GOSPODARSTVO

Hrvatska u društvu Pariza, Rio de Janeira i New Yorka

Iskusite let balonom, pivsku kupku, vožnju starim Yugom noću, izradite vlastitu čokoladu, uživajte u panoramskom letu...

    Objavljeno 28.05.2019
    Tamara Lemajić

    Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili lani, uz rast broja dolazaka od 6,5% u usporedbi s godinom prije, piše GlasDalmacije.hr.

    Online platforma Priceless Croatia koja okuplja najbolje od hrvatske turističke ponude je iz ljetnog projekta pretvorena u digitalno mjesto koje obogaćuje turističku ponudu tijekom cijele godine. Ovakve inicijative privatnog sektora koje unapređuju turističku ponudu odredišta i pomažu u promidžbi u inozemstvu zalog su za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata u budućnosti.

    Neponovljivi i jedinstveni doživljaji

    Nakon što se korisnik registrira na internetskoj stranici priceless.com, ima priliku doživjeti mogućnosti koje se ne mogu kupiti nigdje drugdje.

    Tako može iskusiti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio poznati chef Mate Janković ili u panoramskom letu helikopterom iznad Dubrovnika, isprobati pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, okušati se u traženju tartufa, otkriti šarm hrvatskog „malog Beča” tijekom romantičnog vikenda, istraživati tajne podmorja podvodnim skuterom, kušati najbolja svjetska izvorna maslinova ulja, razveseliti bolju polovicu kreativnom radionicom izrade čokolade, uživati u degustaciji autohtonih vina ili posebnom obroku u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, ovladati osnovnim vještinama ekstremnih sportova u sklopu Pannonian Challengea, otkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, plesati do kasno u noć na festivalu Ultra Europe, uživati na koncertu Jacoba Colliera u Šibeniku ili planinariti po Velebitu i spavati u novouređenim pastirskim stanovima i još mnogo toga.

    Osim već aktivnih iskustava, bit će dostupna i mnoga druga, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularne događaje i još mnogo toga.

    Na taj način inicijative privatnog sektora poput ove predstavljaju značajnu potporu turističkoj promidžbi destinacije

    Budući da je Hrvatska sredozemna zemlja u srcu Europe s mnogo prirodnih ljepota, bogatim kulturnim nasljeđem i sjajnom gastronomskom ponudom, ona je odlična platforma za jedinstvene doživljaje. Stoga je ulazak u program 2017. godine omogućio Hrvatskoj da učvrsti svoj turistički status u ovom probranom društvu, zajedno s destinacijama poput Sydneyja, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, Montreala i New Yorka.

    Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, je dodala: „Ponosni smo što možemo ponuditi domaćim i stranim gostima neponovljive doživljaje koje su naši partneri organizirali samo za korisnike Mastercard kartica. U suradnji s trgovcima, nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu i poticati pozicioniranje naše zemlje kao svjetske turističke destinacije.”

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Najveće iznenađenje jest da je tijekom srpnja ostvaren najveći broj noćenja do sada u 2023. godini

    Rekordan turistički srpanj u Osječko-baranjskoj županiji

    Osječko-baranjska županija posljednjih godina u kontinuitetu bilježi izvrsne turističke rezultate. Rezultat je to kontinuiranog rada na razvoju destinacije kroz Turističku Više…

    "...možemo očekivati, imajući u vidu činjenicu da 60% noćenja dolazi iz Euro područja, 2/3 turista iz Schengen prostora da će svakako to biti mamac za povećani broj dolazaka i noćenja ove turističke sezone 2023."

    U Osijeku održani Dani poslova u turizmu

    U osječkoj Dvorani Gradski vrt održani su Dani poslova u turizmu koje su zajednički organizirali Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Više…

    Župan Ivan Anušić danas je medijima na pressici u 13 sati predstavio nove mjere koje je donijela Županije na temelju onih Vladinih...

    OBŽ- Nove mjere potpore

    Na današnjoj pressici za medije župan Ivan Anušić predstavio je nove mjere potpora za gospodarstvo, poljoprivredu i turizam, tijekom predstavljanja Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea