ŽIVOT

[VIDEO] Slavonija u kampanji HTZ-a “POsjeti me”

Svaki korak po slavonskoj zemlji priča priču o ljubavi prema nasljeđu koje se pažljivo prenosi s koljena na koljeno. Nećeš ostati ravnodušan na pejzaže i okuse, na gostoljubive domaćine spremne na toplu dobrodošlicu

Objavljeno 23.10.2024
Darija Kovačić

Nakon prekrasnih prizora Dugog otoka i Šibenika sa zaleđem, objavljenih kroz kampanju „POsjeti me“ koju Hrvatska turistička zajednica provodi na domaćem tržištu, objavljen je jednako impr esivan video za Slavoniju. Riječ je o biseru hrvatskog turizma, odnosno o regiji koja može još više privlačiti domaće, ali i inozemne ljubitelje putovanja posebno u pred i posezoni.

„Svaki korak po slavonskoj zemlji priča priču o ljubavi prema nasljeđu koje se pažljivo prenosi s koljena na koljeno. Nećeš ostati ravnodušan na pejzaže i okuse, na gostoljubive domaćine spremne na toplu dobrodošlicu. Slavonija te poziva da uživaš u njezinoj jednostavnoj ljepoti – jer ovdje se živi srcem, živi za važne stvari“, opis je to kojim HTZ predstavlja duh i značaj Slavonije.

Objavom Slavonije, promocija kontinentalnog dijela zemlje ne staje jer se u nastavku kampanje, koja će biti aktivna sve do kraja studenog, očekuje i objava inspirativnih jednominutnih video materijala o Hrvatskom zagorju, Gorskom kotaru, ali i Međimurju.

Podsjećamo da je riječ o posebnoj promotivnoj kampanji koja je namijenjena promociji turizma na domaćem tržištu, tj. koja za cilj ima poticanje domaćih putnika na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje. Kampanja će se u ovoj godini sastojati od šest jednominutnih videa, a nastavak provedbe aktivnosti, planiran je tijekom 2025. godine. Ono što posebno veseli jesu iznimno pozitivne povratne reakcije publike na dosad objavljene dijelove kampanje koja prikazuje svakodnevni život, autentičnost, tradiciju, boje, ali i emocije koje izazivaju zvukovi specifični za svaku pojedinu destinaciju.

Dodajmo kako se promotivne aktivnosti u sklopu kampanje provode kroz offline i online kanale, odnosno kroz native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj su već objavljeni materijali o Dugom otoku, Šibeniku i Slavoniji.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Riječ je o mladoj generaciji djevojaka koje svojom ljepotom, osobnošću i ambicijom dostojno predstavljaju regiju odnosno svoje županije bogate tradicijom i kulturnim nasljeđem

Četiri Slavonke na izboru za Miss Hrvatske

Na ovogodišnjem 30. izboru za Miss Hrvatske, koji će se krajem listopada održati u Zagrebu, Slavonija će imati čak 4 Više…

Uz zadivljujuće prirodno bogatstvo kroz deset epizoda upoznat ćemo i lokalno stanovništvo, oživjeti stare običaje i vidjeti zadivljujuće urbanističke panorame i krajolik Hrvatske iz očiju jednog sokola

Oči sokolove – let nad slavonijom

U jedinstvenoj odiseji iz zraka, serijal ‘Oči sokolove’ po prvi puta prikazat će sve prirodne ljepote i kulturnu baštinu Lijepe Više…

"Ovo je pjesma u koju vjerujemo od početka njezina stvaranja. Posvećena je našoj Slavoniji i smatramo da naš kraj zaslužuje još jednu domoljubnu pjesmu"

Slavonija ima novu himnu! Ovo je pjesma koju će voljeti svaki Slavonac, ali i svatko tko voli zlatnu ravnicu

Slavonija je dobila novu himnu, a za to su se pobrinuli Garavi – jedni od najomiljenijih slavonskih tamburaša. Pjesma „Dijete Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Tijekom postupka zrakoplov izvodi ponovljene prilaze i kruženja iznad aerodroma, što može uzrokovati povećanu razinu buke u kraćim intervalima

Sutra kalibracijski letovi zrakoplova iznad Zračne luke Osijek

Stiže nam iMOS 2025., sajam informiranja mladih, manifestacija koja ove godine slavi svoj "Sweet 16"

iMOS 2025. – Poziv mladima

Upravna zgrada nalazi se nekoliko desetaka metara lijevo od terminala, a na prilazima će biti postavljena jasna signalizacija i oznake koje će putnike usmjeravati prema novom ulazu

Zatvara se putnički terminal na ZLO – prijem i otprema putnika kroz upravnu zgradu