ŽIVOT

Osječani točno 50 – 50 % za i protiv Valentinova?!

Proveli smo anketu na našem Instagram profilu...

Objavljeno 15.02.2019
Antonela Verković

Dok neki jedva čekaju ovaj dan i tjednima prije hodaju sa srcima u očima zaljubljeni u ljubav, drugima to pak ide na živce i smeta im to što je Valentinovo toliko komercijalizirano. To pokazuju i statistike – dokazano je da Hrvati iz godine u godinu sve više troše za Valentinovo.

Nas je zanimala statistika na području Osijeka – vole li sugrađani taj dan ili su pak ‘Grinchevi za Valentinovo’.

Rezultat nas je iznenadio!

Na anketu je odgovorilo 68 ljudi, a rezultati pokazuju točno 50 – 50 %.

I dalje ne možemo znati odgovor! Sve je to, dakako, individualno, ali nas je iznenadio baš točno podijeljen omjer…

instagram anketa

Zaljubljeni Hrvati više šalju poruke mobitelom nego što razgovaraju

U istraživanju pod nazivom “Koja vam je veza važnija: mobilna ili ljubavna?“ ispitanih 63,4 posto reklo je da u ljubavnim odnosima radije pišu poruke nego da mobitelom zagovaraju, dok ih je najviše ili 43,4 posto reklo da se nakon prvog upoznavanja najprije povezuje na društvenim mrežama, a tek potom razmjenjuju brojeve telefona, njih oko 37 posto.

Trećina ispitanika priznala je da u njihovim mobitelima postoje sadržaji koje ne bi željeli da vide njihovi partneri, pri čemu je najveći postotak takvih ispitanika bio iz grada Zagreba i okolice, a od takvih ‘osjetljivih’ sadržaja najviše se radi o izvjesnim tekstualnim porukama te tuđim fotografijama.

Aplikacije za upoznavanje koristi svaki deseti ispitanik ili njih 11,7 posto, a nešto više ispitanika ili 12 posto prijavilo je i slanje eksplicitnih sadržaja svojim partnerima. Od ostalih aktivnosti najčešće je flertanje putem mobitela, što čini 33,6 posto ispitanih.

Hrvati iz godine u godinu sve više troše za Valentinovo

Potrošnja hrvatskih građana na kupnju poklona uoči i za vrijeme Valentinova povećala se od 2016. do 2018. za 55 posto, dok je istodobno potrošnja za kupnju cvijeća porasla 72 posto, a nakita za čak 76 posto, rezultati su redovitog godišnjeg istraživanja Mastercard Love Index

FOTO: Dubravka Krmpota (Osijek NEWS)

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Laura voli izlaziti, voli modu, a naravno kao i svi mladi sluša i narodnjake. Ona je djevojka željna uspjeha, a cilj joj je da u budućnosti može i živjeti od svojih objava na Instagramu

Jeste li čuli za ovu seksi Hrvaticu? Pojavila se nedavno i već ima na tisuće obožavatelja iz cijelog svijeta

Jeste li čuli za Lauru Ris? Mnogi su posljednjih tjedana primijetili ovu novu hrvatsku „influencericu“ koja je u kratko vrijeme Više…

Svečanosti u Dvorani Bells ove se godine odazvalo 65 parova, a čestitke im je uputio osječki gradonačelnik Ivan Radić, poručivši kako je hvalevrijedno provesti pola stoljeća u zajedničkom životu.

116 osječkih bračnih parova proslavilo zlatni pir. Uoči Valentinova Grad za njih organizirao svečanu proslavu i novčani dar od 100 eura

U povodu Valentinova Grad Osijek organizirao je svečani ručak za 116 osječkih bračnih parova koji su proslavili 50. godišnjicu braka. Više…

Svake godine, zaljubljeni parovi diljem svijeta traže načine kako proslaviti ovaj poseban dan sa svojom srodnom dušom, ali pronalazak savršenog poklona, zna ponekad biti monumentalno težak zadatak

Ovog Valentinova pokloni još više ljubavi

Valentinovo je bez iznimke najromantičniji dan u godini i savršena prilika da izrazimo ljubav prema posebnim osobama u našim životima. Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Smijeh ima snažnu moć širenja pozitivne energije, zašto ove jeseni ne bismo poklonili upravo to? Pokloniti osmijeh nije tek beznačajan čin – to je dar koji ima trajan učinak, a još je ljepše ako dolazi u obliku nezaboravnog iskustva

Pokloni zadivljujuće jesensko iskustvo, pokloni osmijeh

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!