Osječki tramvaji s linearnog modela prelaze u mrežni
Tramvajski promet ostat će jedan od zaštitnih znakova grada Osijeka. Naime, u sklopu prometnog Masterplana čiju je izradu Grad nedavno pokrenuo, dobar dio planova za razvoj prometa vezat će se upravo uz tramvajske linije. Kako otkriva osječki dogradonačelnik Denis Ambruš za Glas Slavonije, u planu je prelazak s postojećeg linearnog modela u mrežni model tramvajskog prometa.
„Povezali bismo postojeće nepovezane trase (linija Višnjevac – Zeleno polje s linijom na Divaltovoj ulici). Kao poveznicu iskoristili bismo Trpimirovu ulicu, koja kao četverotračna prometnica može podnijeti ovaj zahvat, objašnjava dogradonačelnik. Time bi stanovnici južnog dijela grada dobili najbržu poveznicu javnim prijevozom prema središtu grada. Do sada su ih sve linije, i one autobusne i tramvajske, upravo zbog linearnosti, vozile naokolo.“ – izjavio je Ambruš.
Osim navedenog proširenja u planu je nastavak pruge prema Josipovcu, te rasterećenje prometa iz središta grada. U sklopu Masterplana prometnog razvoja predviđeno je i povlačenje sredstava iz europskih fondova kako bi se u Osijeku uveli novi, niskopodni tramvaji u ravnini s cestom.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?