Osječani točno 50 – 50 % za i protiv Valentinova?!
Proveli smo anketu na našem Instagram profilu...
Dok neki jedva čekaju ovaj dan i tjednima prije hodaju sa srcima u očima zaljubljeni u ljubav, drugima to pak ide na živce i smeta im to što je Valentinovo toliko komercijalizirano. To pokazuju i statistike – dokazano je da Hrvati iz godine u godinu sve više troše za Valentinovo.
Nas je zanimala statistika na području Osijeka – vole li sugrađani taj dan ili su pak ‘Grinchevi za Valentinovo’.
Rezultat nas je iznenadio!
Na anketu je odgovorilo 68 ljudi, a rezultati pokazuju točno 50 – 50 %.
I dalje ne možemo znati odgovor! Sve je to, dakako, individualno, ali nas je iznenadio baš točno podijeljen omjer…
Zaljubljeni Hrvati više šalju poruke mobitelom nego što razgovaraju
U istraživanju pod nazivom “Koja vam je veza važnija: mobilna ili ljubavna?“ ispitanih 63,4 posto reklo je da u ljubavnim odnosima radije pišu poruke nego da mobitelom zagovaraju, dok ih je najviše ili 43,4 posto reklo da se nakon prvog upoznavanja najprije povezuje na društvenim mrežama, a tek potom razmjenjuju brojeve telefona, njih oko 37 posto.
Trećina ispitanika priznala je da u njihovim mobitelima postoje sadržaji koje ne bi željeli da vide njihovi partneri, pri čemu je najveći postotak takvih ispitanika bio iz grada Zagreba i okolice, a od takvih ‘osjetljivih’ sadržaja najviše se radi o izvjesnim tekstualnim porukama te tuđim fotografijama.
Aplikacije za upoznavanje koristi svaki deseti ispitanik ili njih 11,7 posto, a nešto više ispitanika ili 12 posto prijavilo je i slanje eksplicitnih sadržaja svojim partnerima. Od ostalih aktivnosti najčešće je flertanje putem mobitela, što čini 33,6 posto ispitanih.
Hrvati iz godine u godinu sve više troše za Valentinovo
Potrošnja hrvatskih građana na kupnju poklona uoči i za vrijeme Valentinova povećala se od 2016. do 2018. za 55 posto, dok je istodobno potrošnja za kupnju cvijeća porasla 72 posto, a nakita za čak 76 posto, rezultati su redovitog godišnjeg istraživanja Mastercard Love Index.
FOTO: Dubravka Krmpota (Osijek NEWS)
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?