ŽIVOT

Kako zamišljate ljeto u čaši?

Novi okusi, urbana atmosfera i jedan tajni sastojak za osvježavajuće ljeto i chill vibe

Objavljeno 29.06.2025
Matija Ivanković

U samom srcu Zagreba, na mjestu gdje puls grada nikada ne miruje, jučer je održan event koji je označio početak jednog novog lifestyle i okusnog poglavlja na domaćoj sceni. Na užarenom asfaltu i pod otvorenim nebom, sve se vrtjelo oko signature koktela sa osvježavajućim notama citrusa, mente, manga, marakuje i breske, uz poseban twist neotkrivenog sastojka koji su gosti otkrivali gutljaj po gutljaj. #WorthEverySip.

Poznati koktel majstor Denis Vlahovec, inspiriran energijom grada i sofisticiranošću okusa te uz pomno odabrane talijanske zalogaje restorana Al Dente, kreirao je inovativne recepte. Njegovi signature kokteli, osmišljeni su kako bi utjelovili snagu brenda i ispričali  priču o čistoći sastojaka poput alpske izvorske vode, bez šećera i aditiva, pažljivo biranih sorti raži i odvažnosti – vrijednostima koje stoje iza brenda čiji industrijski dizajn ne prolazi nezapaženo.

Ono što ga izdvaja? Estetika, jednostavnost i karakter. Snažno pozicioniran na globalnoj sceni, s afinitetom prema F1 adrenalinu, snježnim padinama i urbanim ritualima, ovaj brend mijenja pravila igre – ne nameće se, već ostavlja dojam.

Atmosfera eventa bila je spoj urbanog ritma, glazbe, razgovora i umrežavanja – uz pomno odabrano društvo partnera, retailera i opinion makera poput estetskog liječnika dr. Nikole Milojevića, estetskog kirurga dr. Mladena Dudukovića, vlasnika Pepermint agencije Tome Ricova i Borisa Kovačeka, bivše košarkaške zvijezde, a danas poduzetnika Damjana Rudeža, poznate vizažistice Sanje Agić, kao i menadžmenta Stanić grupe – Jerka Tvrdića, člana uprave Stanić Grupe, Nine Stanić, CMO Stanić Grupe te predsjednika uprave Stanić Beverages, Ivana Čevre koji su među prvima imali priliku kušati novo trendovsko piće koje bi moglo ubrzo postati favorit sezone.

Pod okriljem Stanić Beverages, na hrvatsko tržište dolazi iznimno pakiranje urbanog i chic industrijskog karaktera koje redefinira poznate okvire i donosi novo iskustvo za one koji znaju što žele – i kako to žele.

Više o brendu:

NEFT je premium brend koji mijenja percepciju onoga što jedna vodka može i treba biti. Dolazi iz Austrije, a stvorena je sa jednostavnom idejom – napraviti proizvod vrhunske čistoće i kvalitete sa prepoznatljivim dizajnom.

Destilirana 4x, izrađena isključivo od alpske izvorske vode i pažljivo biranih sorti raži iz europskih žitnica, NEFT donosi glatki, ali i kompleksni profil okusa – čist, ali ne sterilan te izrazito pitki. To je piće koje nosi snagu karaktera, ali u elegantnom, profinjenom obliku.

Posebnost brenda je i njegov prepoznatljiv metalni ”barrel” oblik boce – inspiriran naftnim bačvama što i samo ime sugerira (”NEFT” na ruskom znači nafta). Ambalaža nije samo vizualno upečatljiva , već i praktična – štiti od svjetlosti, održava temperaturu i poziva na lifestyle druženja.

NEFT ne prati trendove, on ih postavlja. Bez kompromisa u kvaliteti, ali s otvorenim pogledom na novu publiku: onu koja cijeni čistoću, dizajn i iskustvo.

Danas je NEFT prisutan u više od 20 zemalja, uključujući tržišta SADa, Njemačke, Švicarske, a od sada i u Hrvatskoj – pod okriljem Stanić Beverages (Ribola, Vrutak, Metro, Tommy).

@neftvodka #NEFTvodka

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Sanjate li o sunčanim planinskim vrhovima, kristalno čistim jezerima i dubokim zelenim šumama? Bilo sa obitelji ili prijateljima, u paru ili sami, u najistočniji dio Štajerske ste došli na pravo mjesto!

Gornja Štajerska – Sanjate li o sunčanim planinskim vrhovima, kristalno čistim jezerima i dubokim zelenim šumama?

Sanjate li o sunčanim planinskim vrhovima, kristalno čistim jezerima i dubokim zelenim šumama? Bilo sa obitelji ili prijateljima, u paru Više…

Zahvaljujući novoj kartici GRAZ CARD, posjet Grazu ne samo da je održiviji, već i praktičniji i povoljniji – najvažnije gradske znamenitosti možete posjećivati ili koristiti koliko god želite

Posjet Grazu praktičniji i povoljniji – GRAZ Card

Obilje kulture i potpuna mobilnost: slijedeći taj moto, Graz Tourismus graztourismus.at u suradnji s ÖBB Personenverkehr AG predstavio je 1. Više…

Što vi mislite: Podržavate li obavezno cijepljenje protiv koronavirusa ili ne?

Austrija uvela obavezno cijepljenje – Ovo su kazne za one koji odbiju

Donji dom austrijskog parlamenta prihvatio je danas zakon o obveznom cijepljenju odraslih protiv covida-19 čime Austrija postaje prva članica Europske Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Nova školska zgrada, smještena na križanju Strossmayerove i Kanižlićeve ulice na ulazu u Retfalu, prostire se na 7000 četvornih metara i predstavlja najmoderniju srednju školu u regiji

Osijek dobiva najmoderniju srednju školu Hrvatskoj: Pri kraju radovi na novoj zgradi I. gimnazije

Cilj projekta je stvaranje i implementacija novog “sustava klimatskih usluga” u prekograničnoj regiji kao zajedničkog rješenja koje sadrži nova rješenja zelene infrastrukture i online interaktivnu platformu za prilagodbu klimatskim promjenama

Održana radionica na temu klimatskih promjena u sklopu projekta INTERCLIM

Cilj projekta je okupiti 50 mladih iz cijele Europe koji će kroz umjetnost i društveni angažman raditi na podizanju svijesti o važnosti mentalnog zdravlja te na rušenju stigme koja ga često prati

Poziv mladima: Postanite ambasadori mentalnog zdravlja kroz projekt “Do You Mind?”