Poziv građanima za sudjelovanje na događanjima u Osijeku i Podgoraču
DKolektiv – organizacija za društveni razvoj poziva sve zainteresirane građane, a posebice učenike i roditelje na promotivna STEMpo događanja

DKolektiv – organizacija za društveni razvoj poziva sve zainteresirane građane, a posebice učenike i roditelje na promotivna STEMpo događanja koja će se održati u utorak, 14. listopada 2025.:
- 14:00 – 15:30 u Osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku, (događaj se organizira u sklopu Tjedna kodiranja)
- 16:00 – 17:00 u Osnovnoj školi Hinka Juhna u Podgoraču, (događaj se organizira u sklopu obilježavanja Dana Erasmus programa)
Na ovim promotivnim događanjima predstavit će se projekt STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj te prikazati rad s učenicima kroz niz održanih radionica na kojima učenici na zanimljiv način, koristeći računala, internet i druge informacijsko-komunikacijske tehnologije, uče kako mogu pomoći svojoj zajednici, biti solidarni, prihvaćati različitosti, brinuti jedni o drugima i čuvati naš planet.
Projektni tim demonstrirat će i neke od vježbi u koje se posjetitelji mogu uključiti te dati sve potrebne informacije zainteresiranima za sudjelovanje u projektu i radionicama koje se održavaju u partnerskim školama.
Provedbu projekta u školama odobrilo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih.
Projekt „STEMpo“ provodi DKolektiv – organizacija za društveni razvoj, a partneri na projektu su: Filozofski fakultet Osijek, OŠ Frana Krste Frankopana (Osijek), OŠ Franje Krežme (Osijek), OŠ Hinka Juhna (Podgorač), OŠ Ivana Brlić Mažuranić (Strizivojna), OŠ Ljudevita Gaja (Osijek) i OŠ Vladimira Becića (Osijek).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus.
Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih. Sadržaj dokumenta isključiva je odgovornost DKolektiva – organizacije za društveni razvoj.