Najčitatelj GISKO za 2014.
Odjel za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek obilježava Andersenov rođendan i Međunarodni dan dječje knjige proglašavanjem ‘Najčitatelja Odjela za rad s djecom i mladima’ i susretom s književnikom za djecu. Luka Kurbalija, Helena Dobrović i Lucija Giener, svatko u svojoj kategoriji, Najčitatelji su Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek za 2014. godinu.
S više od 180 pročitanih priča u godini dana petogodišnji Luka svakako je čitateljska nada i na dobrom putu da se pridruži mlađoj i nešto starijoj najčitateljici Heleni i Luciji. Inače najčitatelj se bira u tri kategorije:
čitateljska nada: od 4. godine do kraja I. razreda OŠ
mlađi najčitatelj: od II. razreda do kraja V. razreda OŠ
stariji najčitatelj: od VI. razreda do kraja VIII. razreda OŠ
Najčitatelj GISKO na Odjelu za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice provodi se kontinuirano 14 godina, s ciljem promicanja čitanja među djecom i mladima te razvijanja ljubavi prema knjizi kao izvoru znanja. Jedan od ciljeva ove akcije razvijanje je navike korištenja knjižnice i njenih sadržaja tijekom cijeloga života, potičući pri tome kod djece naviku i užitak u čitanju, kao i osiguravanje osnovnih uvjeta za cjeloživotno učenje. Kriteriji su za izbor najčitatelja dugogodišnje članstvo, redovitost vraćanja knjiga, učestalost korištenja usluga knjižnice.
Proglašenje Najčitatelja GISKO postalo je već tradicionalno događanje koje se odvija u sklopu proslave Međunarodnog dana dječje knjige i rođendana H.C. Andersena.
Svečanost proglašenja najčitatelja Odjela za rad s djecom i mladima GISKO održala se u utorak, 7. travnja 2015. godine u 12.00 sati u prostoru Kluba za mlade GISKO.
Prigodne nagrade – komplet knjiga, jednogodišnju člansku iskaznicu i diplomu ovogodišnjim najčitateljima uručili su zamjenik gradonačelnika Vladimir Ham te ravnatelj Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića Ivica Lučić i ravnateljica GISKO-a Dubravka Pađen Farkaš.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?