ŽIVOT

Predstavljen novi destinacijski časopis “Via Slavonija i Baranja”

Novi destinacijski časopis je namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude

Objavljeno 14.06.2024
Darija Kovačić

Danas je u Osijeku predstavljan novi destinacijski časopis Via Slavonija i Baranja, koji je nastao u produkciji Turističke zajednice Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjske županije, u suradnji s domaćim novinarima, vodičima i turističkim zajednicama.

Prema riječima Ivana Jurić, direktorice TZ OBŽ, novi destinacijski časopis namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude. Prema primjerima iz drugih zemalja i regija, pripremljen je lako čitljiv, „sezonski“ tiskani materijal koji se može naći u sobama tako da se gost može informirati dok se odmora i priprema za obilazak destinacije. Zamjenik župana, Josip Miletić, istakao je kako Osječko-baranjska županija kontinuirano bilježi rast što se očituje kroz 9,50 % rasta broja noćenja od početka godine do danas, u odnosu na isti period lani. Tatjana Turalija, pročelnica odjela za turizam, kulturu i sport, istaknula je kako Osječko-baranjska županija podupire razvoj turizma kroz brojne programe i projekte što se reflektira i kroz ukupni razvoj turizma na kontinentu.

U časopisu se mogu naći tekstovi o top iskustvima koje nude Osijek, Đakovo, Baranja ili erdutski dunavski trio, ali i o tajnama pripreme dobrog fiš-paprikaša, nabavci najboljih rakija ili kulena i aktivnostima za obitelj za vrijeme sunčanih i kišnih dana. Plan je izdavanje brojeva koji pokrivaju sezonu od svibnja do listopada te od studenog do travnja. Naklada na hrvatskom jeziku iznosi 20.000 primjeraka, a u tijeku je i produkcija izdanja na engleskom jeziku. Prvi broj časopisa je fokusiran na ponudu destinacije, dok će u sljedećim brojevima biti uključeni i razgovori s kreatorima ponude. Glavna urednica časopisa je Ivana Rab Guljaš, poznata osječka novinarka, a autor dizajna Marko Jovanovac iz studija Symbol. U tijeku je distribucija časopisa prema većim smještajnim objektima i turističkim zajednicama na području Osječko-baranjske županije, a svi zainteresirani ponuđači mogu se javiti turističkoj zajednici na svom području kako bi dobili svoje primjerke. Iskustvo u sektoru pokazuje da gost još uvijek voli i papirna izdanja, potvrdili su hotelijeri prisutni na predstavljanju.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Iako je za Slavoniju domaće tržište primarno, gosti iz Slovenije ostvarili su u Slavoniji 2023. godine u pojedinim županijama rast noćenja od čak 56% u odnosu na prethodnu godinu

Slavonija predstavljena u Sloveniji – “Hedonisti i ljubitelji prirode, planirajte novo putovanje!”

“Hedonisti i ljubitelji prirode, planirajte novo putovanje!” – poruka je kojom su u utorak, 21.5., slavonske županijske turističke zajednice na Više…

Gostoljubivost ponuđača smještaja prepoznata je i od korisnika Booking.com platforme pa je Osječko-baranjska županija 2023. godine proglašena najsrdačnijom hrvatskom regijom.

Osječko-baranjska županija kao hedonistička destinacija ponovo bilježi rekordne turističke rezultate

Osječko-baranjska županija u turističkom smislu iz godine u godinu postavlja nove rekorde, 2023. godina ponovo je najuspješnija turistička godina, a Više…

U Zagrebu predstavljano kreativno vizualno rješenje kojim će se na turističkom tržištu prezentirati sve atraktivnija Slavonija

Nema joj ravne, Slavonija predstavila novi vizualni identitet i slogan

Nema joj ravne, novi je atraktivan slogan s kojim će se od sada predstavljati pet županijskih turističkih zajednica udruženih u Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Cilj akcije je skrenuti pozornost vozačima na važnost tehničke ispravnosti vozila jer je vozilo uz vozača i cestu ključan čimbenik sigurnosti

Dani tehničke ispravnosti vozila