Facebook stranica koja potiče kulturu čitanja

Korisnike se također informira o novim naslovima, zanimljivostima iz svijeta knjige i kulture općenito, promiče se knjiga i čitanje te se svakodnevno preporučuje barem jedan naslov, uz kratko opisani sadržaj.
Facebook profil Gisko Knjižnica otvoren je početkom 2008. godine kao profil fizičke osobe, a 2012. je zbog Facebookovih pravila ali i mogućnosti koje takva stranica donosi, prebačena u Fan page.
Kako bi sve teklo kako treba, Social media manager GISKO svakodnevno ulaže napore kako bi se zadovoljili brojni kriteriji različitih tipova korisnika koji prate stranicu. Da im dobro ide pokazuje i njihovo nedavno provedeno istraživanje u kojem ‘pratitelji’ stranice iskazuju pozitivne reakcije kao što su: Facebook stranica knjižnice poboljšava reputaciju Knjižnice u gradu, objave na stranici potiču nas na čitanje, odlazak u knjižnicu, posudbu preporučenih naslova i slično. Rezultate ovog istraživana možete pogledati na plakatu pri ulazu u GISKO.
Čini se kao najjednostavnija stvar na svijetu, no zapravo je puno teže. Zamislite situaciju u kojoj imate brojne ‘lajkove’ na stranicu ili znatne pratitelje (followere), morate pratiti fanove i njihove upite, u konačnici zadovoljiti njihove potrebe.
Pri tome ne treba podsjećati koliko smo svi međusobno različiti. Posao Social media manager je da poznaje zajednicu, komunicira s njom, upozna stavove koji prevladavaju, karakteristike ljudi koji ga ‘lajkaju’ ili prate i, možda najvažnije, da bude dostupan 24 sata, svaki dan u tjednu!
Zbog svega navedenog u GISKO vjeruju da su i korisnici zadovoljni ovakvim načinom predstavljanja Knjižnice. Kako im uistinu ide i što još stranica nudi, provjerite sami na stranici Knjižnice ovdje.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?