Jeste li glasali za nove Facebookove promjene pravila privatnosti?

Korisnici glasuju o samom pravu na glasanje tj. o demokratskom načinu izbora promjena na Facebooku. Također, korisnici svojim glasom odlučuju i o tome koje će podatke izabrati da dijele s drugima, s kim Facebook smije dijeliti njihove podatke, koji će podaci biti javno dostupni, tko sve može vidjeti njihove korisničke podatke na Timelineu itd.
Dio korisnika smatra da je najveći problem u novim pravilima dijeljenje osobnih podataka u reklamne svrhe, čuvanje vaših osobnih podataka dugo nakon što ih obrišete, te lakše pretraživanje Facebooka. Stoga, ako više od 30% korisnika Facebooka tj. skoro 300 milijuna, ne glasa protiv ovog prijedloga nova pravila stupaju na snagu.
Glasati za promjene ili protiv njih može se do 10. prosinca 2012. godine.
Kliknite na sliku da bi ste pročitali promjene i glasali.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?