Google Online Marketing Challenge: Osječki studenti među 15 posto najboljih na svijetu

Voditelj tima Marin Lončar i članovi tima Marina Obšivač, Igor Jurić i Zoran Selinger su za potrebe natjecanja izradili jaku online marketinšku kampanju koristeći Google AdWords. Kampanja je trajala tri tjedna te su uz nju studenti trebali napraviti i dva pisana izvješća na engleskom jeziku koja je ocjenjivala akademska zajednica. – piše Netokracija.com.
– Činjenica da smo među 15% najboljih studenata u svijetu, a ujedno i najbolji tim u Hrvatskoj je definitivno nešto na što smo ponosni i što nam potvrđuje da idemo u dobrom smjeru. No, napominjem da još većim uspjehom smatramo to što smo stekli znanje i razumijevanje cjelokupnog načina funkcioniranja sustava AdWords, što će u budućnosti biti sve traženije na tržištu rada. – rekao je za Netokraciju voditelj tima Marin Lončar.
Iako svi članovi tima kontinuirano prate događanja na IT sceni te imaju puno teoretskog znanja, ključne stavke za formiranje tima bile su povjerenje i fleksibilnost iz razloga što je sudjelovanje u GOMC-u dinamično te se odluke moraju donositi izuzetno brzo.
Što se samog natjecanja tiče, osječki studenti kažu kako je bilo dobro zamišljeno i realizirano, upravo kako se od Googlea i očekuje. Pri tome su priprema i vođenje kampanje bili samo dio natjecanja. Kako kaže Marin, iduće godine planiraju ostvariti još bolje rezultate:
– Pomoću ovog natjecanja smo uspjeli otkriti što nas zaista zanima te smatramo da je Google AdWords dosta dobar pravac za razvoj vlastitih karijera s obzirom da je dobar spoj informatike i marketinga. – ističe Marin.
Ususret osječkim studentima je izašao prof. Drago Ružić te asistent Ivan Kelić, a stručnjak za Internet marketing Miroslav Varga im je pomogao pri inicijalnom upoznavanju s Google AdWordsom.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?