GOSPODARSTVO

Alen Vukašinović: Sajam u Osijeku svojim priredbama stvara pretpostavke rastu gospodarstva

Za TehniCOOLum, sajamsku priredbu u prosincu, posegnuli smo za bazenom znanja u Zajednicama tehničke kulture. Važno je da i mladi mogu izlagati - veli Vukašinović

    Objavljeno 23.11.2018
    Alan Srčnik

    TehniCOOLum, sajamska priredba na Pampasu u Osijeku, 7. i 8. prosinca 2018. godine, ‘egzemplerna’ je, rekao bi Ćiro Blažević, mogućnost mlađoj populaciji za nova saznanja, tehničke i tehnološke novosti, pa i izlaganje, a što trebaju i žele posjetiti građanske i građani svih dobi. TehniCOOLum ujedno, poslije Sajma dronova, predstavlja istinski iskorak ove gradske tvrtke iz standardne sajamske ponude, a u smjeru stvaranja pretpostavki gospodarstvu za disperziju svojih znanja i ponude prema tržištu.

    Tako će spomenutih datuma, a u suradnji sa Zajednicama tehničke kulture Grada i OBŽ,  biti održan navedeni sajam, što će, kako smo već pisali, pružiti priliku pokazati modelarstvo, fotografiju, 3D print …, odnosno širok spektar tehničkih i tehnoloških dostignuća, a kojima Osječanke i Osječani vrhunski vladaju. Štoviše, inoviraju i uvode nove standarde.

    – Osnovni cilj ovog sajma je svakako otvaranje vrata, ili prozora ako hoćete, našim mladima, a u namjeri da im se da zamašnjak u njihovom razvoju. Sustav brojne od njih ne može ni pratiti koliko brzo napreduju. Stoga se sajam nudi i daje im priliku. Zato smo se i poigrali imenom, želeći reći kako je ovo jedan novi, njihov kurikulum. Jer, mladi su brži od onoga što sustav nudi – počeo je Alen Vukašinović, direktor Osječkog sajma d.o.o.

    – Sajam nije samo za mlade. Naravno da će ovdje biti širok spektar izlagača i naravno da očekujemo da nas posjete osobe svih dobnih skupina, ali želimo da svakako mladi na ovoj priredbi dođu i do nekih novih znanja, a koja će im danas-sutra osigurati egzistenciju upravo u Osijeku. Stoga smo iskoračili iz ove naše ‘masters’ seriju triju glavnih priredbi i počeli i s malima. Podižemo vidljivost sajma, a kako bi vidljivost dobili naši izlagači. Ulaganje u priredbe je opipljivo, jer povrat je velik za sve – kazao je Vukašinović, objašnjavajući što znači i kako mjeriti povrat.

    – Posjećenost kod velikih priredbi je minimum 10.000 posjetitelja po jednoj priredbi. Može se lagano izračunati koliku korist ima svaki izlagač, a radi se o izlagačima s kvalitetnim proizvodima i uslugama. Imamo i povratne informacije koje govore koliko je poslova sklopljeno, koliko proizvoda prodano – dometnuo je.

    – Osim same prodaje proizvoda za vrijeme trajanja sajma, što bi izlagačima trebao biti sekundaran cilj, primarno i bitno je povećati samu vidljivost obrta ili tvrtke, što u konačnici dovodi do ugovaranja poslova te prodaje proizvoda i usluga ‘na duge staze’. Slijedom toga svi u lancu imamo višestruku korist, svi sa sajma odlaze zadovoljni i svi nam se vraćaju – nizao je direktor Sajma.

    Ovaj sajam u prosincu organiziran je i uz suradnju brojnih gradskih struktura. Poduzeća poput GPP-a će pomoći prijevozom djece. Osnovne škole svakako dolaze prvog dana na otvorenje, kasnije i s roditeljima. Tvrtka s malim brojem ljudi, ali visoko obrazovanih, kojima nije teško svoje aktivnosti prilagoditi zahtjevima, organizirala je još jedan – hit.

    – Inspiracija su nam kreativni, mladi ljudi, sva ova događanja i priredbe kojih je u gradu Osijeku sve više i više. Želimo biti dio tih događanja i staviti svoje resurse, bogato iskustvo i znanje na raspolaganje što širem krugu građana našega grada i regije – zaključio je Vukašinović.

    A s njim mišljenje dijeli i voditelj Zajednice tehničke kulture Grada Osijeka Antun Šikić. Pred njim je mogućnost djeci dati novi iskorak u vlastitom radu, mogućnost da postignuća pokažu većem auditoriju.

    – Svake subote mi imamo 14 radionica s ukupno 190 i više polaznika. Sada imamo priliku toj djeci kroz ovaj sajam ponuditi i nešto više, a napokon i dati njima priliku da se i oni prezentiraju. Programi u sustavu su skromni za sve ono što ova djeca mogu i žele, stoga nas strahovito veseli sajam. Razumije se, očekujemo i povećanje broja polaznika, jer sajam će pojedine sigurno potaknuti na ukjučivanje. Radujemo se – zaključio je Šikić.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Svi zainteresirani moći će isprobati VR tehnologiju koju u VRgr8 svakodnevno kreiraju za klijente, pružajući priliku za potpuno novo iskustvo

    Ovog vikenda na Tehnicoolum sajmu isprobajte genijalan VRgr8

    Gospodarski centar u Osijeku, 25. i 26. listopada postat će prava STEM oaza! Tehnicoolum, sajam tehničke kulture i strukovnih zanimanja, Više…

    Cilj sajma je potaknuti interes kod djece i mladih za bavljenje tehničkom kulturom i znanošću iz STEM područja

    [NAJAVA] Tehnicoolum u Gospodarskom centru 25. i 26. listopada – PROGRAM

    U prostoru Gospodarskog centra u Osijeku, 25. i 26. listopada, održat će se Tehnicoolum – Sajam tehničke kulture i strukovnih Više…

    30. Proljetni i 24. Obrtnički sajam u Osijeku otvorio je premijer Andrej Plenković  koji je najavio da Vlada zbog postignutih gospodarskih rezultata nakon izbora planira pokrenuti redefiniranje ciljeva iz nacionalne razvojne strategije

    [FOTO] U Gospodarskom centru otvoren 30. Proljetni i 24. Obrtnički sajam u Osijeku

    Tradicionalni je sajam koji se drugu godinu zaredom održava u Gospodarskom centru u Osijeku okupio 250 izlagača iz 12 hrvatskih Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Jeste li znali da pomoću pametnih ugovora možete drastično promijeniti način poslovanja?

    Smart contracts: Kako pametni ugovori mijenjaju način poslovanja?

    Kao rezultat sporazuma, Zagreb, Split, Rijeka, Osijek i Varaždin će dobiti smjernice za širenje društvenih i pristupačnih stambenih rješenja, prilagođene lokalnim potrebama

    Grad Osijek sklopio sporazum s Europskom investicijskom bankom za podršku razvoju priuštivog stanovanja

    Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

    Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!