ŽIVOT

Inicijativa dm-a “Zaštiti se…i uživaj na suncu” u Osijeku

U subotu na Trgu dr. Ante Starčevića u Osijeku besplatno pregledajte kožu i savjetujte se sa stručnjacima

Objavljeno 26.06.2024
Darija Kovačić

U subotu 29. lipnja, na Trgu dr. Ante Starčevića u Osijeku, održat će se besplatni dermatološki pregledi u sklopu dm-ove inicijative „Zaštiti se…i uživaj na suncu“, čiji je cilj educirati što veći broj ljudi o zaštiti od UV zračenja te ih potaknuti na preventivne preglede kože. Od 16:00 do 19:00 sati svi zainteresirani građani, bez prethodne prijave, mogu pristupiti besplatnom pregledu kože.

Pročelnica Zavoda za dermatologiju i venerologiju KBC Osijek Marija Šola, dr. med., i izv. prof. dr. sc. Martina Mihalj, dr. med, preglede će obavljati metodom digitalne dermoskopije koja omogućava precizniju dijagnozu, a građani će moći saznati više o rizicima izlaganja UV zračenju te dobiti stručne savjete o zaštiti od UV zračenja u skladu s njihovim tipom kože i navikama.

Unatoč dugogodišnjim upozorenjima struke, građani, na žalost, još uvijek ne uviđaju koliko je izlaganje UV zrakama štetno za zdravlje. Promicanje zdravih životnih navika i zaštite zdravlja, u koju spada i zaštita kože, jedini je put kojim provjerena i točna, stručna informacija i pomoć mogu doći do svakog čovjeka, a na tome sustavno trebaju raditi državne institucije, tvrtke i mediji“, istaknula je akademkinja Mirna Šitum na konferenciji za medije na kojoj je predstavljena ovogodišnja dm-ova inicijativa.

Potaknut velikim odazivom građana, ali i rezultatima prošlogodišnjih pregleda, dm će ovogodišnjom inicijativom obuhvatiti 14 gradova kako bi još više građana imalo priliku obaviti preventivni pregled te se savjetovati sa stručnjacima.

Od 2011. godine, kada je održano prvo izdanje dm-ove inicijative, više od 14.700 ljudi besplatno je pregledalo kožu, a dermatolozi su u prosjeku 10 posto pregledanih uputili na daljnje preglede zbog promjena na koži.

Više informacija o inicijativi „Zaštiti se…i uživaj na suncu“ možete pronaći na internetskoj stranici www. dm.hr.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Tijekom nedavnih oluja u srpnju, sustav je pravodobno aktivirao crveno upozorenje više od 12 sati unaprijed, čime su omogućene hitne pripreme i zaštitne mjere.

DHMZ u Slavoniji predstavio modernizirane sustave protugradne obrane i ranog upozoravanja

Državni hidrometeorološki zavod (DHMZ) predstavio je u Osijeku lokalnim vlastima i stručnjacima iz Osječko-baranjske županije napredne tehnologije i strategije koje Više…

Kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o važnosti osobne sigurnosti i odgovornog ponašanja tijekom boravka na moru, u prirodi, na putovanjima i u svakodnevnim situacijama koje su česte ljeti

Kampanja “Odgovorno ljetovanje” – informativna podrška građanima i turistima za sigurnije ljeto

I ove godine Ravnateljstvo civilne zaštite nastavlja s kampanjom „Odgovorno ljetovanje“, koja građanima i posjetiteljima Hrvatske pruža kratke savjete i preporuke Više…

Aktivnosti policijskih službenika za prevenciju bile su usmjerene na savjetovanje spasilaca, redara i volontera o sigurnosti na bazenima te sprječavanju krađa i teških krađa, a posebice sprječavanje moguće pojave kaznenih djela seksualnih delikata na štetu djece

Policijska prevencija na kupalištu osječke Copacabane (policija savjetuje kako se zaštititi)

Policijski službenici Policijske uprave osječko-baranjske, u suradnji sa Športskim objektima d.o.o. Osijek, Rekreacijski centar Copacabana, jučer su na prostoru Kopike Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?