ŽIVOT

Lukabu Summer Love editorial

Modna kuća Lukabu by Marina Jerant predstavlja ljetni editorial

    Objavljeno 04.08.2018
    Tea Pakšec

     Inspirirana ljetnim ljubavima koje najtoplijem godišnjem dobu daju novu dimenziju, modna kuća Lukabu za svoj se ljetni editorial uputila na Đurđevačke pijeske koji savršeno simboliziraju ispreplitanje tragova u pijesku dvije zaljubljene osobe.

    Savršenu simbiozu postigla je tako boja i tekstura pijeska s aktualnom kolekcijom vjenčanica koje su temeljene na puder podlogama i atraktivnom čipkom s 3D cvijećem koje je bilo velika inspiracija dizajnerici Marini Jerant. Osim toga, Jerant svoj potpis stavlja i na ugodna muška odijela na koja se odlučuju odvažni muškarci, ljubitelji  modernijih krojeva.

    Prepoznatljivost Lukabu brenda i izričaj Marine Jerant krije se u efektnim vizualima koje prikazuju, u ovom slučaju, Lukabu ženu, sampouzdanu, svjesnu sebe i linija svoga tijela, što je s Majom i Mariom u LKB odijelu, koji su utjelovili priču ljetne ljubavi, fotografski dvojac Beck prikazao igrom svjetla i sjene u trenutku emocije. Za frizuru je zaslužna Monika Kovač, a make-up Sara Grepo.

    KONTAKT

    Sve modele vjenčanica možete pogledati na Facebook i web stranici Lukabua te na prvom katu TC Nama.

    Uživajte u fotografijama i ljepoti vjenčanica i muških odijela…

     

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

    Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

    U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

    [FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

    Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

    Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?