Studenti EFOS-a osvojili brojne nagrade na Case Study Competition natjecanju
Case Study Competition je natjecanje u rješavanju pravih i izazovnih poslovnih slučajeva kojim studentska udruga eSTUDENT (EFZG, FER, FBF, PMF) povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta. Natjecanje se održava uz potporu predsjednika Republike Hrvatske, prof.dr.sc. Ive Josipovića.
Na natjecanju ove godine je sudjelovalo petnaest velikih poduzeća sa šesnest poslovnih slučajeva, za rješavanje koji je se prijavilo 3600 studenata, ukupno 555 timova, koji studiraju na sveučilištima širom Hrvatske od kojih samo najbolji su prošli u finalni krug natjecanja.
Od toliko velike konkurencije i tisuće studenata, ponosni smo što je devet studenata u samoj završnici finala predstavljalo Osijek i Ekonomski fakultet u Osijeku te ostvarili zapažene rezultate.
Tim u kojemu su bili Matea Zukolo (preddiplomski studij Financijski menadžment), Marija Pranjić (diplomski studij Menadžment), Mladen Šalinović (diplomski studij Poduzetništvo) te Vicko Mustapić (diplomski studij Poduzetništvo), osvojio je treću nagradu u vrijednosti od dvije tisuće kuna, u poslovnom slučaju Erste&Steiermarkische Bank, pod nazivom Loyalty program u 21. stoljeću.
Treća nagrada: Erste&Steiermarkische Bank
Marija Pranjić, Matea Zukolo, Mladen Šalinović, Vicko Mustapić
Tim u kojemu su bile studentice diplomskog studija Menadžment Iva Soldo, Marija Dražić i Sarah Gimling zajedno sa Mateja Cah studenticom diplomskog studija Marketing, osvojio je drugu nagradu koja se sastoji od procjene vještina i kompetencija te izrada profila zaposlenika, „personalni špigl“ od strane stručnjaka iz poduzeća Edukator Kreator za svakog člana tima, mogućnost odrađivanja pripravništva (plaćena praksa) u trajanju do 3 mjeseca u Printera Grupi za sve članove tima i testovi znanja po završetku prakse te izdavanje certifikata.
Druga nagrada: Printera grupa
Iva Soldo, Marija Dražić, Mateja Cah, Sarah Gimling
Studenti koji su postigli najbolji rezultat među Osječkim predstavnicima su ponovno Marija Pranjić i Vicko Mustapić u timu sa studenticom druge godine diplomskog studija Poduzetništvo Ivanom Slišković, te studentom Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu i Ekonomika poduzetništva Danijelom Dadović, a osvojili su prvu nagradu u vrijednosti od deset tisuća kuna, u poslovnom slučaju poduzeća Cemex, pod nazivom Promocija putem alternativnih mreža.
Prva nagrada: Cemex
Danijel Dadović, Ivana Slišković, Marija Pranjić, Vicko Mustapić
Iznimno je priznanje i slučaj gdje su studentica Marija Pranjić i student Vicko Mustapić bili u finalu i osvojili nagrade u dva poslovna slučaja.
Da ovi rezultati nisu rezultati sreće ovih studenta ,već upornosti i rada, pokazuje pogled na sve dodatne aktivnosti ovih studenata.
Matea, Mladen, Marija i Vicko su tim u još jednom natjecanju, ovaj put na Ekonomskom fakultetu, pod nazivom Projekt 180, gdje su već pobjedili u tri od tri do sadašnja poslovna slučaja.
Ovi studenti sudjeluju i u brojnim drugim aktivnostima i projektima: trenutni finalisti Intesa Sanpaolo Card University Award natječanja (Marija) i sudionici projekta “Predstavi svoj zavičaj” (Mateja) kao Ron Brown Foruma (Matea), sudionici Projekta 180 na Case Study Ožujsko – Zg. pivovara (Sarah, Marija i Mateja, te Danijel i Marija Pranjić), vanjski suradnici Studentskog Zbora Ekonomskog fakulteta (Ivana), pobjednici natječaja za stipendije zbog uspjeha na faksu ali i aktivnosti izvan faksa (Vicko) kao i osvojeno prvo mjesto na natjecanju u oglašavanju SOS Dječije selo Hrvatska (Mateja), sudionici ERASMUS programa (Iva – dva puta Finska i Španjolska), članovi udruga EwoB-a (Ivana, Mladen, Marija, Vicko), AIESEC-a (Marija, Danijel i Vicko) i CROMAR-a (Mateja i Sarah) kao i IAESTE (Iva), sudionici projekata Tjedan mozga u Osijeku (Marija), sudionici u razmjeni studenata (Mladen, Ivana, Sarah), volonteri (Danijel, Ivana), kao i davatelji instrukcija za ekonomske predmete (Vicko i Iva).
Pored svih obveza na fakultetu koji svi ovi studenti rješavaju u roku oni su pronašli vrijeme i za sve ove projekte, kao i studentske poslove. Ulaganje u obrazovanje i sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima svakako se isplati i cijeni te ovim putem studenti pozivaju i druge na sudjelovanje u ovakvim aktivnostima, koje im donose nova znanja, iskustvo, poznanstva te utječe na rast njihova samopouzdanja, a zasigurno i čini to da se ističu u masi. Ovakav velik uspjeh zasigurno će pomoći ovim sjajnim mladim ljudima na tržištu rada.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?