GPP u godinu dana prevezao 11 miljuna putnika, tramvaj je i dalje omiljeno prijevozno sredstvo
Broj putnika može se utvrditi vrlo precizno zahvaljujući elektronskoj prijavi putnika, odnosno ‘butrama’ i mjesečnim kartama. U nekoliko prijašnjih anketa na portalu Osijek-Online.com Osječani su potvrdili kako su bicikl i tramvaj omiljeno prijevozno sredstvo, u svakom slučaju i najpovoljnije, a to je potvrdila i ova brojka.
No usprkos tom impozantnom broju GPP je i dalje najveći milijunski gubitnik od 14 gradskih tvrtki. Iako ostvaruju prihode, gubici iz prošlosti, i dalje su im najveće opterećenje. Za gubitak od Medić iznova optužuje bivšu upravu i loše vođenje tvrtke, odnosno događaje iz 2004. godine kada GPP nije plaćao PDV. Gradonačelnik ne smatra sadašnju upravu GPP-a krivcem za milijunski gubitak te će i dalje nastaviti sufinancirati njihov rad.
– Švercanje je gotovo nestalo zahvaljujući ulasku na prednja vrata, u prosjeku imamo jednog švercera dnevno. – kaže Medić. Prijevozna karta još uvijek je jeftina, naime od 2006. godine nije se mijenjala, po čemu je GPP jedinstven u Hrvatskoj. Prema obećanju osječkog gradonačelnika Bubala u ovoj godini se neće niti mijenjati.
Primjerice učenici, studenti i nezaposleni imaju dvostruko niže cijene karata u odnosu na Zagreb, Split, Rijeku i Pulu, a umirovljenici čak pet puta jeftinije.
Medić je istaknuo kako su nabavljena tri rabljena klimatizirana tramvaja, tri minu busa, devet autobusa za prijevoz djece te kako je dovršena automatska praonica za tramvaje i autobuse.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?