ŽIVOT

Žito grupa: Uspješno završena žetva pšenice

Prema podacima Ministarstva poljoprivrede, prošle jeseni je u Hrvatskoj posijano ukupno 146.000 hektara pšenice, što je četiri posto više nego godinu ranije

Objavljeno 24.07.2025
Matija Ivanković

Uspješno je završena još jedna žetva pšenice na slavonskim poljima koje obrađuje Žito grupa. Unatoč sve nepredvidljivijim klimatskim uvjetima, ovogodišnja žetva donijela je dobar prinos i visoku kvalitetu zrna.

Iako su klimatske prilike posljednjih godina sve izazovnije, zadovoljni smo ovogodišnjom žetvom i kvalitetom pšenice. Zahvaljujemo svim našim zaposlenicima na trudu koji su uložili da bi jedan od najvažnijih poslova u našoj kompaniji bio uspješno okončan”, poručio je Mato Božić, član Uprave zadužen za poljoprivredu.

Prema podacima Ministarstva poljoprivrede, prošle jeseni je u Hrvatskoj posijano ukupno 146.000 hektara pšenice, što je četiri posto više nego godinu ranije.

Žito grupa je drugi najveći obrađivač zemlje u Hrvatskoj, sa 17.800 hektara obradivih površina. Fokus je na uzgoju žitarica, uljarica i industrijskog bilja za proizvodnju stočne hrane i ulja, te za prodaju direktno na tržištu. Žito surađuje s više od 3000 kooperanata i partnera, koji zajednički obrađuju dodatnih 60.000 hektara. Ova široka mreža suradnje potvrđuje poziciju Žito grupe kao jednog od najvažnijih nositelja poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Djeca su kroz interaktivnu slikovnicu „Pametno jaje“ učila o važnosti jaja za zdravlje i otkrivala zanimljivosti iz svijeta peradarstva

Svjetski dan jaja Žito grupa proslavila s mališanima

Jaje je moćna namirnica, a počast mu se širom svijeta odaje svake godine drugog petka u listopadu. Svjetski dan jaja Više…

U razvoj poslovanja u Slavoniji Žito Grupa u posljednjih 9 godina investirala više od 200 milijuna EUR; u planu novi investicijski ciklus od 105 milijuna EUR

Žito Grupa kao pokretač modernog ruralnog razvoja – 200 milijuna EUR već investirano, 105 milijuna u najavi, Žito Grupa nastavlja s razvojem Slavonije

Proveli smo jedan cijeli dan na lokaciji Žito grupe točnije “Terra Negra” kompleksu u društvu Marka Pipunića i njegove uprave Više…

Uz manifestacijski i kulturni turizam Čepin sada ima i zdravstveni turizam. Oba projekta imaju za cilj gospodarski ojačati regiju i pridonijeti pozicioniranju Slavonije na gospodarskoj, medicinskoj i turističkoj karti Hrvatske, Europe i svijeta.

[FOTO] Saznali smo koja će biti najpoželjnija destinacija u 2024. godini: Materra i Priora, imena koja treba zapamtiti

Luksuz, prekrasan dizajn, udoban krevet i pogled u bespuće koje će Vas, dok doručkujete s ljubavlju i pažnjom osmišljenu deliciju, Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?