Advent III. dio – Umjesto lokacije, danas tek dobili poziv za suorganizatore
Iz TZ kažu da lokacija još nije zadana, suorganizator može sam izabrati bilo koju... Gdje ćemo na kraju završiti s kuhanim vinom i kobasicama?!
Sukladno najavi gradonačelnika, kako smo već pisali, danas smo trebali saznati nešto više o Adventu, ciljajući na lokaciju, ali od toga opet ništa…
Nakon toga je priča otišla i na ”drugi dio” govoreći o ugostiteljima iz Tvrđe koji su tražili dozvolu za barem par štandova. O tome više pročitajte na linku.
Ipak, ”mic po mic” pomaka ima – barem je poslan poziv za suorganizatore.
Adventi u gotovo svim okolnim mjestima su organizirani gotovo do zadnjeg detalja, kobasice i čaše kuhanog vina… Do kada mi to nećemo znati!?
Nama je iskreno svejedno gdje ćemo se častiti, samo da je atmosfera dobra i da se dobro ”klopa”, ali već se počinjemo brinuti da se sve potrebno neće stići odraditi…
Za sve lokacije koje ne uđu u TOP 6, a zadovoljavaju gore navedene uvjete, Grad Osijek i Turistička zajednica osigurat će podršku u vidu prostora (dozvola za korištenje mikrolokacije), te će osigurati zajedničku komunikaciju i marketing podršku – piše u Javnom pozivu…
Koje su to lokacije, hmm??
ŠTO KAŽE TURISTIČKA ZAJEDNICA?
Turistička zajednica napisala javni poziv, evo o čemu je riječ…
Lokacija nije zadana, suorganizator može predložiti bilo koju lokaciju na području grada Osijeka za koju je osmislio održivi, cjeloviti koncept.
Turistička zajednica i Grad Osijek kao nositelji manifestacije odabrat će i podržati suorganizatore koji:
– predlože i argumentiraju cjeloviti program na odabranoj lokaciji
– ponude i garantiraju trajanje ponude u vremenu od minimalno 06.12.-23.12.2018.
– ponude i garantiraju radno vrijeme od minimalno 17 h- 22 h.
Umjesto jedne velike manifestacije, moguće je odabrati nekoliko manjih cjelovitih programskih cjelina (do maksimalno 6 mikrolokacija) pod krovnim imenom Advent u Osijeku 2018.
SUORGANIZATORIMA, ČINI SE, NUDE SVAŠTA
Prostor (KOJI?!), 12 kućica TZ-a, štandovi, subvencija u ukupnom iznosu od 90 000,00 kn bruto za programske troškove (TZ će rasporediti 15 000 po mikrolokaciji), marketing podršku i promociju – nude suorganizatorima…
Tko će se prijaviti i gdje, pitanje je sad?
Ispravak, ne samo sad, već duže vrijeme…
FOTO: Pixabay
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?