ŽIVOT

Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije okupilo preko 450 sudionika iz Hrvatske i svijeta

Ovogodišnje natjecanje privuklo je preko 450 sudionika podijeljenih u 110 timova. Učenici osnovnih i srednjih škola te studenti sa visokoškolskih institucija natječu se u stvaranju idejnih rješenja na teme poput glagoljice, puta svile, mitologije i vodika

Objavljeno 06.12.2024
Darija Kovačić

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, u organizaciji Fakulteta i Instituta Andizet, održava se šesto po redu Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije. Ovaj jedinstveni projekt potiče idejnost, kreativnost, kritičko razmišljanje te poduzetnički duh kod djece i mladih, okupljajući sudionike iz svih krajeva Republike Hrvatske, ali i međunarodne natjecatelje iz Italije, Poljske, Slovačke, Bosne i Hercegovine te Indije.

Ovogodišnje natjecanje privuklo je preko 450 sudionika podijeljenih u 110 timova. Učenici osnovnih i srednjih škola te studenti sa visokoškolskih institucija natječu se u stvaranju idejnih rješenja na teme poput glagoljice, puta svile, mitologije i vodika. Cilj je kroz kreativnu industriju razvijati digitalne vještine, čitalačku pismenost te osnaživati inovativnost u oblikovanju proizvoda i usluga temeljenih na kulturnim vrijednostima.

Dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Boris Crnković, istaknuo je značaj ovakvih inicijativa: „Izuzetno nam je drago da na ovaj način možemo promovirati kreativnu industriju i potaknuti učenike i studente ne kreativno promišljanje. I ove godine imali smo priliku vidjeti vrlo zanimljiva rješenja za koja vjerujemo da u konačnici mogu postati i upotrebljivi proizvodi.“

Profesorica Josipa Forjan, voditeljica natjecanja, navodi kako je izuzetno ponosna što Milenijsko natjecanje iz godine u godinu privlači ovako veliki broj natjecatelja iz svih krajeva Hrvatske, ali i međunarodne natjecatelje, a posebno joj je drago vidjeti lica koja se natječu više godina u nizu. Idejnim rješenjima natjecatelji pokazuju načine kako temeljem kulture stvoriti proizvode ili usluge kroz sektore kreativne industrije. Ove je godine više idejnih rješenja već pronašlo svoje kupce među povjerenstvom ili posjetiteljima, a profesorica Forjan istaknula je kako je ove godine, kao i prethodnih godina, Glagoljica najatraktivnija tema od četiri ponuđene te da je povjerenstvo ima doista težak zadatak izabrati najbolja kreativna rješenja.

U sklopu prvog dana natjecanja, održana je i promocija knjige Ahorion (Naklada Ljevak) autorice Jasne Horvat. Knjiga povezuje suvremene ideje s vučedolskom kulturom koja je prije 5000 godina dosegnula svoj vrhunac na području Vinkovaca i Vučedola. Promociju su obogatile urednica Nives Tomašević, pogovarateljica Marijana Češi te ravnateljica Muzeja vučedolske kulture Mirela Hutinec.

Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije još jednom potvrđuje Osijek kao središte kreativnog i kulturnog razvoja, pružajući platformu za mlade talente da oblikuju budućnost kroz inovacije.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Milenijsko natjecanje ove godine ponovno će se održati na Ekonomskome fakultetu, studenti svoje timove mogu prijaviti do 31. listopada 2022...

Počele prijave za Međunarodno 4. Milenijsko natjecanje na Ekonomskom fakultetu

4. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije održat će se od 30. studenog do 2. prosinca 2022. te organizatori na čelu Više…

Inače, Kreativna riznica je dobro poznati popularizacijski simpozij koji se od prve godine održava na osječkom Ekonomskom fakultetu

Čestitamo: Predstavnici osječkog IT sektora dobitnici su nagrada 8. Kreativne industrije!

Na Ekonomskom fakultetu održana je završna „Gala vodikova svečanost“ kojom je zaključena 8. Kreativna riznica koja je ove godine imala Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Ova inicijativa, koja je rezultat suradnje Grada Osijeka, Osječkog taxija i udruge Mammae Osijek, ima za cilj olakšati svakodnevni život onim osobama koje se suočavaju s izazovima liječenja opakih bolesti, poput raka

Grad Osijek uvodi besplatan prijevoz za onkološke bolesnike: Mjera koja pokazuje brigu za zajednicu

Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj

HTZ pokrenula promotivnu kampanju “Get to know me”

Ono što smo do sada nagađali sada imamo i konkretno. Omiljeni trgovački centar s nama je dugih 14 godina, a ovu obljetnicu slavit će čak tjedan dana

Portanova slavi rođendan