GOSPODARSTVO

GPP: Popusti tijekom ljeta za korisnike Mastercard-a i Maestro-a

Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz ...

    Objavljeno 11.06.2019
    Alan Srčnik

    Korisnicima usluga online plaćanja su jednostavnost i sigurnost pri korištenju najbitniji faktori građenja povjerenja prema takvom tipu plaćanja – piše i javlja službena stranica osječkog prijevoznika GPP-a.

    Smartica, prva aplikacija za mobilno plaćanje putnih karata javnih prijevoznika, konstantno se prilagođava potrebama svojih korisnika te zbog toga nudi mogućnost direktnog kartičnog plaćanja. Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz.

    „Gotovo pet milijardi ljudi u svijetu koristi mobilne telefone, a struka predviđa da će do 2022. u Europi biti više bezgotovinskih transakcija od onih koje podrazumijevaju gotovinu. Mastercard je predan pružanju praktičnog iskustva korisnicima, a upravo su inovacije poput Smartice konkretan primjer ostvarivanja vizije o omogućavanju plaćanja preko svakog povezanog uređaja“, istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

    Aplikacija za bezbrižno putovanje gradskim prijevozom

    Aplikacija Smartica, koju je lansirala tvrtka A1 Hrvatska, koristi se za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata. Prilikom kupnje digitalne karte unutar aplikacije korisnik dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je spremna za aktivaciju prilikom ulaska u vozilo. Podaci o svim obavljenim kupnjama kao i statusi karata dostupni su na uvid u aplikaciji u bilo kojem trenutku. Smartica je trenutno dostupna u Osijeku, Rijeci i Zadru, ali u planu je širenje u više gradova. Aplikaciju korisnici svih mobilnih operatora mogu preuzeti na servisima Google Play i Apple Store.

    Fleksibilan izbor plaćanja

    U aplikaciji je moguće plaćanje putem SMS-a, kreditnih/debitnih kartica Mastercard i Maestro te ostalih kartičnih brendova. Implementacijom mogućnosti kartičnog plaćanja, korisnicima je omogućena dodatna fleksibilnost u upravljanju izvorima plaćanja kao i bezbrižno putovanje javnim prijevozom jer nisu više opterećeni pripremanjem novčanica za kupnju karata. Opcija je to koja odgovara rastućim željama korisnika za cjelovitim digitalnim rješenjima.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Naime, zbog nastavka projekta modernizacije tramvajske mreže raskrižje Strossmayerove i Kanižlićeve zatvorilo se za sav promet do 24. kolovoza

    GPP – Za sav promet se zatvara raskrižje Strossmajerove i Kanižlićeve

    Zbog brojnih radova već prilično komplicirana prometna situacija u Osijeku još maloće nam se zakomplicirati. Naime, zbog nastavka projekta modernizacije Više…

    Gradu Osijeku su dodijeljena bespovratna sredstva za sufinanciranje i provedbu tri EU projekta: „OSIgurajmo im JEdnaKost 6“, „GREENERGY 2.0“ te „SMARTRIVER“

    Gradu Osijeku i osječkom GPP-u uručeni ugovori o dodijeli gotovo 380 tisuća eura za sufinanciranje europskih projekata

    Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije je u prošlu subotu u Otoku održalo svečano uručivanje ugovora iz Javnog poziva Više…

    Umjesto tramvaja prometovat će autobusi, koji će duž svih dionica obje tramvajske linije koristiti postojeća tramvajska stajališta

    Do kraja kolovoza 2024. obustava tramvajskog prometa u Osijeku

    Od ponedjeljka 3. srpnja pa sve do očekivanog potpunog završetka radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture, obustavlja se sav tramvajski promet Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea