ŽIVOT

BBC promovira hrvatski turizam: I Osijek se tu našao :D

Evo o čemu je riječ...

Objavljeno 04.05.2019
Lucija Tokić

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uspostavila je suradnju s BBC-jem, jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, koja uključuje produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju turističku destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama, od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta, piše  Ministarstvo turizma.

Ekipa BBC-a obišla je Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu te druge lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije „Igra prijestolja“.

„Suradnja Hrvatske turističke zajednice i BBC-a jedan je od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma. Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini“, zaključio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj. Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.

Dodajmo kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja. Također, BBC na svom You Tube kanalu ostvaruje više od 472 milijuna pregleda. Veliki postotak njihovih korisnika su skloni putovanjima, a čak 72 posto najčešće konzumira putovanja u inozemstvo.

foto: Pixabay (ilustracija)

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Novi destinacijski časopis je namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude

Predstavljen novi destinacijski časopis “Via Slavonija i Baranja”

Danas je u Osijeku predstavljan novi destinacijski časopis Via Slavonija i Baranja, koji je nastao u produkciji Turističke zajednice Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjske županije, u suradnji Više…

Iako je za Slavoniju domaće tržište primarno, gosti iz Slovenije ostvarili su u Slavoniji 2023. godine u pojedinim županijama rast noćenja od čak 56% u odnosu na prethodnu godinu

Slavonija predstavljena u Sloveniji – “Hedonisti i ljubitelji prirode, planirajte novo putovanje!”

“Hedonisti i ljubitelji prirode, planirajte novo putovanje!” – poruka je kojom su u utorak, 21.5., slavonske županijske turističke zajednice na Više…

Gostoljubivost ponuđača smještaja prepoznata je i od korisnika Booking.com platforme pa je Osječko-baranjska županija 2023. godine proglašena najsrdačnijom hrvatskom regijom.

Osječko-baranjska županija kao hedonistička destinacija ponovo bilježi rekordne turističke rezultate

Osječko-baranjska županija u turističkom smislu iz godine u godinu postavlja nove rekorde, 2023. godina ponovo je najuspješnija turistička godina, a Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Smijeh ima snažnu moć širenja pozitivne energije, zašto ove jeseni ne bismo poklonili upravo to? Pokloniti osmijeh nije tek beznačajan čin – to je dar koji ima trajan učinak, a još je ljepše ako dolazi u obliku nezaboravnog iskustva

Pokloni zadivljujuće jesensko iskustvo, pokloni osmijeh

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!