Veliki planovi najpopularnijeg i najvećeg sportskog događaja u regiji – Pannonian Challengea!
U Maloj gradskoj vijećnici grada Osijeka Udruga Pannonian je zajedno s ministrom gospodarstva Ivanom Vrdoljakom, zamjenikom ministra turizma Daglasom Koracom, te dogradonačelnikom Vladimirom Hamom najavila velike planove najpopularnijeg i najvećeg regionalnog sportskog događaja – Pannonian Challengea.
Ovogodišnje izdanje natjecanja privuklo je preko 17.000 posjetitelja iz cijele Hrvatske i regije, više od 70.000 gledatelja ispred malih ekrana, 200 sportaša iz svih dijelova svijeta, doseg koji je na društvenim mrežama od 2 milijuna ljudi, te brojne entuzijaste koji su zajedničkim snagama Pannonian Challenge doveli do svjetske razine na kojoj je danas.
Svjetska extreme elita kao poticaj turizmu u Slavoniji
Planovi organizatora su veliki, a želja je u sklopu Pannonian Challengea organizirati vodeće svjetsko natjecanje u disciplini BMX-a što je prepoznala i Vlada Republike Hrvatske, čiji je predstavnik danas bio ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak:
“Osjećam obavezu ne samo čestitati organizatoru na svemu što je u proteklih 16 godina u okviru brenda Pannonian Challenge stvoreno, nego u okviru svojih nadležnosti kao člana Vlade i pomoći da se Pannonian Challenge nastavi razvijati kao jedinstveni model sporta, turizma, urbane kulture i mladenačke kreativnosti.”
Pannonian Challenge je rezultat društvenog angažmana mladih, koji je ministar gospodarstva posebno pohvalio:
“Želim naglasiti da je dodatna vrijednost ove manifestacije to što ona predstavlja ogledni primjerak kako društveni angažman mladih, talentiranih i motiviranih ljudi, čak i nakon skromnih početaka, u konačnici može prerasti u nešto veliko. I u ovakvim izazovima vrijedi isto načelo kao i kod najvećih projekata: imati viziju i hrabrost, uložiti trud i znanje te slijediti cilj puni vjere u sebe i svoje mogućnosti. Rezultat tada u pravilu ne izostaje, što potvrđuje prethodnih 16 i što će sigurno potvrditi sedamnaesti Pannonian Challenge sljedeće godine.”
Top događaj kao što je Svjetsko prvenstvo ili Svjetski kup zasigurno će pozicionirati Osijek, ali i Republiku Hrvatsku na svjetskoj bike karti. Potencijal projekta te njegove brojne aspekte prepoznalo je i ministarstvo turizma, o čemu je danas govorio zamjenik ministra turizma Daglas Koraca:
“To je top sportski događaj koji Osijeku, Slavoniji i cijeloj Hrvatskoj daje širu dimenziju kao turističke destinacije. Želimo Hrvatsku prikazati kao destinaciju punu života koja ima puno više od sunca i mora, koja može stvoriti nove motive dolazaka, i to ne samo ljeti nego čitave godine! Hrvatska ima bogatu kulturnu i povijesnu baštinu, gastronomiju, uvjete za sportski, ciklo i adventure turizam, a to je ono što Pannonian Challenge izravno nudi. Novi slogan hrvatskog turizma poklapa se s tim – Full of life- jer Hrvatska je zbilja puna života, što i ovaj događaj pokazuje.’
Svjetsko prvenstvo ili kup u BMX-u bio bi veliki događaj za Hrvatsku
Organizatori najavljuju razvoj događaja, širenje manifestacije na veći broj dana, brojne novitete među kojima je itekako najatraktivniji onaj koji se tiče organizacije Svjetskog prvenstva ili kupa u BMX disciplini.
Dolazak razine natjecanja kao što je Svjetsko prvenstvo ili kup automatski bi značilo puno više natjecatelja, natjecanje u dodatnim disciplinama, izgradnja novih poligona za natjecanje, ulazak u program Olimpijskih igara, 7.000 do 10.000 više posjetitelja, globalni prijenos događaja, te razvoj događaja u svim smjerovima od sportskog do gospodarskog.
Više konkretnih informacija očekujemo do kraja ove godine kako bi sa sigurnošću potvrdili navedene novitete, ono što je sigurno jest podizanje događaja na puno veću razinu u smislu produkcije i ponude za posjetitelje. Kvalitetu natjecanja i razinu organizacije potvrđuje i prisustvo jakih sponzora kao što su Red Bull, Sony Mobile, Suzuki, Shooster, Hypo Alpe Adria Bank, Sensation, Konzum te generalni sponzor Vipnet.
“Vipnet je četvrti put zaredom podržao ovo najznačajnije regionalno natjecanje u ekstremnim sportovima. Ovogodišnje izdanje pamtit ćemo po odličnom sportskom, koncertnom programu i sjajnoj atmosferi na tribinama. Veseli nas što smo zanimljivim sadržajima na lokaciji doprinijeli realizaciji ovog adrenalinskog spektakla.” – izjavila je Martina Rizman Matić, direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta, generalnog sponzora Pannonian Challengea.
Foto Samir Kurtagić
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?