera ili medaljona, baš poput ovih proizvoda“, zaključili su.

Gosti su u prostorima orahovačkog Centra za posjetitelje imali priliku i degustirati panirane delicije jedinstvene po konceptu i okusu, a upravo je takva panirana riba spremna za brzu i jednostavnu pripremu proglašena jednim od trendova 2023. na najvećem svjetskom sajmu ribe Seafood Expo Global 2023 u Barceloni koji se održao krajem travnja ove godine.

Hrvatska po stanovniku konzumira ispodprosječnu količinu ribe u odnosu na EU, a kad je riječna riba u pitanju, podaci su još gori – konzumiramo tek 1-2 kilograma godišnje. Vjerujemo kako naš novi asortiman može pomoći u poboljšanju ove statistike, jer je riječ o ukusnim proizvodima jednostavnima za distribuciju i pripremu“, dodali su predstavnici PP Orahovice.

Osim paniranih proizvoda, pod brendom Panona Mare na tržištu se mogu naći i svježi, smrznuti i dimljeni program, odnosno proizvodi cijele ribe, ribljih odrezaka, fileta, dimljenog šarana te delikatesnih ribljih namaza. Proizvodi ponosno nose oznaku „ŽIVJETI ZDRAVO“ što znači da imaju jako nizak udio, ili uopće nemaju soli te su vrijedan izvor proteina i vitamina D koji pridonosi zdravlju kostiju i zubi, osigurava konstantnu koncentraciju kalcija i fosfata u tijelu, važnih za razvoj djece i odraslih, a služi i za održavanje normalne funkcije mišića i živčanog sustava.

„Nastavljajući stoljetnu tradiciju i načela održive proizvodnje, naša se riba uzgaja daleko od prometnica i drugih izvora zagađenja. Proizvodi se prerađuju netom prije isporuke što osigurava visoku svježinu i kvalitetu proizvoda, a najsuvremenija tehnologija smrzavanja čuva sve hranjive vrijednosti namirnice. Ako uzmemo u obzir da je školski obrok mnogoj djeci jedini cjelovit obrok u danu, izvrsna je to prilika da se u školske jelovnike češće uvede ova visoko nutritivna namirnica bogata bjelančevinama, vitaminima i omega-3 masnim kiselinama važnima za pravilan rast i razvoj djece jer – zdrave se navike uče od najranije dobi“, zaključili su u PP Orahovici.

Ukupno ulaganje PP Orahovice u ribnjačarstvo na području 9 županija unazad 10 godina iznosi oko 22 milijuna eura, dok je u tvornicu za preradu ribe uloženo više od 5,5 milijuna eura. Otvorena 2016. godine, Panona Mare jedina je tvornica za preradu slatkovodne ribe u cijeloj Jugoistočnoj Europi koja godišnje preradi i do 3000 tona ribe.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Cilj kampanje je promicanje zanimanja policajac/policajka među mladima te informiranje učenika o mogućnostima i prednostima rada u policiji

Kampanja “Postani policajac/policajka” u školama Osječko-baranjske županije

S početkom nove školske 2025./2026. godine policijski službenici za poslove prevencije Policijske uprave osječko-baranjske, uz provedbu svojih lokalnih i nacionalnih Više…

Tehnologija se razvija brže nego ikad, a s njom i mogućnosti, ali i rizici s kojima se naši najmlađi svakodnevno susreću

Djeca u digitalnom svijetu: znanje, suradnja i razumijevanje kao najbolja zaštita

Treći dan CSC – Cyber Security Conference 2025 obilježio je edukativni dio programa u organizaciji Centra za sigurniji internet, posvećen Više…

Ako su simptomi prisutni dulje od dva tjedna i ometaju svakodnevno funkcioniranje (učestali izostanci, panični napadi, stalna nesanica, nagle promjene raspoloženja), dobro je uključiti psihologa

Prvi školski dani – kako prepoznati emocionalni stres kod djece i pomoći im da uđu u rutinu

Početak škole uvijek je velika promjena: novi rasporedi, učitelji, očekivanja i društvo. Većina djece privikne se za nekoliko tjedana, no Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Ovo su zadnji besplatni parkour i gimnastički treninzi za djecu koji će se održati u sklopu projekta RekreAkcija: Zdravo od malih nogu!

Besplatni treninzi gimnastike i parkoura u Sokolu za kraj godine

Akcija, provedena 13. studenoga 2025. u sklopu „Referral Action Day“ inicijative, rezultirala je uklanjanjem zabrinjavajuće velikog broja poveznica na opasan sadržaj. Sudjelovalo je osam europskih zemalja

Centar za sigurniji internet upozorava: Gaming platforme sve češće postaju poligon za radikalizaciju mladih

Cilj kampanje je promicanje zanimanja policajac/policajka među mladima te informiranje učenika o mogućnostima i prednostima rada u policiji

Kampanja “Postani policajac/policajka” u školama Osječko-baranjske županije