GOSPODARSTVO

Čišćenje poslovnih prostora i ugostiteljskih objekata – Lako i bez muke!

Nije komplicirano kako se čini ako slijedite nekoliko pravila! :D

    Objavljeno 09.05.2019
    Ivona Amidžić

    Čišćenje poslovnog prostora izuzetno je bitno jer u njemu provodimo veliki dio svog dana. Čistoća podova je bitna zbog profesionalizma. U prostor dolaze određeni klijenti koji se vole, kao i svi, osjećati ugodno.

    Vrlo je bitna i čistoća stolova na kojima se nalazi naš radni pribor: od uredskog pribora (papiri, kemijske olovke, dokumenti) i elektronike (računalo, laptop, telefon, mobitel) pa do svega ostalog što se nađe na stolu: šalice, posjetnice, kalići s biljkama, eventualne zdjelice s grickalicama, i slično. Ruke su nam većinom na stolu pa bi taj prostor trebao biti izuzetno čist.

    Spomenut ćemo i stolice na kojima sjedimo i gdje možemo ostaviti jakne ili torbe, a koje je isto s vremena na vrijeme potrebno očistiti.

    Prozori su ogledalo duše ali i ureda: ‘džabe’ što firma dobro radi ako su joj prozori prljavi! Jednako kao i podovi – jednostavno je neugodno boraviti u vidljivo nečistom prostoru. Paučinu na zidovima da i ne spominjemo… Ne radimo u pećini nego u uredu!

    Što se tiče ugostiteljskih objekata čišćenje mora biti još i strože jer je to prostor u kojima se pripremaju i služe hrana i piće. U takvim prostorima sve treba biti higijenski čisto i uredno jer su hrana i piće nešto što unosimo u svoje tijelo. Mjesta bakterijama nema! S druge strane, kupci će vidljivo nečist prostor izbjegavati u širem luku.

    Doduše, većina nas nije zadužena za čistoću prostora, već se za takve zadatke upošljavaju određene specijalizirane firme. Jedna od njih, a koja je zadužena za prostor Osijeka i okolice, je Mikić servis. Servis za čišćenje u ovom trenutku skrbi o 500-tinjak objekata razne namjene, od poslovne do stambene i skladišne.

    “Čišćenje poslovnih prostora uključuje brojne sadržaje i brigu o našem partneru, a koju je najlakše sažeti u rečenicu kako je – sve naša zadaća!” poručuju iz Mikić servisa.

    Briga o poslovnom prostoru uključuje čišćenje radnog prostora, sanitarnog čvora i ureda, brisanje prašine i podova, pranje zaostalog posuđa, uklanjanje paučina sa zidova i stropova, a ekipa izlazi i na teren izvan dogovora, po pozivu.

    Ugostiteljski objekti čiste se na istovjetan način kao i svi poslovni prostori, uz proporcionalan angažman ovisno o zahtjevima određenog dana. Kod Mikić servisa čišćenje uključuje nekoliko vrsta paketa usluga njihovog angažmana, a kako bi klijenti dugoročno bili zadovoljni.

    Eto, sad znate! Možete se baciti na posao ili uzeti telefon u ruke i prepustiti posao profesionalcima! Posluju već dugi niz godina, a povjerenje i odanost svojih klijenata uživaju s razlogom!

    foto: pixabay (ilustracija)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Raspisan je osmi javni natječaj za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora u vlasništvu RH putem kojega se u desetogodišnji zakup daje 31 poslovni prostor u 12 gradova

    Jesenski natječaj Državnih nekretnina za zakup 31 poslovnog prostora u 12 gradova RH

    Državne nekretnine objavile su i jesenski javni poziv za zakup poslovnih prostora u vlasništvu Republike Hrvatske putem kojega u desetogodišnji Više…

    "U početku je bilo negodovanja, ali sada su se ljudi već navikli. Oni koji nemaju potvrdu ili ju ne žele pokazati zaobilaze naš restoran"

    Restoran u Tvrđi sam uveo Covid potvrde na ulazu

    Iako Covid potvrde u restoranima i ugostiteljskim objektima nisu obavezne, takva odluka leži isključivo na vlasnicima. Rijetko koji bi objekt Više…

    Direktor Unikoma Turalija, zamolio je sugrađane za strpljenje dok ne prođe generalno čišćenje, nakon kojeg slijedi redovito uređivanje i čišćenje s daleko manje buke i prašine

    Nova organizacija održavanja čistoće grada Osijeka

    U osječkom naselju Retfala danas je novinarima predstavljen novi način čišćenja grada koji će odjednom uključivati više strojeva i ljudi Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea