GOSPODARSTVO

GPP i HŽ odlučili – Uskoro jedna mjesečna karta za oba prijevoznika u OBŽ!

Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima ... iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku

    Objavljeno 22.08.2018
    Alan Srčnik

    Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima … iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku, a kako bi došli do konačne destinacije. Bilo je to i skupo.

    Ali, postaje prošlost …

    Doskora će još imati dvije karte, jednu za HŽ, a drugu za GPP, ali po povoljnijim uvjetima i na jednom prodajnom mjestu, na osječkom željezničkom kolodvoru … I to od 1. rujna. A čim prije, karta će se pretvoriti u jednu, zajedničku.

    Župan Ivan Anušić, zamjenik gradonačelnik Grada Osijeka Boris Piližota, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz Željko Ukić i Mario Šapina, direktor GPP Osijek potpisali su Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Osječko-baranjske županije i Grada Osijeka.

    Nakon potpisivanja Sporazuma, predsjednik Uprave HŽPP Željko Ukić i direktor GPP Osijek Mario Šapina potpisali su i Ugovor o poticanju integriranog prijevoza uvođenjem zajedničke pretplatne karte HŽPP-GPP Osijek.

    To znači upravo ono što smo pisali u uvodu. Jedna mjesečna karta za HŽ i GPP na području OBŽ!

    Ovakva praksa egzistira u svijetu već neko vrijeme. Točni Švicarci to imaju godinama. Ondje se iz ‘xyz’ ulice u Baselu tramvajem odvezete na kolodvor i onda gdje god … Vlakom nastavite put do sela u drugom kantonu, presjednete na poštanski autobus i on vas odveze na točnu željenu lokaciju. Ondje je, naime, uz željeznicu i tramvaje, ‘uvezan’ i autobusni promet. Na nacionalnoj razini. No, lakše je, raumije se, kada imate po jednog državnog prijevoznika na svim kotačima …

    Dakle, Osijek je danas ispisao povijest!

    Foto: GPP (Dino Tijardović)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Naime, zbog nastavka projekta modernizacije tramvajske mreže raskrižje Strossmayerove i Kanižlićeve zatvorilo se za sav promet do 24. kolovoza

    GPP – Za sav promet se zatvara raskrižje Strossmajerove i Kanižlićeve

    Zbog brojnih radova već prilično komplicirana prometna situacija u Osijeku još maloće nam se zakomplicirati. Naime, zbog nastavka projekta modernizacije Više…

    Gradu Osijeku su dodijeljena bespovratna sredstva za sufinanciranje i provedbu tri EU projekta: „OSIgurajmo im JEdnaKost 6“, „GREENERGY 2.0“ te „SMARTRIVER“

    Gradu Osijeku i osječkom GPP-u uručeni ugovori o dodijeli gotovo 380 tisuća eura za sufinanciranje europskih projekata

    Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije je u prošlu subotu u Otoku održalo svečano uručivanje ugovora iz Javnog poziva Više…

    Umjesto tramvaja prometovat će autobusi, koji će duž svih dionica obje tramvajske linije koristiti postojeća tramvajska stajališta

    Do kraja kolovoza 2024. obustava tramvajskog prometa u Osijeku

    Od ponedjeljka 3. srpnja pa sve do očekivanog potpunog završetka radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture, obustavlja se sav tramvajski promet Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea