ŽIVOT

Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku osvojile prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Digitalnog inovacijskog inkubatora

U konkurenciji timova iz više zemalja, studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu

Objavljeno 18.06.2025
Matija Ivanković

U sklopu kolegija Marketinška studija slučaja, koji se izvodi na drugoj godini diplomskog studija smjera marketing pod vodstvom prof. dr. sc. Marije Ham, ostvarena je uspješna suradnja s Digitalnim inovacijskim inkubatorom – međunarodnim online projektom koji potiče razvoj inovativnog razmišljanja među studentima, a koji se tradicionalno održava na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u organizaciji Instituta za inovacije. U konkurenciji timova iz više zemalja, studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu. Njihovo rješenje, usmjereno na digitalnu transformaciju i primjenu umjetne inteligencije u medijskom sektoru, prepoznato je kao najinovativnije od strane stručnog žirija.

Digitalni inovacijski inkubator je online projekt koji okuplja studente različitih fakulteta s ciljem razvijanja kreativnosti i inovativnog razmišljanja. Sudionici imaju priliku surađivati s vodećim regionalnim kompanijama i natjecati se u kreativnom rješavanju stvarnih poslovnih izazova unutar odabranih industrija, u međunarodnoj konkurenciji. Projekt se sastoji od tri dijela: edukacijskog programa i treninga, natjecanja u kreativnom rješavanju problema te završne konferencije i velikog finala.

U veliko finale, među brojnim prijavljenim timovima, plasirala su se 36 tima studenata iz različitih zemalja, koji su se natjecali u rješavanju poslovnih slučajeva iz šest različitih industrija. Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku uvjerljivo su osvojile prvo mjesto u kategoriji medijske industrije, prema ocjeni četveročlanog stručnog žirija.

Pobjednički tim činile su studentice: Gabrijela Garić, Petra Grbeš, Lucija Jurišić i Ena Kubica. U svom radu analizirale su stanje i izazove hrvatskog televizijskog tržišta, s posebnim naglaskom na Novu TV, njezinu konkurenciju te promjene u ponašanju gledatelja uzrokovane digitalizacijom i pojavom globalnih streaming servisa. Kao rješenje, predložile su razvoj napredne streaming platforme koja uključuje personalizaciju sadržaja pomoću umjetne inteligencije, virtualnog asistenta, interaktivne digitalne zaslone na javnim mjestima, inovativne AI alate te društveno angažirane projekte.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Organizatori najavljuju spektakularan ambijent, odličnu gastronomsku ponudu, zonu za djecu, bogat popratni program i nezaboravnu atmosferu

Hrvatska postaje epicentar dobre zabave! Pripremite se za najveći pivski spektakl!

Po uzoru na svjetske metropole i Zagreb dobiva najveći pivski spektakl što će Hrvatsku staviti na kartu najbolje zabave u Više…

Tisuće građana uživale su u dojmljivom predstavljanju moći i spremnosti Hrvatske vojske, uz prelet Rafalea, izložbu vojne opreme i bogat program za sve generacije

[FOTO] Hrvatska vojska proslavila Dan državnosti spektakularnim prikazom sposobnosti na Jarunu

Tisuće građana uživale su u dojmljivom predstavljanju moći i spremnosti Hrvatske vojske, uz prelet Rafalea, izložbu vojne opreme i bogat Više…

LEAPin je besplatni jednodnevni događaj koji donosi inspirativna predavanja, interaktivne radionice i panel rasprave s vodećim stručnjacima iz raznih industrija

LEAPin konferencija stiže u Osijek – besplatan događaj koji spaja poduzetništvo, inovacije i interaktivne radionice

Osijek će 20. svibnja postati središte mladih poduzetnika, kreativaca i budućih lidera jer na Ekonomski fakultet stiže LEAPin konferencija, besplatni Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Dravska obala bit će u potpunosti uređena do petka i spremna za tisuće kupača koji, kao i svake godine, dolaze uživati na našu najljepšu plažu – poručio je Radić

Počelo nasipavanje pijeska na dravskoj plaži kod Kopike: Copacabana spremna za novu kupališnu sezonu

Ovo zapravo znači da svima omiljena poklon kartica može postati karta za wellness vikend, adrenalinski izlet, dobar restoran ili nezaboravan obiteljski dan, i to sve u sjeni Alpa, u čarobnoj Sloveniji. Zvuči sjajno, zar ne?

Kad poklon vodi preko granice: SuperCard i StarCard sada vrijede i u Sloveniji!

Povedi frenda, frendicu ili cijelu ekipu, ponesi dekicu i dobro raspoloženje! Nansenijada je događaj koji su pokrenuli mladi, primarno za druge mlade, ali dobrodošli su baš svi!

Nansenijada 2025. – film, glazbeni program i druženje