GOSPODARSTVO

SALORI I MOTOMOBIL: Svečano otvorenje sajmova u petak u 11 sati

Lov, ribolov i automobili ... Sajam za muškarce i žene koje ih vole vidjeti sretne :D

    Objavljeno 09.04.2019
    Tamara Lemajić

    SALORI – odnosno 16. Sajam lova i ribolova, kao i MOTOMOBIL – 23. Sajam automobila i prateće opreme, otvaraju se svečano u petak 12. travnja u 11 sati na prostoru streljane i sajmišta Pampas u Osijeku!

    Sa ciljem najave jednog od ‘4 mastersa’ Osječkog sajma, jednog od 4 najveća koje održavaju tijekom godine, danas je na Pampasu održana konferencija za novinstvo.

    Gradska tvrtka Osječki sajam d.o.o., pod pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske, Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva turizma, Osječko-baranjske županije, Grada Osijeka, u suradnji s Hrvatskim lovačkim savezom i Hrvatskim športsko ribolovnim savezom, organizira od 12. do 14. travnja 2019. najznačajniju sajamsku priredbu u našoj zemlji s temom lova, ribolova i turizma.

    TRODNEVNI SPEKTAKL

    Bit će to trodnevni ‘spektakl’ lovne i ribolovne opreme, automobila i velikog broja popratnih događanja, a u smjeru popularizacije navedenih aktivnosti, kao i prodaje. Očekuju se izlagači s programom lovne opreme, streljiva, odjeće, obuće, ribolovnog pribora i opreme, opreme za kampiranje i boravak u prirodi, nautike i vodenih sportova, ponude turističkih kapaciteta i osobitosti kontinentalnog turizma s posebnim naglaskom na lovni i ribolovni turizam.

    Osim izlaganja i prodaje, sajam tradicionalno obiluje brojnim stručno pratećim aktivnostima. Kao i prethodnih godina, na sajmu će se izvršiti ocjenjivanje trofeja divljači za prethodnu godinu i proglasiti pobjednike. Nacionalno natjecanje u kuhanju fiš paprikaša, u suradnji s Hrvatskim športsko ribolovnim savezom i Športsko ribolovnim savezom Osječko-baranjske županije održat će se u nedjelju 14. 04. 2019.

    Kako bi saznali čiji majstori kotlića imaju najviše umijeća u kuhanju čobanca,  lovačka društva županijskih lovačkih saveza svoje će kuhače ukrstiti u subotu 13. 04. 2019., na natjecanju za najbolji lovački čobanac.

    Natjecanja se odvijaju i u stručnim aktivnostima i umijećima lovaca i ribolovaca: lovci u streljačkim disciplinama, a ribolovci u ulovu ribe udicom na plovak na izmještenoj lokaciji na staroj Dravi. Svoje vještine u streljaštvu mogu isprobati svi zainteresirani posjetitelji u gađanju zračnom puškom.

    Naravno, posjetitelji će moći dobiti uvid i u sve novitete ponude lokalnih distributera vozila na 23. MOTOMOBILU, na otvorenom izložbenom prostoru.

    – Primarni cilj ove i svih drugih naših sajamskih priredbi je podizanje vidljivosti izlagačima, jer njihova prodaja traje kroz cijelu godinu, a sajam im osigurava inicijalno mjesto susreta ponude i potražnje. O značaju ovog i drugih naših sajmova govori broj od 119.000 posjetitelja u 6 priredbi i 25 sajamskih dana. Činjenica da SALORI ide 16. put, a MOTOMOBIL čak 23. – dovoljna je ilustracija važnosti i interesa – kazao je direktor Osječkog sajma Alen Vukašinović.

    – Grad Osijek, kao vlasnik Sajma, jako je zadovoljan s projekcijama sajma Salori i Motomobil. Očekuje se velik broj posjetitelja i događanja. U Gradu procjenjuju da ovaj sajam ima najveći potencijal za Grad Osijek u budućnosti kada bude gotova zgrada novog sajma i kada bude veći i adekvatniji prostor da se sve to može bolje organizirati, iako je i sada na vrlo velikoj razini. Također, pozivamo sve Osječanke i Osječane da dođu u petak, subotu i nedjelju i da posjete Sajam te pronađu nešto za sebe – kazao je predsjednik Gradskog vijeća Grada Osijeka Željko Požega.

    Sama činjenica da osnivamo to 16 poticanje gospodarstva – primarnog cilja podižemo vidljivost izlagačima i da prodaja traje kroz coiju godinu, a sajam je mjesto sustrea – značaju govori – 119.000 u 25 sajamskih dana – 6 saamskih priredbi –

    Foto: Dubravka Krmpota (OsijekNews)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Zadnji vikend u travnju rezeviran je za SALORI sajam lova, ribolova i turizma! Osim izložbenog dijela, organizatori su pripremili i zanimljiv program stručno-pratećih aktivnosti

    [NAJAVA] Salori – sajam lova, ribolova i turizma

    Tijekom tri dana Sajma posjetitelji će imati priliku uživati u predstavljanju brojnih lovačkih i ribolovnih saveza i društava, raznovrsnoj ponudi Više…

    Za posjetitelje je otvoren sva tri dana od 10.00 do 19.00 sati, a ponuđena im je kvalitetna oprema za lov i ribolov, kao i prezentacije ponude lovišta i ribolovnih mjesta i uvjeta, natjecanja u pripremi fiša, lovačkog čobanca i drugih jela jedinstvenih okusa, izložbe lovačkih pasa, izložbe fotografija, dakako uz bogatu eno i gastro ponudu

    [FOTO] U Gospodarskom centru OBŽ otvoren 19. Sajam lova, ribolova i turizma SALORI

    Od danas do nedjelje (12. do 14. travnja 2024. godine) u Gospodarskom centru Osječko-baranjske županije u Osijeku otvoren je 19. Više…

    30. Proljetni i 24. Obrtnički sajam u Osijeku otvorio je premijer Andrej Plenković  koji je najavio da Vlada zbog postignutih gospodarskih rezultata nakon izbora planira pokrenuti redefiniranje ciljeva iz nacionalne razvojne strategije

    [FOTO] U Gospodarskom centru otvoren 30. Proljetni i 24. Obrtnički sajam u Osijeku

    Tradicionalni je sajam koji se drugu godinu zaredom održava u Gospodarskom centru u Osijeku okupio 250 izlagača iz 12 hrvatskih Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea