`Rico` iz Ricarda – bogat okus soka, različitih sorta jabuka i dunje [nagradna igra]

Naziv mu dolazi iz španjolskog jezika i znači ‘bogat’, pri čemu se cilja na bogatstvo okusa. Istodobno, ime je izvedenica od Ricardo, tvrtke koja tržištu upravo ovih dana počinje predstavljati svoj novi proizvod primarno u lancu trgovina ‘Konzum’.
Suvlasnički dvojac Ricarda – Milan Vrdoljak i Darko Rimac – plasmanom novog proizvoda zaključuje impresivnu investicijsku godinu. A ona je opet nadogradnja na prošlu, kada su podsjetimo nagrađeni HGK-ovom Zlatnom kunom za najbolju srednju tvrtku u Osječko-baranjskoj županiji u 2012. godini.
– I ovaj smo put nastojali biti drukčiji, pa smo počeli proizvoditi sok od jabuka, ali po sortama. – objašnjava Rimac. Pojašnjava kako imaju tri linije, svojevrsni semafor – sokove od sorti crvenih, žutih i zelenih jabuka.
– Kada se piju svaki zasebno, onda se tek osjeti kakva je razlika između sorti, uostalom, tako je i kada se jabuke jedu. Neke su slađe, neke kiselije. To je već odavno poznato kod vina i loze. – kaže Rimac.
U prezentaciji ‘Rico’ brenda pridružuju mu se Dajana Rimac, zadužena za organizaciju proizvodnje sokova, pojašnjavajući kako će se sok na tržište plasirati u bocama od 0,7 litara te pakovanju u tzv. bag and box ambalaži od pet litara.
Sok je u promotivnoj ponudi u Konzum maloprodajama – Osijek, Čepin, Tenja, Darda, Josipovac, Bilje, Višnjevac… u 24 trgovine koje podržavaju akciju pod nazivom ‘Moj najbolji lega’ a krajem veljače i u drugim trgovinama.
Istodobno na policama će se naći i naš drugi novi proizvod, također sok od jabuka, ali kao robna marka, kupaža svih sorti – kazuju naša sugovornica. No, u Ricardu ističu kako je u oba slučaja riječ o jabuci isključivo rukom ubranoj, iz Ricardovih voćnjaka i kontroliranih voćnjaka kooperanta udaljenih najviše 50 kilometar od proizvodne linije.
– Ono što želimo je pokazati kupcima da znamo sljedivost jabuka, iz kojeg je voćnjaka, kada je bila cvatnja, kada je jabuka ubrana i kada je na posljetku prerađena u sok. – ističe Milan Vrdoljak. – Osim sokova pod brandom Rico nudimo i našu robnu marku, također 100% prirodni voćni sok, sok od jabuke proizveden od više sorti jabuka te sok od dunje. – zaključuje Rimac.
SOK OD DUNJE je 100% je prirodan voćni sok, dobiven iz svježih plodova uzgojenih na bajkovitom podnožju Baranjske planine (Banska kosa,) na južnoj ekspoziciji baranjske lesne zaravni u voćnjaku obitelji Vuković iz Kneževih Vinograda.
Zahvaljujući sluzi i pektinu, dunja je veoma dobra kod liječenja upale ždrijela i sluznice te krajnika i dišnih putova. Bogata je dijetalnim vlaknima i bakrom te sadrži puno taninskih tvari. Pomaže kod liječenja dijareje. Odličan je izvor vitamina C.
Rok trajanja svih sokova je dvije godine. Nakon otvaranja sokova u boci preporučljivo je sok držati u hladnjaku te ga konzumirati unutar četiri dana, dok sokove u bag in boxu nije potrebno držati u hladnjaku ni nakon otvaranja jer je upakiran u vrećicu od višeslojnog materijala sa slavinom koja ne dozvoljava ulaz zraka i na taj način osigurava kvalitetu i trajnost.
NAGRADNA IGRA
OsijekOnline.hr gradski portal i Ricardo poklanjaju vam deset Bag and box kutija od pet litara vrhunskog 100% cijeđenog soka od jabuka.
Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je na Osijek Online Facebook stranici ispod ove objave odgovorite na sljedeća tri pitanja:
1. Na što Ricardo posvećuje posebnu pozornost prilikom proizvodnje i kakvih se standarda pridržava?
2. Što sadrži sok od jabuke u visokoj koncentraciji i zašto je to dobro?
3. Nabrojite najmanje dvije Konzumove trgovine u kojima možete kupiti sok RICO (mjesto ili ulica ako je u Osijeku)?
Slučajno odabrane dobitnike darujemo odličnim RICO sokom od jabuka!
Dobitnici su:
Jelena Bertanjoli
Ivan Drtik
Ksenija Radić
Ivana Jonaš
Josipa Varela
Mirna Bečeheli
Suzana Štrk
Zlatko Horvat
Leona Kolak
Vesna Horvat
Čestitamo!
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?