ŽIVOT

[FOTO] Infobip predstavio novootvoreni ured u Osijeku

Riječ je o inženjerskom uredu u kojemu Infobipovi zaposlenici primarno razvijaju najnovija SaaS cloud komunikacijska rješenja za globalno tržište.

Objavljeno 16.05.2024
Mihael Šilac

Hrvatski jednorog i globalna cloud komunikacijska platforma, Infobip, svečano je predstavila novootvoreni ured u Osijeku, na adresi Vukovarska 31. Osječki ured jedan je od šest Infobipovih lokacija u Hrvatskoj, uz one u Vodnjanu, Zagrebu, Rijeci, Splitu i Bjelovaru.

Riječ je o inženjerskom uredu u kojemu Infobipovi zaposlenici primarno razvijaju najnovija SaaS cloud komunikacijska rješenja za globalno tržište. Na svečanom predstavljanju ureda okupljenima su se obratili domaćini Izabel Jelenić, suosnivač i tehnički direktor Infobipa, Damir Prusac, potpredsjednik za inženjerstvo u Infobipu i Dražen Radanović, voditelj Infobipovog osječkog ureda.

„Osječki ured je jedan od desetak inženjerski centara na Infobipovoj karti svijeta. Naši zaposlenici ovdje imaju priliku radili na projektima globalnog značaja i utjecaja u brzorastućoj industriji cloud komunikacija“, rekao je na otvaranju Izabel Jelenić, suosnivač i tehnički direktor Infobipa.

Infobipov osječki ured otvoren je na prvotnoj lokaciji prije više od godinu dana, a današnja, nova lokacija povećava potrebne kapacitete za daljnji rast broja zaposlenika.

„U ovom dijelu Hrvatske imamo izvrsne inženjerske talente i sjajne tehničke fakultete. Naš ured u Osijeku je u nešto više od godinu dana narastao s jednog na 27 zaposlenika, pretežito inženjera te je ovo vrlo važna lokacija na kojoj radimo na razvoju naših SaaS produkata koje koriste globalni brendovi“, zaključio je Radanović.

O Infobipu:

Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s preko 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava oko 3400 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Burger Kinga i mnogim drugima.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Spoj inovacije i kulinarstva, s više od 5.000 recepata i personaliziranim savjetima pomaže korisnicima u kuhinji

Podravka predstavila Coolie – novu i napredniju AI kulinarsku asistenticu

Podravka je predstavila Coolie, svoju novu kulinarsku AI asistenticu koja posjetiteljima i korisnicima Coolinarike pruža pomoć i inspiraciju u svakodnevnom Više…

Infobip, globalni lider u poslovnoj komunikaciji, sprema prvi Infobip Connect Meetup u Osijeku i poziva sve tech entuzijaste, developere i startupe da se pridruže ovom jedinstvenom događaju.

Infobip Connect Meetup stiže u Osijek!

Nakon brojnih uspješno održanih Infobip Connect meetupova diljem Europe, Afrike i Sjeverne Amerike, na red je došao Osijek! Infobip, globalni Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Cilj akcije je skrenuti pozornost vozačima na važnost tehničke ispravnosti vozila jer je vozilo uz vozača i cestu ključan čimbenik sigurnosti

Dani tehničke ispravnosti vozila