Internetom do novih kupaca lokalnih proizvoda
6 lokalnih proizvođača hrane napravilo je ovih dana svoje prve korake na internetu u sklopu projekta Tržnica d.o.o. Osijek i Agrokluba
Sve se češće susrećemo s informatičkim terminom cloud (oblak) na kojemu su bazirane brojne današnje internet tehnologije. Upravo ovih dana Tržnica d.o.o. Osijek realizirala je jedan takav pilot projekt internet podrške za dio svojih zakupaca.
‘U fokus ovog projekta naglasak smo postavili na lokalne eko proizvođače, koji su vrijedan dio ponude naših tržnica’, izjavio je direktor tvtke Ante Šimić. ‘Ovim projektom htjeli smo pomoći korisnicima naših usluga da osim kupaca na tržnici iskorače i u svijet interneta i tamo nađu prostor za sebe i svoj proizvod’, zaključio je Simić.
Projekt je realiziran u suradnji sa informacijskim sustavom Agroklub, koji je prikupio, obradio i publicirao aktivnosti 6 različih proizvođača hrane s područja Osijeka na internet.
Ulaznica u svijet interneta
‘Projekt je realiziran pomoću našeg novog proizvoda aWEB koji je javnosti predstavljen početkom godine. Zamišljen je kao svojevrsna ulaznica farmerima u svijet interneta i po svemu sudeći, odlično odgovara potrebama lokalnih proizvođača. Njihove reakcije su izrazito pozitivne, dakle imamo zadovoljnog proizvođača kojemu se otvaraju nove perspektive i s druge strane Tržnicu koja je svojoj usluzi dala dodanu vrijednost’, rekla je Ivana Buljan, voditelj ovog projekta ispred Agrokluba.
Konačan rezultat projekta jest 6 online proizvođača koji su ovime iskoračili u svijet interneta, bilo da su im kreirane prve internet stranice ili da su koristili promotivne mogućnosti aWEB usluge. Radi se većinom o ekološkim proizvođačima voća, povrća i meda, a osim izrade stranica realizirano je i online oglašavanje.
Kornelija Mlinarević, pročelnica Upravnog odjela za programe i projekte EU i gospodarstvo grada Osijeka naglasila je ulogu javnog servisa u ovom projektu: ‘Na svima nama u javnoj upravi je zadatak da u što većoj mjeri pomognemo i potaknemo gospodarske aktivnosti na području Grada. Vjerujem da ćemo ovim projektom omogućiti izlazak naših vrijednih proizvođača na šire tržište.’
Domaćem proizvodu nedostaje promocija
Informacijski sustav Agroklub je početkom ove godine na tržištu predstavio novu uslugu za poboljšanje položaja poljoprivrednih proizvođača na tržištu. Radi se o modelu izrade internet stranica za sve tvrtke, obrte, zadruge ili gospodarstva koje imaju finalni proizvod, a do sada nisu bili prisutni na internetu.
U tom aWEB modelu omogućeno im je predstavljanje kupcima putem vlastitih internet stranica, na kojima se nalaze sve potrebne informacije koje su jednom kupcu potrebne: informacije o proizvodima, cijenama, proizvođaču, fotografije kao i kontaktni podatci.
U eri trgovačkih lanaca i velike količine stranih proizvoda na tržištu i domaći proizvođači trebali bi ozbiljnije pristupiti marketingu kako ne bi izgubili svoju poziciju na tržištu.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?