Koncem svibnja sustav javnih bicikala i u Osijeku
Sustav zaduživanja i korištenja funkcionirat će pomoću korisničkih kartica, koje su već integrirane u sustav, a baziraju se na vrlo jednostavnom principu – korisnici prislanjanjem kartice na za nju predviđenu mjesto otključavaju bicikl, a prilikom vraćanje dovoljno je odvesti ga na punkt te ga sustav odjavljuje s korisnikova stanja.
Pozitivna strana upotrebe korisničkih kartica leži i u tome što će one poslužiti za analizu dodatnih potreba korisnika i predviđanje njihovih navika te samim time omogućiti poboljšavanje i dodatno dorađivanje sustava u skladu s potrebama gađana.
– Pristupili smo ovom zadatku vrlo odgovorno, u izradi prototipa sustava uzeli smo u obzir trendove europskih modela te smo pokušali one dobre strane preslikati na naš sustav. U listopadu su dovršene prve dvije prototipne stanice, a ova zima se pokazala kao idealno vrijeme za rad na elektronskim sklopovima i pločama koje čine srce sustava te zadnjih mjesec dana radimo na prikupljanju informacija i preinakama. Na temelju prikupljenih informacija pristupili smo izradi novog prototip kojim su nadomješteni nedostaci prvotnog – pojašnjava koordinator projekta BIOS-a Bela Ikotić.
Podsjetimo, prvi prototip sustava, točnije prve dvije prototipne stanice prošle su godine postavljene u zgradama Županije i Poglavarstva te su njihovi zaposlenici prvi imali priliku testirati rad i pouzdanost sustava.
Vrlo bitno je i istaknuti da će stanice međusobno biti povezane bežičnom mrežom te da su osmišljene tako da budu modularne pa se pruža mogućnost prilagođavanja broja bicikala potrebama građana.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?