ŽIVOT

Ljetni praznici – spoj odmora, učenja i sreće

Ljetni praznici za djecu koja idu u školu osim odmora trebaju predstavljati i razdoblje u kojem uče o životu

    Objavljeno 29.07.2018
    Tea Pakšec

    Osim odmora, djeci je tijekom ljetnih praznika potrebna i edukacija. Najviše od svega potrebna im je pažnja roditelja uz koje provode slobodno vrijeme u kojem nemaju obavezu učiti i pisati zadaću.

    Zajednički trenutci nemaju cijenu

    U ovom užurbanom tempu kojeg živimo, rijetko kada nađemo vremena da od jutra provodimo dane u obiteljskom okruženju. Zbog toga je upravo ovaj period u kojem djeca nemaju školske obaveze, a roditelji imaju godišnji odmor, dragocjen i treba ga se iskoristiti! Odmorite, usporite, ostanite duže u krevetu, pripremite zajednički doručak. Ta jutra ostaju u pamćenju i za roditelje i za djecu, dan koji počne u obiteljskoj i smirenoj atmosferi ispunjava svakoj pojedinca ljubavlju i osjećajem pripadnosti.

    Kućanski poslovi

    Vrijeme je da djeca odmaraju od škole, ali upravo u ovom vremenu dok nemaju obavezu učiti nastavno gradivo trebaju učiti o životu. O tome kako se postavlja stol za ručak, kako se usisava, kako se treba brinuti o kućnom ljubimcu.. Sitne aktivnosti zbog kojih će se dijete osjećati korisno i graditi samostalnost.

    Nije sve u novcu

    Svaki roditelj žudi za time da svome djetetu priušti sve ono što poželi. To je sve manje bitno i ne treba učiti dijete da gleda na materijalnu vrijednost. Za 10 godina djeca se neće prisjetiti svake materijalne stvari koju ste mu poklonili nego će pamtiti one trenutke u kojima se osjećao sretno zbog toga, posvetite se svom djetetu, odvedite ga u šetnju, odmorite zajedno uz rijeku, jezero, more, zaista je nevažno gdje ste bitno da dijete nauči da se od malih sitnica može graditi život, a sitnice su te koje su krojač naše sreće.

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Tehnologija se razvija brže nego ikad, a s njom i mogućnosti, ali i rizici s kojima se naši najmlađi svakodnevno susreću

    Djeca u digitalnom svijetu: znanje, suradnja i razumijevanje kao najbolja zaštita

    Treći dan CSC – Cyber Security Conference 2025 obilježio je edukativni dio programa u organizaciji Centra za sigurniji internet, posvećen Više…

    Djeca su imala priliku posjetiti Upravne poslove, gdje započinje izrada osobnih dokumenata, Operativno komunikacijski centar policije, službene prostorije I. policijske postaje Osijek s ispostavom Čepin,  prostorije za zadržavanje, službena policijska vozila

    Osnovnoškolci iz Čepina i Laslova posjetili Policijsku upravu

    Povodom približavanja Dana policije Policijsku upravu osječko-baranjsku posjetili su učenici 5.a razreda Osnovne škole Vladimir Nazor iz Čepina i učenici Više…

    Ako su simptomi prisutni dulje od dva tjedna i ometaju svakodnevno funkcioniranje (učestali izostanci, panični napadi, stalna nesanica, nagle promjene raspoloženja), dobro je uključiti psihologa

    Prvi školski dani – kako prepoznati emocionalni stres kod djece i pomoći im da uđu u rutinu

    Početak škole uvijek je velika promjena: novi rasporedi, učitelji, očekivanja i društvo. Većina djece privikne se za nekoliko tjedana, no Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Ako je učiteljski poziv javno legitimiran kao ženski, reproducira li škola rodnu nejednakost povezanu s reprodukcijom tradicionalnih vrijednosnih sustava? Kakvu poruku šaljemo?

    FUZ&JA – Je li nastava postala „ženska stvar”?

    Najpoželjnija turistička destinacija kontinentalne Hrvatske domaćin je i najboljeg turističkog događaja u Hrvatskoj, manifestacije HeadOnEast

    Zaslužena priznanja za Slavoniju i Baranju na Danima hrvatskog turizma

    Projekt je pokrenut s ciljem stvaranja trajnog sustava uzajamne pomoći među djecom, u kojem se snaga zajednice i uključivanje volontera koriste kao ključni resurs za očuvanje mentalnog zdravlja najmlađih

    AMIGO – mreža podrške koja mijenja školsko okruženje: DKolektiv i OŠ Franje Krežme razvijaju vršnjačku otpornost i mentalno zdravlje djece