ŽIVOT

Besplatne dvodnevne radionice usmjerene osnaživanju tržišno traženih vještina kod nezaposlenih mladih

Osim u Vinkovcima u ovoj godini će se radionice održati i u Osijeku

Objavljeno 13.04.2019
Tamara Lemajić

Besplatne dvodnevne radionice programa Coca-Colina podrška mladima, usmjerene osnaživanju tržišno traženih vještina kod nezaposlenih mladih,održat će se 16. i 17. travnja po prvi put u Vinkovcima.

ProjektCoca-Colina podrška mladima počeo je 2017.u cilju osnaživanja mladih nezaposlenih osoba u lakšemu pronalasku posla, a u ovoj se godini provodi s još ambicioznijim ciljevima. U prve je dvije godine provedbe projekta u radionicama sudjelovalo oko tisuću polaznika diljem Hrvatske, a ove će godine obuhvatiti čak 1700 mladih do 30 godina koji su završili obrazovanje, ali još nisu pronašli posao te prvi put i studente.

Tijekom dvodnevnih radionica mladi će Vinkovčani imati prigodu učiti o životnim i poslovnim vještinama koje mladima najčešće nedostaju pri ulasku na tržište rada, a traže ih poslodavci. Prvi dan programa namijenjen je za poslovne vještine, odnosno teme koje uključuju upravljanje projektima te prodajne i pregovaračke vještine, o kojima će predavati iskusni predavači Vesna Vrga Perović i Romeo Jerčić. Drugi je dan rezerviran za stjecanje novih spoznaja iz životnih vještina poput osobnoga razvoja i razumijevanja sebe, komunikacije i davanja povratnih informacija te interakcije i umrežavanja, koje će mladima pružiti stručnjakinje za ljudske potencijale Darija Škokić i Anđela Šimunac.

Prijave su na besplatne radionice programa Coca-Colina podrška mladimaza 2019. otvorene, a mladi još mogu osigurati svoje mjesto putem mrežnih stranica Coca-Cole HBC Hrvatska. Osim u Vinkovcima u ovoj godini će se radionice održati i u Osijeku, Sisku, Rijeci, Koprivnici, Bjelovaru, Požegi, Karlovcu, Puli, Varaždinu, Čakovcu, Šibeniku i Zagrebu.

Uz sudjelovanje će na predavanjima polaznicima biti dostupna i mrežna obrazovna platforma putem koje će imati pristup dodatnim materijalima i literaturi. Na kraju dvodnevnoga programa Coca-Cola HBC Hrvatska dodijelit će potvrdu o završenoj obuci, a životopisi sudionika ostat će u bazi partnera projekta – Grupe Selectio, vodeće grupacije u području upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj.

 

Foto: Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri

 

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Ovogodišnji program uključuje sedam edukativnih i interaktivnih radionica namijenjenih učenicima i široj javnosti. Svaka radionica traje 30 minuta

9. Noć znanosti na PTFOS-u

Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek organizira 9. Noć znanosti koja će se održati 12. prosinca 2025. godine na adresi Franje Kuhača 18, Više…

Radionice su namijenjene učenicima 4. i 8. razreda osnovnih škola, a svaka radionica trajat će 45 minuta. Sudjelovanje na radionicama je besplatno

STEMpo – Poziv učenicima za sudjelovanje na radionicama

Dkolektiv vas poziva da uključite svoje dijete u niz radionica na kojima će učenici na zanimljiv način, koristeći računala, internet Više…

Drugo izdanje programa obilježavanja međunarodne kampanje “16 dana aktivizma za borbu protiv rodno utemeljenog nasilja” najavljeno je uz raznolik program koji se održava u Osijeku i Vinkovcima

Najavljen program obilježavanja “16 dana aktivizma”

Drugo izdanje programa obilježavanja međunarodne kampanje “16 dana aktivizma za borbu protiv rodno utemeljenog nasilja” najavljeno je uz raznolik program Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?