Master plan treba biti završen do 30. rujna ove godine i bit će ključan za privlačenje sredstava EU fondova u budućim projektima razvoja prometne infrastrukture. Ukupna vrijednost njegove izrade je 2,29 milijuna kuna bez PDV-a, a više od 85 posto sredstava osigurano je iz Operativnog programa ‘Promet 2007-2013’ koji vodi Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i Fonda za sufinanciranje EU projekata Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova. Zamjenik osječkog gradonačelnika Denis Ambruš istaknuo je kako je među prioritetima proširenje 29 kilometara postojeće tramvajske mreže. Jedna od ideja je da se tramvajski promet, od Ulice Cara Hadrijana, proširi Trpimirovom ulicom dalje prema Divaltovoj i Gackoj ulici.
‘Tu je, dakako, i rješavanje problema kritičnih križanja, povećanje njihove frekventnosti. Osim toga, Grad Osijek zainteresiran je i za rješavanje problema parkiranja u samom gradu, posebice na određenim ključnim pozicijama kao što su stara jezgra grada Tvrđa i oko Kliničkog bolničkog centra. Pokrećemo i inicijativu da se gradska površina na oko 2.000 kvadrata, u krugu bivše Crvene vojarne, uz glavnu gradsku tržnicu, na uglu Stepinčeve i Vukovarske ulice, pretvori u veliko parkiralište’, kazao je Ambruš. Gradonačelnik Belog Manastira Ivan Doboš izdvojio je projekt od iznimne važnosti za ovaj baranjski grad, a to je izgradnja obilaznice, za koju je već napravljeno projektno idejno rješenje.
‘Uspijemo li te naše projekte, poput ovog kapitalnog, utkati u master plan, napravit ćemo pravu stvar, ne samo za Beli Manastir nego i cijelu Baranju’, ustvrdio je Doboš. Zaključeno je kako do kraja rujna treba sve detaljno razmotriti i isplanirati, jer će se samo tako moći natjecati za sredstva iz fondova EU-a.